Hack

Ja, daar heb ik weer een verduitste vertaling, ausgedruckt, of gedruckt.....maar ja, hoe dan ook, het uitgedrukte is wel mooi gelukt ;-)
en ik heb nu een mooi afgedrukt boekje
 
We zijn weer lekker bezig. Nadat het forum 5 dagen down was, leek het erop alsof slechts een handjevol fanatieke forumleden de kar aan het trekken waren. Maar nu zien we alsmaar meer oude en nieuwe leden actief meedoen. Gezellig!

Mike
 
Het duurde bij mij even een tijdje voordat ik een goed nieuw wachtwoord had. Ik heb namelijk maar meteen een nieuw programma uitgezocht dat wachtwoorden kan aanmaken en ze ook op de computer opslaat. Ik ben daarom nu pas weer online.

Ik had gehoopt dat de forumnamen via de IP-adressen of e-mail adres aan een gebruikers account weer terug konden worden gehaald. Als dat nog steeds niet kan dan is het ook prima. Absoluut geen druk van mij hoor Wim ik ben al heel blij met wat je nu hebt gedaan. Ook met het werk van Mike en Juglen ben ik erg blij.
 
@kaaskanlekkerzijn , klopt er nog iets niet met je account? Vlgs mij zijn al je posts verder zichtbaar. Of bedoel je iets anders? Ik weet alleen dat iedereen verzocht is een nieuw wachtwoord aan te maken.
 
Ik bedoelde al de oude post die nu nog door anoniem zijn geschreven.

Zelf kan ik ook niet op westonprice.nl hij gaat meteen daar naar westonprice.nl/forums ik heb ook firefox en gebruik geen andere brouwser. Ik heb alles al een keer opgeruimd met ccleaner.
 
Al mijn oude berichten zijn nog niet aan mijn account gekoppeld en zijn nu geschreven door anoniem.
Mijn account was wel helemaal verdwenen.
 
als het goed is dat nu gefixt

Bij mij niet.
Ik zie nu net dat ik in al die jaren hier, geen enkel onderwerp ben gestart.
Het waren er echter velen.

Wanneer ik zo eens rondkijk, zie ik dat er nog heel veel onderwerpen door Anoniem zijn gestart.

Maar goed, het forum is weer online en werkt verder prima, en dat is top!
 
Had wel eerst geprobeerd om mijn ww op te vragen via mail en gebruikersnaam, maar kreeg geen mail in de inbox.
Daarna probeerde ik in te loggen met mijn oude ww, zat er meteen in.
 
Tanja, ik zie gewoon jouw naam. In de database heb je > 400 posts die wel aan jouw gebruikers-ID gekoppeld zijn, dus is er iets anders aan de hand. Kun je me een paar posts linken die van jou zijn en onder 'anoniem' staan?
Wim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan