H202

Quote:
Wederom scheuten kippelvel. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Ik gruwel echt, alleen aan de gedachte al dat ik het in ga nemen. En het maakt bij niet uit of het 1 druppel 35% of 70.

Dus dan maar 70 druppels. Ik gruwel wel, maar ik heb er verder weinig van, dan een beetje gevoel in de keel (wat ik ook heb als ik goede honing gebruik). En na een uur dan voel ik me wee-ig. Niet misselijk, geen hoofdpijn, maar gewoon dat er iets in mijn lijf zit dat aan het werk is.

Ik ga er niet van over mijn nek en ik merk niets qua gevoel in de buik. Een dag later kan ik soms wel, soms niet wat merken in de ontlasting.

Ik zit nu op 2 x 14 druppels 35 procent h2o2 per dag, maar ik merk verminderde energie/soms misselijk.

Voor mij in elk geval een bekend ontgiftigingsverschijnsel van andere ontgiftigingsmethoden.

Ik vind die zwembadlucht ook niet jofel, maar ik vind het geen probleem uiteindelijk.

Ik neem nu een paar dagen 3x15 druppels en er komt groen slijm los. Ik geloof dat dat wel een goed teken is. Ik krijg ook meer lucht, kan dieper adem halen.

Ik heb van de week h202 35% foodgrade van Hinmeijer binnen gekregen maar het lijkt wel 3% de sterkten :S heeft iemand dit wel is meegemaakt??? het lijkt wel 3% als ik het op me hand druppel gebeurt er ook zeer weinig en als ik het drink proeft het ook veel minder sterk het lijkt wel alsof ze een stikker van 35% over een fles met 3%inhoud hebben geplakt.

Hoe bewaren jullie de grote fles h202? Ik heb recentelijk een fles gehaald en het wat in een handzaam pipetfles gedaan. Nu kijk ik na de pipetfles en is de druppelaar helemaal opgezet?? Dit zal komen door gasontwikkeling neem ik aan. Alleen vind ik dit niet zo prettig, dit flesje is net een paar dagen gevuld met 35%. Hebben jullie dit ook of maken jullie verdunningen? Ik las dat je het in de vriezer kan bewaren, wie doet dit en zo niet waar anders?

Asaya, ik heb het in een klein donker flesje met dop en gebruik de pipet alleen om mee te druppelen, want het rubber werd erdoor aangetast wat ik ook niet kon waarderen.

Mijn glazen fles staat in het badkamerkastje, zo goed als donker en redelijk koel (zeker als ik koud douche ;-)). De dop heb ik wel een beetje losgedraaid om te vermijden dat er zich druk ontwikkeld. Het donkerbruine flesje met pipet bolt bij mij na enkele dagen ook enorm op en is nog net niet geknald. Is heel normaal en kan opgelost worden door dopjes er een beetje los op te schroeven.

Een van de vele fantastische aspecten van het internet en e-mail vind ik dat je hierdoor heel gemakkelijk in contact kan komen, of vragen kan laten beantwoorden, met mensen die je anders nooit zou spreken.

Zo vroeg ik mij de laatste tijd af wat die man die MMS (Chloor dioxide, CLO2) bij een breder publiek bekend heeft gemaakt nou vindt van H2O2.

Dus toen ik van de week zag dat 'oneradionetwork' deze man ging interviewen heb ik hem deze vraag gesteld en tot mijn verbazing werd mijn vraag voorgelegd aan Jim Humble.

Ook leuk om een Amerikaan mijn voornaam te horen uitspreken; Ra..Re..Remco :mrgreen:

Ging eigenlijk best wel goed.

http://oneradionetwork.com/health/jim-humble-and-dan-bender-could-chlorine-dioxide-aka-mms-be-a-cure-for-all-disease-august-19-2013/

Je kan het interview beluisteren of downloaden. (onderaan het stuk tekst)

Hij vind H2O2 niks trouwens helaas zonder een goede onderbouwing, alleen dat mensen er (tijdelijk) ziek van zouden zijn geworden.

Ja en van die chloor dioxide niet?! :roll:

Maar dat noemt hij dan (terecht misschien) detox...

Mijn vraag komt om 36:55 min aan bod.

Het gaat alleen maar om die O2, die zit zowel in H2O2 als in ClO2. Het is de zuurstof die heelt. Het verschil is dat de zuurstof in H2O2 is gekoppeld aan waterstof en in ClO2 aan chloor. Ik weet wel aan welke ik de voorkeur geef!

Mike

Ergens op Curezone staat wel een vergelijking tussen MMS en H2O2 en dat de chloride in het lichaam nog een andere functie heeft enz. omdat het zich ook probeert te binden met stoffen om te detoxen.

Ik weet het gewoon niet. Ik vind het allebei vies. Maar H2O2 is makkelijker in gebruik. En ik blijf het idee houden dat chloride niet helemaal in je lichaam thuis hoort. Hoewel magnesium en natrium ook chlorides kunnen zijn (en vast nog wel meer elementen).

Ik kan H2O2 in ieder geval niet elke dag in nemen. Maar als ik het in neem, dan merk ik nog weinig van de 70 druppels 35%. Ik moet er even van walgen en daarna voel ik me een beetje wee.

Maar wat het maximum is van MMS? Geen idee. Ik vond de eerste week al lastig om door te komen. En dan die 'zwembadlucht' die er dan vrij komt. Ik krijg er nog rillingen van als ik eraan denk. Maar dat heb ik ook met H2O2. Brrr....

Neem je daarnaast ook nog anti oxidanten zoals een grote dosis vit c e.d vrysuyver? Deze kunnen de werking van de h202 ongedaan maken namelijk en dan ga je er niet veel aan hebben.

Je kunt de werking van anti-oxidanten niet tegenhouden. Ik vraag mij af wat er zou gebeuren als je H2O2 en echt heel laag in je anti-oxidanten zou zitten.

Dat lijkt me toch niet echt helemaal goed.

Ik bedoel, als je superveel goede zuurstofrijke lucht zou inademen, dan zou dat door de anti-oxidanten ongedaan gemaakt worden. Hoe zit dat precies?

Ik dacht dat DAT juist het nut van anti-oxidanten was.

Goeie opmerking Asaya, net zoals CLO2 en jodium is H2O2 een oxidant.

Het zou kunnen dat als je tegelijkertijd veel anti-oxidanten neemt de werking ervan verminderd.

Koffie zou je iig ook niet moeten nemen als je MMS neemt omdat koffie ook een anti-oxidant zou zijn.

Maar wat wil het lichaam nou hebben om te helen: oxidanten of anti-oxidanten? Of stel ik het dan te simpel? Ik neem elke ochtend ong. 10 druppels H2O2 maar daarnaast ook veel water- en vetoplosbare vitamine in mijn dagelijkse shake. Onttrekken die anto-oxidanten zuurstof uit mijn lichaam? Ik ben even in verwarring.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan