Hallo allemaal, het is nu weer rustig en we zijn de hack te boven gekomen. Wim kan evt. verloren gegane topics terugplaatsen, dus geef aub hier aan wat je mist.
Bij deze wil ik Willem Silderhuis van Vitavie, Juglen Zwaan, de provider Xolution en Wim in het zonnetje zetten. Zij hebben het allemaal mogelijk gemaakt dat het forum binnen een week weer online was, waarvoor dank!
Speciale dank gaat uit naar Willem van Vitavie. Jullie moeten weten dat het Willem (mede-organisator van het afgelopen WP Congres en persoonlijke vriend) was die de financiele injectie gaf voor de overplaatsing van de content van de oude (gehackte) software naar de nieuwe. Dit bedrag ben ik Willem nog steeds verschuldigd.
Al ruim 3,5 jaar biedt dit forum gratis kennis en advies over alternatieve keuzes voor voeding en gezondheid. Nooit heb ik jullie om geld gevraagd. Ook de adverteerders (vrienden) konden hier gratis banners plaatsen. Nu wordt ht tijd voor een stukje crowdfunding. Niet om mijn portemonnee te spekken, maar om mij te helpen om hen die zo snel klaarstonden met tijd en geld na de hack terug te kunnen betalen voor hun diensten.
Deze week nog zal Wim op dit forum een PayPal-knop plaatsen, die je in staat stelt om vrijwillig donaties te doen. Hiervoor zul je je een gratis PayPal-rekening moeten openen:
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/w...3663d3faee8de62a88b92df045c56447d40d60b23a7c.
PayPal stelt je in staat om geld over te maken naar een emailadres (in mijn geval simpelweg op de PayPal-knop klikken). Let wel: nadat je een rekening hebt geopend en de IBAN van je bankrekening hieraan hebt gekoppeld, moet deze nog geactiveerd worden. PayPal zal binnen 2 dagen na het openen van je rekening twee kleine bedragen onder de 1 euro op je rekening storten. Om je bankrekening te activeren moet je deze twee bedragen invullen onder Profiel - Bankrekening toevoegen of verwijderen. Pas dan kun je een PayPal-betaling doen.
Het is een zeer makkelijk en efficient systeem en ik hoop op vele bijdrages, zodat ik de mensen die de afgelopen weken het hardst hebben gelopen kan belonen voor hun inspanningen. Nu is het aan jullie om iets terug te doen, want dat deze gratis service er nu al ruim 3,5 jaar elke dag weer is, is niet zo vanzelfsprekend als je denkt!
Mike