Hack

Ik heb twee keer gehad dat een reactie die ik zette bij

Koeien buiten laten grazen kost extra geld? er uiteindelijk weer afging en die kreeg ik er met geen mogelijkheid meer op.
Het is nu wel te zien dat ik gepost heb als laatste bij dat topic, maar mijn reactie is alleen niet te zien.

 
@lievergezond, ik zie onderstaande post van je om 2:25PM. Had je later nog iets gepost? Welke tekst? Kan ik daar in de database op zoeken.
Wim

Beste Schotsehooglanders.nl : dank voor het antwoord en vraag: omdat de koe van het bosrund afstamt: waarom staan weilanden gemiddeld niet veel meer vol met bomen eigenlijk, ook omdat je het over schaduw hebt, maar ook: omdat koeien bladeren lekker schijnen te vinden. Weet je dat misschien?

 
Als het belangrijke topics zijn, wil ik ze terugzetten. Wil er dan 4-5 tegelijk doen, want kost toch wel tijd.
Wim
 
hoi Wim, Ik laat het gaan. Jij hebt er veel werk aan en ik wil niet hoeven bidden voor het terugzetten van een rubriek. Dank voor je snelle antwoord in elk geval.
 
Dag Wim, bedankt weer voor het terugzetten van topics. Ik wist niet dat je 'biologische restaurants' ook terug ging zetten en had gisteren een nieuw topic daarover gemaakt. Zou je dat topic (wat ik gisteren aangemaakt heb) kunnen verwijderen?

Dank u!

Mark
 
Hallo allemaal, het is nu weer rustig en we zijn de hack te boven gekomen. Wim kan evt. verloren gegane topics terugplaatsen, dus geef aub hier aan wat je mist.

Bij deze wil ik Willem Silderhuis van Vitavie, Juglen Zwaan, de provider Xolution en Wim in het zonnetje zetten. Zij hebben het allemaal mogelijk gemaakt dat het forum binnen een week weer online was, waarvoor dank!

Speciale dank gaat uit naar Willem van Vitavie. Jullie moeten weten dat het Willem (mede-organisator van het afgelopen WP Congres en persoonlijke vriend) was die de financiele injectie gaf voor de overplaatsing van de content van de oude (gehackte) software naar de nieuwe. Dit bedrag ben ik Willem nog steeds verschuldigd.

Al ruim 3,5 jaar biedt dit forum gratis kennis en advies over alternatieve keuzes voor voeding en gezondheid. Nooit heb ik jullie om geld gevraagd. Ook de adverteerders (vrienden) konden hier gratis banners plaatsen. Nu wordt ht tijd voor een stukje crowdfunding. Niet om mijn portemonnee te spekken, maar om mij te helpen om hen die zo snel klaarstonden met tijd en geld na de hack terug te kunnen betalen voor hun diensten.

Deze week nog zal Wim op dit forum een PayPal-knop plaatsen, die je in staat stelt om vrijwillig donaties te doen. Hiervoor zul je je een gratis PayPal-rekening moeten openen: https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/w...3663d3faee8de62a88b92df045c56447d40d60b23a7c.

PayPal stelt je in staat om geld over te maken naar een emailadres (in mijn geval simpelweg op de PayPal-knop klikken). Let wel: nadat je een rekening hebt geopend en de IBAN van je bankrekening hieraan hebt gekoppeld, moet deze nog geactiveerd worden. PayPal zal binnen 2 dagen na het openen van je rekening twee kleine bedragen onder de 1 euro op je rekening storten. Om je bankrekening te activeren moet je deze twee bedragen invullen onder Profiel - Bankrekening toevoegen of verwijderen. Pas dan kun je een PayPal-betaling doen.

Het is een zeer makkelijk en efficient systeem en ik hoop op vele bijdrages, zodat ik de mensen die de afgelopen weken het hardst hebben gelopen kan belonen voor hun inspanningen. Nu is het aan jullie om iets terug te doen, want dat deze gratis service er nu al ruim 3,5 jaar elke dag weer is, is niet zo vanzelfsprekend als je denkt!

Mike
 
Goed plan Mike, is niet de bedoeling dat jij voor de kosten opdraait natuurlijk. Fijn dat er gelijk mensen klaarstonden om alle waardevolle kennis te behouden en voor niks gaat de zon al op.
 
Goed idee om een donatie knop op de website te zetten. Als we allemaal naar draagkracht wat doneren, moeten die schulden toch weg te werken zijn.

Mark
 
Ik zie dat de knop er al is en aangezien ik al een paypal rekening heb was het zo voor mekaar, easy peasy.
 
Om welk bedrag gaat het?
Als de kosten (ik zeg maar wat) 500 euro waren, hoeft er niet 1000 euro te worden gedoneerd.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.905
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan