H202

Volgens mij bevat nederlands drinkwater wel degelijk chloor,fluor en wie weet wat voor rotzooi nog meer.

Ja ik ken het verhaal van die man die ervoor gezorgd heeft dat fluor niet meer in het water mag zitten.

Zelf geloof ik die drinkwaterzuiveringsinstanties,regering,statistiekjes,websites geen bal.

Noem me een pessimist of een realist :evil: :twisted:

Ikzelf filter wel mijn water met mijn Bigberkey die filtert zelfs kleurstof uit water [Kan je zelf thuis testen]

Ook op de keukenkraan nu een ozon die best betaalbaar is.

Maarja wie weet valt het allemaal wel mee, maar ik ga voor het zekere.

http://www.nu.nl/gezondheid/3011597/nederlands-drinkwater-bevat-meer-geneesmiddelen-dan-nodig.html

http://preppers.nl/forum/threads/4276-Medicijnresten-in-Nederlands-drinkwater

Ja. Cysten, poliepen, vleesbomen en anderssoortige buitensporige weefselgroei zijn een soort 'vriendelijke kanker' a.g.v. zuurstoftekort op celniveau. Ozon voegt zuurstof toe en in een zuurstofrijke omgeving kunnen dit soort groeisel niet gedijen.

Mike

En Mike hoe voeg je dan ozon toe ? Door h2o2 in te nemen of kan het ook door ozonwater te drinken ?

Je kunt ozonwater drinken of olijfolie ozoneren. De olie oxideert dan weliswaar, maar is wel een perfecte drager voor ozon, waardoor je een zalf creeert die langzaam intrekt.

Mike

Ik ga voor het eerst in twee weken weer een glas water met H2O2 drinken. Ik was het al die tijd vergeten.

Alleen het kijken naar het H2O2-flesje is al genoeg om rillingen te krijgen.

Iets vies vinden zit dus blijkbaar ook "tussen de oren".

Ik heb Waterstofperoxide food grade 3% 500 ml gekocht bij de winkel van unlimited health. Ik had 3% gekocht omdat ik het nog nooit eerder heb gebruikt, en het ook voor tanden,gezicht en haar wil gebruiken.

Maar nu lees ik dat je 3% eigenlijk niet moet gebruiken inwendig? Ik zie ook dat jullie de 35% druppels gebruiken door je water. Wat voor dosering zou ik dan nu kunnen gebruiken met 3%? Of toch ook in de winkel 35% kopen?

Heb het filmpje nog niet af gekeken, ben wel benieuwd wat je te vertellen hebt Huub over zuurstof. Vooral als er een pakje sigaretten en een asbak in het filmpje staan. Dan kan je zuurstof toevoegen zoveel als je wilt, met iedere hijs van een sigaret maak je het meer dan ongedaan.

Sannew,

ja inderdaad 1 druppel in een glas water.

Nu is 3% een vrij lage dosering maar probeer het eens, sommige mensen hebben al reactie bij 1 druppel 3% andere pas bij 25 druppels 35%. Dat is altijd verschillend.

Lia

Ik word verkouden en dacht om neusdruppels te maken van H202, 3 %. Heb 1 deel H202 met 12 delen water bij elkaar gedaan in een donker glazen pipetflesje en in mijnneus gedruppeld. Het brandde als de hel, mijn ogen gingen ontzettend tranen, mijn keel ging ook erg branden-de druppels hadden de weg naar mijn keel gevonden- en vond het heel erg onaangenaam. Is dit wel de bedoeling? Ik wilde graag wat meer lucht omdat mijn neus verstopt zit...

Nou, het werkt in ieder geval wel. 8O

Is je verkoudheid ook spontaan weggebrand en heb je meer lucht?

Wij doen vaak een neusdouche met een netipot, daarin doen we 4 theelepels sole en 1 druppeltje 35%.

Trouwens een tijd terug dat we iets van je gehoord hebben, leuk om je naam weer te zien, zomaar weer even op het forum?

Lia

3% in je neus is volgens mij gewoon te sterk. Ik heb het ook eens gedaan en is niet prettig inderdaad. Volgens mij is 1% of zelfs minder beter om in je neus te sprayen of druppelen.

Hebben mensen hier ook emotioneel last van H202? Ik heb de laatste week/twee weken zo veel gehuild, terwijl ik normaal gesproken vrijwel nooit huil?

Misschien ligt het ook wel aan andere factoren geen idee.

Heb nu ook h2o2 binnen gekregen heb de 3% foodgrade ,deze staat al een week in de kast ,ik vind het moeilijk om hier aan te beginnen.Heb al wat gelezen op de site van Lia.Het is alleen voor mijn situatie nog niet helemaal duidelijk.Kan iemand mij adviseren over de dosis en over hoe vaak en wanneer ? heb momenteel flinke klachten van de huid en gewrichten.

@Henry,

Dat klinkt als een gevalletje voor Magnesium en Vitamine D3.

H2O2 wordt normaal gestart met 3 druppels 35% in 300 à 400 mL water.

Als je wat terughoudend bent, dan zou ik in jouw geval beginnen met 10 druppels van 3% in een glas water een half uur voor het ontbijt. Daarna letten op de reactie en misschien de volgende dag iets verhogen.

Daarna zou je kunnen overwegen om 2 tot 3 maal daags te gaan nemen.

Let daarbij dan wel op de tijden.

SOL

Voor de Magnesium moet je maar eens SOL opzoeken.

Een zoutoplossing met relatief veel Magnesiumchloride.

Vitamine D3

Dit is eigenlijk een hormoon en is niet giftig bij enig overmatig gebruik.

Juist de combinatie met Magnesium lijkt me voor jouw situatie prima.

Tot slot Henry,

kijk ook eens naar het gebruik van Natriumbicarbonaat.

Succes,

Huub.

Ik lees ook dat je het beter niet 's avonds kunt gebruiken ,i.v.m slapen.Als je op tijd met de eerste inname begint kun je dit gemakkelijk over 3 innames per dag verdelen ,zodat je het 's avonds niet hoeft in te nemen.

Ik ben begonnen met het gebruik van H2O2, en zit met een aantal vragen:

1. Als onderhoudsdosis neem je dan ELKE DAG op nuchtere maag een glas water (met sole) en 3-4 druppels 35% H2O2?

2. Als ik een H2O2 kuur wil doen, hoe ga ik dan te werk? Beginnen met 1 druppel 35% H2O2 in een glas water en dan elke dag ophogen met 1

druppel tot een maximum van 25 druppels en dan van dag tot dag bekijken hoe het lichaam hierop reageert?

3. Als je tijdens een kuur het maximum van 25 druppels H2O2 hebt bereikt ga je dan weer geleidelijk afbouwen: elke dag 1 druppel minder totdat je

weer op de onderhoudsdosis zit?

4. Om de hoeveel tijd neem je een H2O2 kuur?

Ben trouwens begonnen met een glas water met 1druppel H2O2 35% en zit nu, 6 dagen later, op 6 druppels H2O2 35% en merk er niet echt wat van!

Gr. Niburu

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan