H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Dank je wel Tanja!

Bij mij staat dit er dus niet onder....helaas.

Lijkt me verstandiger dat ik dit niet in ga nemen.

Ik had er al een naar gevoel over, ga nog maar eens contact

zoeken met Hinmeijer.

Ik heb meerdere keren gelezen dat je H202 beter niet 's avonds kan gebruiken. Weet iemand waarom? Ik gebruik het in het weekend wel is als ik vroeg wakker wordt, en ik slaap erna dan vaak nog een paar uur heel goed.

Of heeft het niet met slapen te maken?

Het heeft inderdaad met het inslapen te maken. Je kunt actief worden van H2o2, vandaar dat het 's ochtends wordt geadviseerd. Maar als je er tegen kunt is 's avonds ook prima, mijn vriend heeft dit een tijdje gedaan.

Wij hebben een kantoor, de maatschappelijke zetel van dat kantoor is gevestigd op ons huisadres, gewoon omdat dat huis van ons is, ons kantoor is gehuurd. Leek ons gemakkelijker, post en zo komt dan thuis aan, daar is vaker iemand aanwezig als op kantoor, en als we het kantoor ooit verhuizen kan de zetel hetzelfde blijven. Jee zeg, nooit geweten dat mensen dat als louche kunnen zien :roll: Wat een voorbarige conclusies alleen op basis van een adres.

@Iklustvet: Zoals je het schrijft lijkt het net of jij de eigenaar van Hinm. Chemie bent.

Zou beetje ver rijden zijn naar je werk. ;-)

Is er iemand die echt zeker weet welk bedrijf 35% Foodgrade verkoopt dat 100% goed en bij goede inname veilig is? (ongeacht de prijs, betaal liever iets meer als ik zeker weet dat het veilig is...)

http://unlimitedhealth.nl/shop/detox-ontgiften-inwendige-reiniging-c-265_244_23.html

(zowel webshop als een winkel in Amsterdam)

(bestaat 100% zekerheid?)

Bedankt Jp!

Nee idd 100% zekerheid bestaat niet, maar mensen die dit produceren weten (lijkt mij wel)

hoe het geproduceerd word en of er schadelijke stoffen inzitten of niet...

Ik ben nieuw wat betreft de waterstofperoxide (behalve voor in mijn haar dan, haha)en ik vind het best een stap.

Ben er wel helemaal van overtuigd dat het werkt!

Maar heel voorzichtig en wil voor mijn gevoel duidelijk hebben of hetgeen wat ik in ga nemen betrouwbaar spul is.

Wederom bedankt Jp!

Hoe neem jij het in, met kraanwater of gedestilleerd?

Volgens mijn boekje moet het in gedestilleerd, maar

naar mijn idee is in Nederland geen gedestilleerd water verkrijgbaar voor

inname.

Quote:
@Iklustvet: Zoals je het schrijft lijkt het net of jij de eigenaar van Hinm. Chemie bent.

Zou beetje ver rijden zijn naar je werk. [;-)]

? Hier snap ik niks van.

@Iklustvet: Toen ik je stukje las over je kantoor en adres, dacht ik even dat je de eigenaar van Hinm. Chemie aan het schrijven was. (is niet zo)

Die zitten in Haarlem, jij ergens in België, dus dat zou nogal ver rijden zijn. (was grapje) Ik was aan het denken en schrijven tegelijk. :?

@NathaliesNatuur: in Nederland kan dat met kraanwater, dat doen de meeste.

Gedestilleerd is wel te koop, volgens mij is al het gedestilleerde water drinkbaar (weet ik niet 100% zeker) in de link naar h2o2 staat deze er ook tussen, in hun winkel staat het bij de h2o2.

http://unlimitedhealth.nl/shop/gedestilleerd-water-liter-p-1186.html

Zeker als je na een tijdje meer h2o2 gaat gebruiken (en dus veel water) zou ik juist geen gedestilleerd water willen gebruiken, dat lijkt me niet gezond, er wordt niet voor niks sole gemaakt.

Zijn er in Nederland (alternatieve)artsen die met waterstofperoxide werken en je kunnen begeleiden met inname?

In de omschrijving die ik bij de 35% Waterstofperoxide ontving staat dat je geen vit-C, Magnesium, Koper, Iron enz mag slikken tijdens de kuur.

Dat wist ik dus niet en ik slik die suplementen juist wel omdat ik vitamine en mineralen tekorten heb.

Kan iemand mij hier wegwijs in maken?

Bij mijn weten is niemand hier professioneel mee bezig. MMS is in alternatieve kringen helemaal hip. Men is daar bijzonder hypegevoelig, merk ik.

Mike

Uitstekende service van de firma Hinmeijer. Afgelopen weekend besteld en vanochtend vroeg al in huis. Met advies van de bezorger om de fles rechtop te houden omdat er vloeistof in zit. Keurig dus!

hier idem dito, zaterdag besteld dacht ik en komt net binnen, prima service.

Vandaag ben ik bij 9 druppels, wat mij vanmorgen misselijkheid, braakneigingen en boeren opleverde..

Gisteren viel ook al niet helemaal lekker.

Is dit een reden om morgen te herhalen (vind het wel snel)?

Wil iemand misschien zijn of haar goede ervaringen delen, dit als stimulans.

Wat betreft de nasmaak, na het opdrinken spoel ik mijn mond met verdunde appeldiksap

en tot nu toe neemt het de nare smaak heel snel weg!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan