Hack

Pfff er blijken nog een stuk of 200 users niet goed zijn overgezet bij waarbij nu 'anoniem' staat bij de posts... "en we gaan nog niet naar huis...lalalala".
Wim

Geweldig Wim dat je hier naar wilt kijken! Want het is volgens mij een mega-groot karwei. Ik wilde net mijn posten gaan checken, maar dat heeft Tanja al voor mij gedaan. Dank je Tanja :D

Alle namen met de hand recht zetten is een beetje te veel werk denk ik bovendien hebben nu meerdere personen dezelfde naam nu. Alleen al uitzoeken welke posts (met welk ip-adres erbij) bij wie horen is heel veel werk omdat niet iedereen zijn naam onder zijn post zet. Ik bedoelde ook alleen maar te zeggen dat als het binnen heel korte tijd voor het hele forum kan worden gedaan dat dat mooi is. Ook als je iedere post van iemand in een keer terug kan krijgen dan nog duurt het denk ik te lang om dat voor iedereen op het forum te doen. Bovendien heb ik ook niet al mijn post terug, als je die dan met de hand moet uitzoeken wordt het helemaal te veel werk dan ben ik maar half anoniem (en misschien wel ook een andere naam, dat was ik van mij zelf nog niet tegen gekomen).
Wim, ik ben nu ook al heel erg blij dat je de verloren gegane topics terug hebt gevonden. Het blijft vrijwilligerswerk van jouw.

Nou Alexandra, ben allang blij dat je niet liever anoniem wilde blijven, 't was een gokje ;)

En ik wil niet slijmerig overkomen Wim, maar als je dit ook nog op je neemt: ge wel dig!

Nog een "leuke" rarigheid.
Als ik in het hoofdmenu: https://www.fatsforum.nl/forums/ op het moment van de laatste post klik bijvoorbeeld "1 uur, 1 minuut geleden" dan gaat ie naar de laatste post.
Bij o.a. het Syrie doet ie dat niet, dan gaat ie naar de 1e pagina. Ik gok dat het bij onderwerpen met meer dan 100? pagina's gebeurt, verder vind ik alleen relatie/varken/mens waar dit gebeurt.

Die "leuke" rarigheid was me ook opgevallen. Ik denk dat de reactieteller bij sommige berichten niet goed staat.

Het topic over leverreinigingen heeft 220 pagina's op het nieuwe forum, maar de link naar de laatste post verwijst naar pagina 222.
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/leverreiniging-vertaling-6/page/222/#post-107507

In het topic Syrie staat helemaal geen pagina nummer in de link:
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/syrie/#post-118812

Wim heeft hier vast wel een oplossing voor :D

Goed gegokt hoor Tanja! Al zeg ik er nu bij, als alles handmatig omgezet moet worden, dan mogen mensen ook wel gaan gokken of ik het ben of niet hoor. Want dat is echt mega-veel-werk!

Ik zat zelf eigenlijk aan een nieuwe voorsteltopic te denken, tzt geen haast verder of zo. Maar dan meer als een soort van mijn ervaring met wapf zodat anderen er wat aan hebben ipv dat ikzelf nou zoveel advies en hulp nodig heb.

Maar goed niet mijn site, niet mijn beleid, laat het maar weten.

Het boek van Weston Price heb ik ook pas een jaar in huis en ben al op pagina 300, zit in m'n eigen tempo.

Gisteren kwam ik een jongen tegen die ik een half jaar geleden over gluten en koolhydraat minderen vertelt had en hij was 15 kg afgevallen. Fijn voor die gozer en fijn dat ie zo blij met me is.

Ik heb ook gezien dat die teller niet klopt bij een aantal topics die gerepareerd zijn. Vlgs het forum van de gebruikte software schijnen er meer problemen mee te zijn. Nog niet in verdiept waarin dat precies zit, wel hinderlijk. Ben eerst aan het uitspitten wat er nog allemaal ontbreekt of niet klopt qua topics en gebruikers. Dat lijkt een behoorlijke lijst te worden.
Wim

Is het wel zo belangrijk dat alles 100% terugkomt?
Van sommige dingen is het niet erg dat het weg is, veel is na een paar weken al niet meer actueel. Misschien topics alleen op verzoek bijwerken?

En ik vind het eigenlijk ook wel een fijn gevoel dat alles wat ik geschreven heb nu anoniem is. (dus doe mij maar als laatste of niet)

Natuurlijk is het ook super tof om alles weer echt goed te krijgen.

Inderdaad, Wim, laat je niet gek maken en doe uitsluitend dingen op verzoek. Het is niet noodzakelijk om alle details terug te halen, het gaat om de hoofdlijnen.

Mike

Ik wil geen namen noemen, maar wat mij net opviel is dat bij de naam van een geblokkeerd persoon, niet meer staat dat hij/zij geblokkeerd is. Optisch lijkt het er dus op dat deze persoon nog gewoon actief lid is...

Achter de schermen werken we aan van alles, maar dit moet allemaal tussen de bedrijven door. Komt goed!

Mike

Er worden nog steeds volop hack-pogingen ondernomen. Mogelijk moeten we verhuizen naar een andere server.

Mike

Ja ik heb gemerkt dat mijn wachtwoord het vaak niet doet. Ik moet vaak opnieuw inloggen en dan doet mijn wachtwoord het niet dus moet ik een nieuwe aanmaken.
Je kan zeker niet zien waar de hacks vandaan komen?

Nee, we weten niet waar het vandaan komt. Momenteel is registratie tijdelijk even uitgezet. Heel vervelend voor mensen die zich wilden aanmelden als forumlid, maar we hebben even geen andere optie. Juglen en Stefan zijn achter de schermen hier volop mee bezig. Een kritisch forum anno 2015 in een 'vrije' samenleving is zo eenvoudig nog niet!

Mike

Lekker rustig in deze draad en dat is positief.

Niet zo belangrijk maar toch maar even melden
Ik krijg af en toe een lege witte pagina, geen foutmelding o.i.d.
even terug en opnieuw proberen en dan laadt de pagina wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan