Hack

Moest vreemd genoeg vandaag ook opnieuw een nieuw wachtwoord aanmaken.
Verouderd je wachtwoord indien je een paar weken niet inlogt?

 
@ufo geen idee waarom je wachtwoord verloopt!

Ik zie dat diverse HTML tekens door eruit gefilterd op user-nivo vanwege veiligheidsredenen. Kwaadwillenden kunnen met bepaalde tekens en teksten de boel hacken. Helaas nodig.
 
Hoi Mike & Andere Forum leden,

Ik heb zojuist een donatie gedaan, ik wil jullie allemaal hartstikke bedanken voor de waardevolle informatie waar ik al heel veel aan heb gehad.
Ik ben op dit moment nog te uitgeput om actief deel te nemen aan het forum en mezelf "officieel" voor stellen in het voorstel topic. Ik hoop dit met de tijd wel te kunnen doen. Dus voor nu blijf ik nog even rustig verder lezen. Maar ik wilde mezelf toch even tussendoor laten horen, omdat ik dit forum ontzettend waardeer!
 
Het lijkt nu ergens alsof ik iets nieuws geplaatst heb bij de rubriek Ademhaling: dat wilde ik in feite ook doen, maar dat lukte niet. Ik heb dit al eens eerder aan de hand gehad en hier bij de rubriek Hack beschreven. Typisch.
 
Wim,

Voor de forumgebruikers die zoeken via Google of een andere zoekmachine is het handiger als de oude URL automatisch wordt omgezet naar de nieuwe URL.
Als de forumsoftware dit niet zelf kan, kan het altijd wel met htaccess.

Ik had al eens de RewriteRule in dit topic geplaatst, zodat de beheerder deze URL omzetting kon uitvoeren. Nu werkt het blijkbaar weer andersom, zonder /forums/

Ik zou dit toevoegen aan het .htaccess bestand

RewriteEngine On
RewriteRule ^forums/topic/(.*)$ topic/$1 [R=301,NC,L]

Iemand die niet bekend is met het forum komt op een pagina met een foutmelding en weet niet dat het wel werkt zonder /forums/.
Zoekmachines werken na een 301 redirect ook nog eens de zoekresultaten bij.
 
Excuseer Wim, ik kom met Google nog op oude links waarschijnlijk. Zal er op letten in het vervolg.
 
Naar het forum gaan waar je je topic wilt starten en dan onder alle bestaande topics kun je je nieuwe topic starten. Naar beneden scrollen dus.

Mike
 
@Simon-G: gebruik je iets anders dan gewone letters? (tekens, links)
Probeer te reageren met alleen simpele tekst, sommige tekens lukken niet en daardoor zijn sommige links weer niet te plaatsen.

ps. de site staat nog in wintertijd. (heeft er niks mee te maken)
 
Zo, ik heb nu gezien dat het geld voor de donatie van mijn bankrekening afgeschreven is. Dat heeft lang geduurd zeg. Maar dan weet ik in elk geval dat de zaak nu echt in orde is. Heeft meer dan 6 werkdagen geduurd.
 
Sinds de hack is mijn voorsteltopic weg. Is het aan te raden een nieuwe te maken? Ondertussen is er al veel veranderd in mijn situatie, maar nu hebben jullie mss het idee dat ik undercover wil blijven of zo, wat dus niet het geval is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan