Hack

Gewoon tikken : - ) = :-)
Hier de standaard wordpress smiley's
http://codex.wordpress.org/Using_Smilies (iets naar beneden voor een tabel)
 
Hier Milky (zet mijn forumnaam er voor de zekerheid maar bij mocht hij mij weergeven als anoniem). Kan eindelijk weer inloggen, maar kan geen nieuw topic starten en ik heb ook niet de rechten om mijn eigen profiel te bekijken of wijzigen. Wie kan mij helpen?
 
Ik heb net even achter de schermen gekeken, maar je hebt gewoon dezelfde rechten als alle andere bijdragers.

Mike
 
Hoi Mike, bedankt voor het checken. Ga straks ff op mijn pc inloggen. Kijken of ik dan nog steeds die melding krijg. Krijg op de tablet namelijk de melding van: 'je hebt onvoldoende rechten voor toegang van deze pagina.'

Ik heb inmiddels wel gevonden hoe ik een nieuw topic moet starten.
 
Ik kan het topic waarin "Vlees van de woeste grond" zich voorstelt niet vinden. Is dit topic weg? Zo niet, heeft iemand een link ernaar toe voor mij?
 
Inderdaad staat Vlees Van de Woeste Grond bij de links van Vrienden Mike, maar er is ook een topic geweest waarin dit bedrijf zich voorstelde. Naar dit topic ben ik op zoek maar kan ik helaas niet vinden.
 
Mogelijk kunnen we informatie die schijnbaar is verloren gegaan nog terughalen en terugplaatsen. We zijn hier achter de schermen druk mee bezig.

Mike
 
Blijkt niet helemaal verdwenen te zijn. Het is nog terug te halen. De vraag is vooral: is het nog terug te zetten? We zijn ermee bezig!

Mike
 
Helaas biedt deze software geen mogelijkheid tot zogeheten 'graphic smileys', oftewel: icoontjes van smileys die je aan kunt klikken. WordPress zet tekst automatisch om in smileys. Hier een lijst van codes die je in moet typen om de smileys van weleer zelf te kunnen maken:

http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

Mike
 
Echt jammer dat de topic over Syrie is verdwenen + dat ik niet kan wennen aan deze nieuwe site, de vorigen was veel overzigtelijker. En mike laat je niet gek maken keep up the good work :D
 
Ook jammer van de topic De relatie tussen mensen en varkens
Er stond een hoop interessante informatie op wat nu gewoon WEG is nu :(
 
Syrie is slechts gedeeltelijk verdwenen, vanaf 8 januari tot aan de hack (2 februari). Zoals gezegd, echt weg blijkt het niet te zijn, het is vooral een kwestie van hoe deze data te importeren in de nieuwe software. Wordt aan gewerkt!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan