De technische variant van H2O2 bevat een stabilisator, Tetranatriumpyrofosfaat, een giftig goedje dat in hoge concentraties dodelijk kan zijn, je zult er niets van merken, maar op termijn wellicht wel, in ieder geval dood het ratten. En net als lood en kwik kan het een ''bouwgif '' zijn, het komt in je lichaam en bouwt zich op, tot, op termijn, de dood er op volgt.
Nieuwsgierigheid bracht mij op deze site, maar na het lezen van al jullie berichten vraag ik mij af waar jullie mee bezig zijn? Denken jullie nu echt dat je je leven kunt verlengen met producten als H2O2????? Of door scharrelvlees te eten????Of enig ander voedselsupplement??? Wat te denken van externe factoren, zoals het wonen in de buurt van een luchthaven??Een verkeersplein of what ever. Begin niet aan deze shit als je je goed voelt, draaf niet door. Je overlijden is genetisch al vastgesteld, met een plus of min al naar gelang waar je woont of hoe je leeft. Probeer te genieten van de tijd die je hebt, leef intens en kijk niet hoe of een ander het heeft. Ik weet dat anderen mij niet serieus zullen nemen, wel, hun probleem, veel negatieve reacties, dat bewijst eens te meer dat zij geen rust in hun leven hebben(stress= dodelijk op termijn) Anyhow, ik wens een ieder een lang leven.
Leen