H202

Op voeding is gezondheid staat dat je na een maaltijd twee uur moet wachten met h202, maar vet doet er toch zo'n drie uur over om te verteren? En juist vet zou heftig reageren met h202?

Daarnaast wordt aangeraden met 35% druppels eens in de drie dagen te verhogen.

Ik denk dat mijn zuurstof tekort erg hoog is en dat ik ernstig moet ontgiften, kan ik ook proberen elke dag met een druppel 35% verhogen of kleven hier nadelen aan?(behale dan misschien sterke ontgiftingsverschijnselen)

Kun je te hard ontgiften?

Dus stel dat je bereid bent om een week doodziek in bed tr liggen om keihard te ontgiften, kan dit ook schadelijk zijn voor je lichaam?

Ik zou toch graag nog wat duidelijkheid willen over het supplementeren van vitamine c, ijzer, koper, manganese, zilver:

Kun je deze wel tot je nemen zolang het maar niet tegelijkertijd met de h202 in je maag zit?

Ook kom ik overal op internet tegen dat het per se in "distilled" water moet omdat de h202 anders reageert met het water.

De reden dat ik het vraag is dat ik merk dat ik s ochtends op een lege maag een steek voel heel laag links onder in mn buik, ook krijg ik wat oprisping achtige verschijnselen in mn keel.

Herkent iemand dit? Kan dit te maken hebben met het supplementeren van vitamine c en het gebruik van gewoon ipv gedestilleerd water of komt dit vaker voor als je begint met h202?

PS: voor de duidelijkheid: ik neem geen vitamine c bij de H202 maar wel later op de dag en ik doe mijn h202 ik (gekookt) kraanwater

Gedestilleerd water is niet nodig, dit is info afkomstig van Engelstalige sites omdat daar het drinkwater fluoride en chloor kan bevatten en daar kan de H2O2 mee reageren. Het Nederlandse drinkwater bevat geen toegevoegde chloor en fluoride.

Mike

Aah ok, duidelijk, dank:)

Heb je een idee waar die steek en brandende keel door veroorzaakt kunnen worden.

Ik durf het aantal druppels nog niet echt verder te verhogen nu.

En die steek in mn maag? Ik ben wat huiverig omdat er bij h202 veel gewaarschuwd wordt voor schade aan het maagslijmvlies bij verkeerd gebruik. Ik wil die steek daarom niet te makkelijk als iets positiefs(ontgifting) zien wat er nou eenmaal bijhoort.

Quote:
Het Nederlandse drinkwater bevat geen toegevoegde chloor en fluoride.

Ik was eens bij een vriendin op bezoek in de buurt van Rotterdam en daar smaakte het water toch echt naar chloor...

Ik zit nu op 3x daags 14druppels 35%, sole, rauwe melk, Griekse yoghurt van Lidl en honing.

Aftreksel van peterselie en eentje van gember.

Sinds gisteren plots na drinken van de H202 borrelende buik, moe, net zoals een grieperig gevoel. Veel geslapen. Zeer vloeibare, gele, stinkende ontlasting.

Is de uiteindelijk de werking van de H202 ?

Codexx wrote:
Kun je te hard ontgiften?

Dus stel dat je bereid bent om een week doodziek in bed tr liggen om keihard te ontgiften, kan dit ook schadelijk zijn voor je lichaam?

Ja, dat kan schadelijk zijn. Keihard ontgiften kan een Herxheimer reactie veroorzaken. Dit kan het lichaam danig in een shock toestand brengen waar je niet makkelijk over heen komt.

Er wordt niet voor niets gewaarschuwd om de veranderingen staps gewijs door te voeren zodat je nauwkeurig kunt luisteren naar je lichaam en zo nodig kunt bijsturen en gas terug kan nemen wanneer het niet goed voelt.

Vol gas kan dus teveel stress op het lichaam brengen waardoor werkelijk alle alarmbellen afgaan. Succes dan met het ontcijferen wat er fout ging.

Cystenieren

Ik lees over bepaalde Cysten, dat die met ozon behandeld kunnen worden.

Kan het zijn dat Cysten in de Nieren met H2O2 aangepakt kunnen worden?

Huub.

Ja. Cysten, poliepen, vleesbomen en anderssoortige buitensporige weefselgroei zijn een soort 'vriendelijke kanker' a.g.v. zuurstoftekort op celniveau. Ozon voegt zuurstof toe en in een zuurstofrijke omgeving kunnen dit soort groeisel niet gedijen.

Mike

Ik heb me vanmiddag tijdens het schaven van kaas gesneden in mijn hand. Ik heb er zojuist bijenpollen en wat H2O2 op gedaan.

Ik dacht eerst dat het enorm zou gaan branden of prikken, maar dat valt reuze mee!

Ik ben benieuwd of het nu ook enigzins sneller wil genezen.

Ik had er vanmiddag al meteen cayennepeper op gedaan tegen het bloeden. Dit hielp ook gelijk. Ik had die tip onlangs op internet gezien.

Mike, dank voor de toelichting.

In het geval van Cystenier zou ik een kuur van H2O2 aanbevelen.

Echter, omdat het om de nieren gaat maar geen Natriumbicarbonaat erbij. Ofwel?

Huub.

vrysuyer,

H2O2 is volgens mij alleen desinfecterend op de wond en niet zozeer voor het sneller genezen. Uiteraard geneest het beter zonder infectie ( hèhè )

Cayennepeper

Bedankt voor de tip over Cayennepeper. Die kende ik nog niet en heb die tip gelijk ook op mijn site erbij gezet.

Huub.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan