H202

ik heb gelezen dat je H202 mag combineren met citroensap nu is mijn vraag misschien een domme vraag maar als ik dit s'avonds mee naar bed neem mag de citroensap er dan ook gewoon al bij?

Over oxidanten en anti-oxidanten:

Quote:
Nog een laatste punt. De zogeheten 'antioxidanten' die vrije radicalen neutraliseren door een elektron te doneren zijn dus niets anders dan complete zuurstofmoleculen. Van vit. C is bekend dat het een antioxidant is. Bekend is dat vit. C in het bloed verandert in waterstofperoxide. Waterstofperoxide is een oxidant, vandaar dat men onterecht H2O2 aanwijst als een 'vrije radicaal'. Er zijn echter twee soorten oxidatie: degeneratieve oxidatie (vrije radicalen die door het ontbreken van een elektron afbrekend werken) en regeneratieve oxidatie (complete zuurstofmoleculen die door hun negatieve lading opbouwend werken en losgeslagen positieve stoffen en organismes aan zich binden en neutraliseren). Hoe je het ook wendt of keert, het is allemaal OXIDATIE. Er bestaan dus geen antioxidanten, alleen maar oxidanten!

https://www.fatsforum.nl/topic/vrije-radicalen-en-antioxidanten

@eye4health

Citroensap is nogal zuur. Dat tast je tandglazuur aan. Het is daarom altijd aan te bevelen na een zuur drankje je mond een aantal keren goed te spoelen en zeker niet met het zuur in je mond te gaan slapen. Eerst goed spoelen, zeker als je het vaak gebruikt.

@Asaya

Ik heb niet bepaald een fan van Facebook. Indien jij wel lid bent, zou je het betreffende ebook ergens kunnen delen of anders per email kunnen sturen?

Dat wil ik wel doen. Dan moeten we Mike even vragen of hij onze emailadressen wil uitwisselen. Bij deze heb je toestemming tot die van mij.

Quote:
ik heb gelezen dat je H202 mag combineren met citroensap

Deze info klopt niet. Het is wel te combineren met appelazijn en Sole.

Mike

mag de honing vervangen worden door groene stevia? Ik heb de allerdonkerste honing van de Traaij maar daar gaat mijn bloedsuikers te veel van omhoog.

Ik drink H202 en citroensap met een rietje,

kan ik mijn mond naspoelen met zout water of kan dit met gewoon alleen water

ik neem sole en H202 mee naar bed s'avonds mag ik dan de appelazijn er s'avonds bij doen zodat ik het s'morgens op kan drinken?

Net een blog gelezen van iemand die ook h202 heeft gebruikt en hier hele goede resultaten mee heeft geboekt. Ze eet geloof ik wel rawfood ernaast maar dat mag de pret niet drukken. Veel parasieten heeft ze door de h202 uit het lichaam gekregen. Iemand die dat ook heeft ervaren?

Voor wie het wil lezen: http://whatchickstalkabout.blogspot.nl/2012/03/h2o2-therapy-worm-aftermath-i-feel.html?m=1

een dagboek: http://h2o2therapy.blogspot.nl/p/daily-log.html

http://h2o2therapy.blogspot.nl/

Ik weet niet of deze al gepost is maar wie weet vinden sommige deze podcast interessant en hebben hem nog niet beluisterd:

http://oneradionetwork.com/environment/ed-mccabe-mr-oxygen-flood-your-body-with-oxygen-august-6-2013/

Ik heb mijn eerste fles h202 35% foodgrade gekocht bij unlimited health.

Daar wordt een informatie folder geleverd met een hoop waarschuwingen erin.

Over twee waarschuwingen heb ik een vraag:

Gebruiken jullie gedestilleerd water om de h202 druppels in te doen? Tap of mineraal water zou vogens de folder reageren met de zuurstof van de h202..

Ook staat er dat je geen h202 moet nemen als je manganese, koper of zilver supplementeerd.

Ik weet dat ik een supplement neem waar koper in zit, moet ik geheel stoppen met dit supplement als ik h202 wil nemen of kan het zolang ik het maar gescheiden houd van elkaar?

Je kunt gewoon kraanwater gebruiken, of regenwater, of gefilterd water.

Maar geen gedestilleerd water, dat is dood water.

De andere vraag kan ik niet beantwoorden. Er is een book van Ed McCabe: flood your body with oxygen. volgens mij moet er ook een e-book zijn, even googlen.

Unlimited Health zal ongetwijfeld verplicht zijn om te waarschuwen, net zoals dat een boer moet zeggen dat je rauwe melk moet koken.

Lia

Mmm dat zou goed kunnen ja, ook kan ik me moelijk voorstellen dat et reageert als je voldoende tijd tussen het innemen van de h202 en bijv koper laat zitten.

Koper en manganese zitten toch ook gewoon in voeding, er wordt niet gewaarschuwd bepaalde dingen niet te eten.

Maar omdat er wordt gesproken over ernstige achade aan het maagslijmvlies ben ik toch wat huiverig.

Het blijft een beetje een eng product vind ik, die h202

Het kan wel gewoon met thee ingenomen worden toch?

Ik meen dat mike het altijd door zn groene thee doet.

Kunnen andere thee soorten zoals zoethout en brandnetel ook?

Met sole zal een minder goed idee zijn denk ik ondat daar ma ijzer zilver of koper in zit, waar dus voor gewaarschuwd werd in de folder.

Ik zie nu dat het ook wordt afgeraden h202 te nemen als je vitamine c sipplementeerd.

Volgens mij zijn hier mensen die h202 en vit c nemen, ik denk dat het dus wel mee zal vallen met die schade als je ze niet tegelijkertijd neemt.

Ik deed ook vaak een paar drupjes in de thee, ging altijd prima. Maar geen idee of het verstandig was, vooral bij grotere hoeveelheden zou ik het lekker bij gewoon water houden. H202 en sole lijkt me ook geen goed idee inderdaad.

Nu ga je natuurlijk het verhaal krijgen dat h2o2 ook in zeewater voorkomt, dus dat je het wel met sole kunt innemen, maar ik zou het niet aanraden. In regenwater zit dan wel h2o2, maar dan in MINIMALE hoeveelheden, en absoluut niet de hoeveelheden die sommigen hier nemen.

Nee, door de thee zou ik ook niet meer doen inderdaad. Mocht ik ooit nog een kuurtje gaan doen, dan alleen met water voor mij.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan