Hack

Sorry ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop en was weer mijn ww kwijt .
Nu heb ik tenminste weer een eigen ww kunnen aanmaken .
 
Een reactie van mij vindt ik niet terug in het betreffende topic waar ik post..ik heb verschillende keren opnieuw gepost maar na klikken op "verzenden" is er niets terug te vinden van mijn reactie.

Kopieer ik de tekst en plak en post opnieuw dan krijg ik een waarschuwing dat ik een zelfde bericht plaats.raar.

Raar.
 
@Johnny: Dat heb ik ook een paar keer gehad,
ik probeerde dan een lange link o.i.d. te plaatsen.
Ik gok dat het forum bepaalde combinaties van tekens niet accepteert.
Gewoon geschreven tekst ging op dezelfde plek wel goed.
 
Idd JP, ik verwees naar een site van Dr Linda Carney en daarin is de stelling mbt acid in grains , fytine zuur van een andere strekking als WAPF. Een vriend van.me wilde wel eens een uitleg/visie hierover van Mike.
 
Wim is/je bent super. Hé en ik zei op het congres nog wel tegen je dat je een handig mannetje bent! Niets gelogen!
 
ik verwees naar een site van Dr Linda Carney en daarin is de stelling mbt acid in grains , fytine zuur van een andere strekking als WAPF.

Deze soms?

http://www.drcarney.com/topics/item/257-phytic-acid-in-grains-no-problem

Ik zie op haar site tips om cholesterol te verlagen, waarom vezels goed voor je zijn, waarom zetmeel goed voor je is, waarom vet slecht voor je is, juicing, etc. Dus ik dacht: zou ze veganistisch zijn? En jawel hoor: http://www.drcarney.com/help/participation/online-programs/21-day-vegan-kickstart.

Mijn antwoord is dus kort en simpel: never trust a vegan!

Mike
 
Onze held Wim is bezig de ene na de andere topic uit het Alleen Lezen-forum terug te zetten, zoals jullie kunnen zien. We werken nog aan de leesbaarheid van de topics, 1 ding tegelijk!

Mike
 
Ik dacht heel even dat er weer iets anders raars aan de hand was ;-)
Goed bezig!

ps. kijken jullie ook naar het grote lettertype in quotes?
 
Wim heeft inmiddels alle topics in het Alleen lezen-forum hersteld en ook de verloren gegane posts in de topic Syrie tussen 9 januari en de hack van 2 februari zijn weer terug. Wim for President! Klik op het bedrijf van Wim, Vitalitools, bij de vrienden!

Mike
 
De topics EU en Amerikaanse politiestaat zijn inmiddels ook weer compleet, dankzij Wakkere Wim!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan