Hack

Gaat er bij een maandelijkse bijdrage niet veel verloren aan kosten aan paypal?
(vast bedrag + percentage)
 
Sorry misschien ben ik spuit elf, maar hoe vind ik een topic terug?
Via google lukt het niet.

Ik zocht de rauwe melk kuur goed uitvoeren en een recept ik geloof van Pike van vissekoppen.
 
Overmaken is gratis, ontvangen kost geld.

Even het percentage niet meegerekend:
Maak 1 x een bedrag over dan kost dat de ontvanger 0,35 euro.
Maak datzelfde over in 12 maandelijkse termijnen dan kost dat 12 * 0,35= 4,20 euro.

Die 0,35 is een normaal bedrag.
Een aparte zakelijke bankrekening zal waarschijnlijk duurder uitkomen.
Maar bij zeer kleine bedragen gaat er teveel naar paypal.
 
Zo, het is gelukt. Het was nog geen gemakkelijke zaak. Maar goed, ik hoop dat het goed aangekomen is.
Groet,
Dorothé
 
Vorige week heb ik dagelijks donaties mogen ontvangen om de kosten van de hack te dekken. Deze week lijkt de stroom op te drogen, dus hierbij een nieuwe oproep om via de PayPal-knop een bijdrage te leveren. Al jaren lever ik de service van dit forum gratis en voor niets, dit is je kans om iets terug te geven.

Mike
 
ik vind dingen zoals paypal nogal ingewikkeld/lastig, als het goed is heb ik dat account eergisteren aangevraagd. (heb alle gevraagde gegevens ingevuld)
Dan krijg ik eerst nog bericht of zo of hoe? Ik heb dus nog niets betaald.
 
Marijan, als het goed is heb je een email van PayPal met een link waarmee je je account moet bevestigen.

Mike
 
niet dus, shoot, weer opnieuw punthoofd krijgen inderdaad dorothebjs.
Ik ben niet geschapen voor dit soort dingen op internet.
Nog maar een poging wagen dus.
 
Zoeken via de zoekfunctie van het forum werkt ook best goed. Maar het helpt als je de zoekwoorden tussen aanhalingstekens zet. Kreeg straks 'leven na de dood' niet zo gevonden, wel in de backoffice. Maar als ik nu zoek op "leven na de dood", maar dan tussen aanhalingstekens dan wordt het wel goed gevonden.

Wim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan