Hallo gezondliefhebbers - voorstellen Gezondheid

Neem de tijd om je eigen onderzoek te doen. Je kan en hoeft niet alles in 1 keer te weten. En ik heb alle vertrouwen in jouw manier van onderzoeken. Koop pas de tandenpasta zonder fluoride als je er ook achter staat. Mijn ervaring is dat als ik dingen koop waar ik niet achter sta, dat ik het niet gebruik. En dat is zonde van het geld!

 
Had ik niet van jou verwacht, Alexandra. Jij bent meer het type van de olifant door de porseleinkast. Gezondheid komt hier met veel bombarie vertellen dat hij een belangrijk inzicht heeft gekregen omtrent zijn autisme en dat hij hier z.s.m. vanaf wil. Dan moet je dus geen seconde langer jezelf vergiftigen met fluor!

Mike

 
Gezondheid,

Ik heb mij tanden al 1,5 jaar niet meer gepoetst. Niet met tandpasta, niet met kokosolie, niet met zeezout of een ander middel. Mijn tanden voelen goed en kleine pijntjes zijn zelfs verdwenen. Ik heb van niemand gehoord dat het stinkt, zelfs niet van de meest kritische personen. Natuurvolkeren hadden ook geen plastic tandenborstels en fluor tandpasta.

 
Gezondheid, bij de EKO plaza verkopen ze tandpasta zonder fluoride.

Ik zou echt niet meer de gewone tandpasta in mn mond/tanden willen hebben!

 
Dat heb ik ook geschreven Mike. Maar ik wil ook rekening houden met de moeite Gezondheid heeft om verbanden te leggen en hem zelf de mogelijkheid geven ons verhaal te onderzoeken. Gezien zijn drive verwacht ik dat hij voor het einde van de week "om" is. Als wij zeggen dingen te moeten doen en je staat er niet achter, dan gaat het niet lukken. Niet alleen bij Gezondheid, zie recent de discussie in IF.

Ik heb het idee dat we nu op een punt aangekomen zijn dat er tips en adviezen gaan komen die Gezondheid zelf nog niet had bedacht, onderzocht of gelezen. Het schakelen voor hem is gewoonweg lastiger door zijn autisme. En het koppelen en overkoepelende zien nog moeilijker En daar wil ik wel rekening mee houden. En dan heb ik liever dat hij een pot levertraan koopt van 50 euro dan een niet-fluoride tandenpasta die hij vervolgens niet gebruikt!

Ik ben dus niet altijd de olifant in de porseleinkast ;) Als ik het ben, dan is dat vaak met een achterliggende reden, als ik dat niet ben, dan is dat zeker met een achterliggende reden :D

 
Quote:
En dan heb ik liever dat hij een pot levertraan koopt van 50 euro dan een niet-fluoride tandenpasta die hij vervolgens niet gebruikt!


50 euro kost dat ding? veel te duur en is absoluut niet te doen gezien mijn huidige situatie. Ik kan niet veel geld gaan uitgeven. Misschien in toekomst wel, maar nu zeker niet.

Maar wel vergiftig ik mezelf niet langer meer met fluoride omdat ik fluoridevrije tandpasta gekocht heb.

Gezondheid,

 
Quote:
Maar wel vergiftig ik mezelf niet langer meer met fluoride omdat ik fluoridevrije tandpasta gekocht heb.


Nog veel sneller tot dit besluit gekomen dan dat ik had verwacht, goed bezig Gezondheid.

We komen nu op gebieden die lastiger worden, supplementen, zorgen dat je voldoende toegang hebt tot rauwe melk, kijken waar de mogelijkheden liggen voor verbetering van het avondeten zonder dat je problemen krijgt met je ouders. En dan ook nog verdiepen in dingen waar je je nog niet eerder in hebt verdiept.

Ik neem aan dat je je nu verdiept hebt in fluoride, zeer belangrijk dus dat je dat niet meer neemt. Ik wil je vragen om je je daadwerkelijk te verdiepen in de levertraan. 1 capsule visolie, daar ga je je hersenen niet mee op orde krijgen. Er moeten goede hoeveelheden en alleen de beste producten gebruikt worden wil je je autisme kunnen renegeren. Zeker nu je ook nog veel te veel koolhydraten binnen krijgt door je avondeten.

Hoe voel je je op dit moment?

 
Ja, met de avondeten kan ik zonder gedonder wel veel meer jus(dat nu uit gezonde vetten van Ghee bestaat) eten, ook meer groente en flink minder aardappelen dus minder koolhydraten.

Dat is wat ik tot nu toe kan doen. En elke dag neem ik ook Sole + appelazijn en de meeste glazen met water drink ik ook met Keltische zeezout, krijg er inderdaad minder dorst door.

Ik doe wat er in mijn mogelijkheden lig om zo gezond mogelijk te leven.

Quote:
Hoe voel je je op dit moment?


Ik voel mij minder gestrest en fitter. De tijd die ik nodig heb om in slaap te kunnen vallen is veel korter geworden, dus ik val sneller in slaap en ook slaap ik vaker goed door, dat wil zeggen dat ik vaker nachten van 7 of meer uren maak, terwijl ik eerst blij mocht zijn als ik meer dan 6 uur slaap haalde.

Daarnaast maak ik flink minder zorgen over mijn gezondheid op de lange termijn. Het is niet alleen autisme, maar vooral wil ik normaal oud worden, voor mij is 100 jaar worden niet belangrijk, maar ik wil niet al na mijn 40ste of zelfs eerder al met de meest erge horrorziektes te maken krijgen of dat ik dan al zo lange lijdensweg te gaan heb.

Gezondheid,

 
Fijn om te horen Gezondheid. Goed oplossing voor nu met het avondeten!

Wil je verdiepen in de levertraan? Genoeg informatie hier op t forum.

 
Hoi Gezondheid,

Hoe gaat het met je? Het is wel heel erg stil geworden. Ik lees in geen enkel topic meer iets van je. Lees je nog wel mee? Is er een reden voor je afwezigheid?

Groetjes,

Alexandra

 
Quote:
De vaccins zijn een BIOLOGISCH WAPEN. Is het toeval dat autisme een staat is waarin mensen in zichzelf keren, affinitieit ontwikkelen voor harde voorwerpen, repetitief gedrag vertonen en zichzelf compleet kunnen verliezen in details? Ik dacht het niet. Vanuit een perspectief van manipulatie van de massa is dit een zeer wenselijk resultaat! Hoe is het dan mogelijk om dit specifiek via vaccins op te wekken? We hebben hier te maken met FREQUENTIETECHNIEK.

Is het toeval dat antidepressiva suicidaal en homocidaal gedrag in de hand werken? Welnee, men speelt in op de psyche d.m.v. specifieke FREQUENTIES. We hebben hier dus absoluut niet te maken met 'onschuldige' prikjes of medicijnen, maar met zeer verfijnde WAPENS. En deze zijn ook nog min of meer geslachtsspecifiek, want autisme treft vooral jongens. Er is een oorlog gaande tegen het mannelijk geslacht en als jongens niet meer in staat zijn op een normale manier contact te leggen met het andere geslacht hebben we een probleem.

Er zijn ook rasspecifieke wapens. Afrikanen staan het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk, van oorsprong zijn we allemaal Afrikanen. Toch vallen ze daar bij bosjes neer aan AIDS. Hoe kan dat? Je zou dat eerder verwachten in het gedegenereerde westen, maar het probleem is vele malen groter in Afrika! Als AIDS door een 'virus' wordt veroorzaakt, dan hebben we te maken met een wel heel racistisch virus, vind je niet? Het antwoord is simpel: vaccins. Niet voor niets zet Bill Gates volop in op vaccins in de derde wereld. En met elk pak Pampers sponsoren we ook weer 'levensreddende' prikken, om vervolgens een regelrechte epidemie te zien van AIDS onder Afrikanen! We hebben hier te maken met RASSPECIFIEKE en GESLACHTSSPECIFIEKE wapens.

Ongetwijfeld zullen sommigen van jullie denken dat ik ze zie vliegen. Alle leven is frequentiespecifiek. Er zijn gezonde en ongezonde frequenties. Gelukkig ontstaat steeds meer het besef dat EMF-velden (wifi, DECT, GSM, UMTS) zeer schadelijk kunnen zijn. Je ziet het niet maar het is er wel, net als radioactieve straling. Ook dit zijn allemaal FREQUENTIEWAPENS. Wie dit niet wil erkennen, steekt zijn/haar kop in het zand.


Phil Valentine over frequentiewapens die ingezet worden voor mind control:



Een aanrader!

Mike

 
Alexandra, ja raar he ik mis gezondheid ook al. kan haast niet geloven dat hij afgehaakt is hij was juist zo goed bezig.

sheila

 
ja Mike, het viel me ook al op als je om je heen hoort dat mensen zelfmoord gepleegd hebben, en je vraagt dan gebruikte hij medicijnen dan hoor je eigenlijk altijd dat ze aan de antidepressiva waren. ja maar die medicijnen had hij echt nodig hoor zeggen ze dan.

ja maar in de bijsluiter staat ook zelfmoordneigingen en dat is bewezen, zeg ik dan.

 
Mike, ik stop mn kop niet in t zand, snap heel goed wat je bedoeld.

Ik denk dat Gezondheid alles aan het verwerken is op zijn manier en dat mag.

Gezondheid weet dat we er hier voor hem zijn, ook als de stappen voor hem nu te groot zijn door de omstandigheden, wat ik me persoonlijk heel goed kan voorstellen.

Maar misschien dat je er even de brui aan hebt gegeven Gezondheid, dat kan ook en even goede vrienden! Je bent ons geen verklaring schuldig, hoop wel dat het goed gaat met je.

 
Vandaag moest ik weer even aan Gezondheid denken. Toch heel vreemd dat hij zomaar is verdwenen op dit forum. Zeker omdat hij zo enthousiast bezig was. Zou zijn omgeving er een stokje voor gestoken hebben, daar moet ik telkens aan denken. Ik bedoel, velen van ons worden door onze directe omgeving al voor gekken versleten, dat zal voor een jonge autistische jongen misschien nog wel veel erger zijn als hij aankomt met al die verhalen en voedingswensen die voor ons zo normaal zijn. Jammer, zijn vertrek blijft erg onbevredigend voelen voor mij.

 
Ik denk ook vaker aan Gezondheid en waarom hij zich niet meer laat zien hier. Ik hoop dat hij zich eerdaags weer meldt, maar misschien heb je gelijk Moondust.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan