En troebele appelazijn in je water? Naast Sole? En hoeveel is veel water?
Heb je met je ouders kunnen overleggen of het mogelijk is om altijd rauwe melk in huis te hebben?
Overdag ziet je eten er echt al prima uit. En wat geweldig gaaf dat je je ouders zover hebt dat ze in Ghee het vlees braden! Echt super!!!!
Even wat tips voor het avondeten. Ik ga ervan uit dat je moeder jus maakt van het braadvocht. Klopt dat? Zo, ja, gooi dit dan rijkelijk over je eten heen. Of anders boter smelten en dat over je eten heen doen.
Eet eerst je vlees en groente, daarna pas de aardappelen. En je kan nog 2 rauwe eieren per smoothie erin doen. Extra vet en eiwitten in de ideale combinatie
Denk je dat het je zou lukken om de bottenbouilon te gaan maken?
En als je weer naar de Eko-plaza gaat, vraag dan om een stukje rauwmelkse kaas. Hoeft niet zo groot te zijn, maar dan kan je dat ook als tussendoortje gaan eten.
Ik weet dat je hoofddoel is, het oplossen van je autisme. Maar kan je aangeven hoe jij denkt dat het op dit moment zit met je bijnieren? Lever, gal en alvleesklier? Je darmenstelsel, je maagzuur?
Persoonlijk ben ik niet zo van smoothies. Bleken niet mijn ding te zijn. Zijn er mensen die aanvullingen hebben op de smoothies zoals hij ze nu eet of is het voldoende?