H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Eindelijk goed bericht, dinsdag of woensdag ga ik mijn waterstofperoxide ontvangen!

Maar na 6 weken wachten ben ik vergeten hoe ik het ook alweer moet gebruiken.. Smorgens uren voordat ik wat eet, neem ik glas met

- water en troubele appelazijn

- water met sole

Kan het meteen daarna of liever ervoor of? Iemand tips!!??

Je kan het met de sole en appelazijn nemen. Uur voor je eten, daarna 2 uur wachten na de maaltijd als je weer wilt nemen.

Brian

Quote:
Je kan het met de sole en appelazijn nemen. Uur voor je eten, daarna 2 uur wachten na de maaltijd als je weer wilt nemen.

?.. Gaat het niet in reactie met de stoffen in appelazijn? Het moet niet voor niets op nuchtere maag.

Er zijn inderdaad mensen die hoge dosis h2o2 combineren met sole en/of appelazijn. Dat is dan goed, want zeewater bevat van nature ook h2o2 wordt dan gezegd. Maar niet in zulke absurde hoeveelheden natuurlijk! Met enkele druppels (Mike raadt volgens mij max 4 aan voor zijn smoothies) is het prima te combineren, maar als je echt gaat kuren tot 25 druppels 35% of zelfs meer zou ik het inderdaad niet gaan mixen met voeding.

De technische variant van H2O2 bevat een stabilisator, Tetranatriumpyrofosfaat, een giftig goedje dat in hoge concentraties dodelijk kan zijn, je zult er niets van merken, maar op termijn wellicht wel, in ieder geval dood het ratten. En net als lood en kwik kan het een ''bouwgif '' zijn, het komt in je lichaam en bouwt zich op, tot, op termijn, de dood er op volgt.

Nieuwsgierigheid bracht mij op deze site, maar na het lezen van al jullie berichten vraag ik mij af waar jullie mee bezig zijn? Denken jullie nu echt dat je je leven kunt verlengen met producten als H2O2????? Of door scharrelvlees te eten????Of enig ander voedselsupplement??? Wat te denken van externe factoren, zoals het wonen in de buurt van een luchthaven??Een verkeersplein of what ever. Begin niet aan deze shit als je je goed voelt, draaf niet door. Je overlijden is genetisch al vastgesteld, met een plus of min al naar gelang waar je woont of hoe je leeft. Probeer te genieten van de tijd die je hebt, leef intens en kijk niet hoe of een ander het heeft. Ik weet dat anderen mij niet serieus zullen nemen, wel, hun probleem, veel negatieve reacties, dat bewijst eens te meer dat zij geen rust in hun leven hebben(stress= dodelijk op termijn) Anyhow, ik wens een ieder een lang leven.

Leen

@Leen: ik kende een jongen. Overleden aan een hartinfarct op 26 jarige leeftijd. Leefde intens, ging veel naar feesten met bijbehorende middelen. Lijkt mij niet genetisch geprogrammeerd, overlijden op die leeftijd. Tevens ken ik een man van 40, met jonge kinderen. Opgenomen sinds kort ivm zware dementie. Zal vast helemaal niks met voedingstekorten etc. te maken hebben.

Quote:
De technische variant van H2O2 bevat een stabilisator, Tetranatriumpyrofosfaat, een giftig goedje dat in hoge concentraties dodelijk kan zijn

Het gaat hier uitsluitend om food grade H2O2 daar zit dit niet in.

Quote:
Denken jullie nu echt dat je je leven kunt verlengen met producten als H2O2????? Of door scharrelvlees te eten????Of enig ander voedselsupplement???

Misschien niet of misschien wel maar het gaat hier voornamelij om de kwaliteit van leven.

Als je je alle dagen moe zwak, ziek en misselijk voelt ben je toch blij als je je weer fit en energiek voelt of niet? Ook al zou je er dan geen dag langer om leven.

Quote:
Probeer te genieten van de tijd die je hebt, leef intens en kijk niet hoe of een ander het heeft

Daar zij wij hier mee bezig dus dat komt goed.

Quote:
Ik weet dat anderen mij niet serieus zullen nemen, wel, hun probleem, veel negatieve reacties, dat bewijst eens te meer dat zij geen rust in hun leven hebben(stress= dodelijk op termijn) Anyhow, ik wens een ieder een lang leven.

Veel vooroordelen die nergens op gebaseerd zijn. Jammer.

Ik wens jou ook een lang leven.

@Leen: heb je daar een bron bij, want zoeken op Tetranatriumpyrofosfaat en h2o2 of peroxide levert niks op.

Weet je toevallig hoe het met de medische variant zit? (voor bijvoorbeeld een voetenbad)

Tetranatriumpyrofosfaat

http://www.food-info.net/nl/e/e450.htm

(geen veilig e-nummer maar ook weer niet zo dodelijk, hoewel over mogelijke hoeveelheden in h2o2 mij niks bekend is)

Ik las van ene Dia dat zij begint met één druppel 3% H2O2 op een glas (gedestilleerd)water, wel, bedoeling is één druppel 35% !! H2O2 op een glas water, oplopend tot 25 drupjes per glas. Zie " The one - minute Cure: The Secret to Healing Virtually All Diseases, geschreven door Madison Cavanaugh. En dat drie keer per dag.

Tevens wil ik opmerken dat de Fa. Hinmeijer gelijk staat aan "Hendel en Zwendel" beter is het om H202 te betrekken van de Fa. Aquamar in Urk, t.a.v Dhr.Koffeman, betere prijzen en gegarandeerde levering.

Ook vertelde Dhr. C Hinrichs dat zijn H2O2 vrij is van ziektekiemen e.d, lijkt mij logisch daar H2O2 ziektekiemen dood, maar is het ook vrij van stabilisatoren?????

Aquamar verkoopt gegarandeerd aseptisch H2O2, en tegen een lagere prijs dan Hendel en Zwendel!

Groetjes,

Leen

En voor Jp, de ongelovige en beterweter, vraag het " Werken met Merken" over Tetranatriumpyrofosfaat, zij kunnen je de totale info doen toekomen over dit goedje.

En dan praat je over een voetenbad ????????? Schoensmeer is goed voor mijn schoenen, maar ik zou het niet willen consumeren. Waarom denk je dat in labs ratten worden gebruikt??? Omdat hun metabolica overeenkomt met hey onze, en zij gaan dood (50%) bij een bepaalde dosis per kg lichaamsgwicht, neem jij die gok?

Dus, gebruik alleen echt aseptisch H2O2. Hinmeijer is trouwens gevestigd op een louche

adres in Haarlem, niet echt transparant toch?

Euh, Leen, wil je hier aub niet zomaar een bedrijf zwart maken en eventjes komen vertellen hoe je H202 MOET gebruiken? Als je de moeite had genomen om je daadwerkelijk in te lezen dan had je geweten dat "die ene Dia" waarschijnlijk een verdomd goede reden heeft om met 1 druppel 3% te beginnen!

Precies, en een beetje minder agressieve toon mag ook wel. Dat is echt nergens voor nodig.

Jp vraagt gewoon heel normaal om een bron voor je bewering,

voor zover ik weet en kan vinden:

-werkenmetmerken verkoopt alleen standaard H2O2 (niet geschikt voor inwendig en afgeraden voor uitwendig gebruik door de meesten op dit forum)

-Hinmeijer is bij de kvk ingeschreven op een woonhuis. Netjes in de verf, gordijnen open en was aan de waslijn in de achtertuin. (lang leve google streetview)

Waarom ze niet ingeschreven staan op hun bedrijfspand?

Afhalen is trouwens een optie, net als via paypal, dus verzekerd betalen. (iemand wel eens afgehaald?)

-aseptisch is een term die door aquamar gebruikt wordt.

Als ik google op aseptisch h2o2 kom ik uit op deze post op dit forum van de directeur van aquamar. de 2e link is hun website.

Jammer dan Lubbert niet verder gereageerd heeft op vragen. Ik zou graag weten of hun h2o2 te vergelijken met foodgrade is. Welke stabilisatoren worden gebruikt?

NB: als er ergens op dit forum h2o2 of waterstofperoxide staat wordt daar altijd Foodgrade mee bedoeld.

Kan iemand mij vertellen of er op de flessen van Hinmeijer iets terug te vinden is dat het daadwerkelijk Foodgrade is?

Heb namelijk een fles van een liter besteld en ik zie er alleen maar dingen opstaan die met gevaar te maken hebben...

Heb Hinmeijer gebeld maar kreeg zo'n vaag antwoord.

Ook op de factuur of verpakking is niks terug te vinden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan