Hallo gezondliefhebbers - voorstellen Gezondheid

Dat niet alleen, ik ben ervan overtuigd dat ik een aantal mensen in mijn omgeving heb zonder de "stempel' autisme, maar absoluut voldoen aan de criteria.

En ondertussen is de samenleving ingericht op deze groep mensen, want overal zijn regels en wordt er voor je bepaald.

Maar, zelfs onder de klassiek autisten zijn er mensen die willen en zullen ontwaken! Geen idee hoe dat gekomen is, maar het biedt perspectief voor iedereen.

 
Wij hebben het fietsen (recreatief) weer opgepakt en het valt ons op dat andere fietsers niet meer terug groeten.

Ze kijken je aan bij het passeren, wij groeten maar we krijgen gewoon niets terug, het moet niet gekker worden.

Ze lijken wel verdwaasd.

Lia

 
@ poekie,

Ze hebben waarschijnlijk oordopjes in om muziek te kunnen luisteren.Op mijn werk lopen zulke mensen continu in en uit .Ze leven in hun 'fake 'wereld,of was het nou multi media??? :D

 
Gezondheid schrijft van de week:
Quote:
Mensen zeggen wel dat autisme mee te leven valt, maar in feite ben ik dan tegen mezelf aan het liegen, uit de posts van Mike ben ik ook erachter gekomen dat autisme mogelijk zelfs tot de allerlaatste stadium van degeneratie behoort, om even de extreem verre degeneratieve toestand aan te geven.



Ik had het wel gelezen, kon de linken niet leggen die hij hier legt, maar wil me richten op de voeding en niet dit soort "discussies".

Heb je gisteren een beetje gemist Gezondheid, is het gelukt met de smoothies?

 
OK, nu snap ik waar Moondust dit vandaan haalt. Hier mijn kijk op autisme:

Autisme is geen product van degeneratie. Autisme wordt specifiek opgewekt door vaccins. De vaccins zijn een BIOLOGISCH WAPEN. Is het toeval dat autisme een staat is waarin mensen in zichzelf keren, affinitieit ontwikkelen voor harde voorwerpen, repetitief gedrag vertonen en zichzelf compleet kunnen verliezen in details? Ik dacht het niet. Vanuit een perspectief van manipulatie van de massa is dit een zeer wenselijk resultaat! Hoe is het dan mogelijk om dit specifiek via vaccins op te wekken? We hebben hier te maken met FREQUENTIETECHNIEK.

Is het toeval dat antidepressiva suicidaal en homocidaal gedrag in de hand werken? Welnee, men speelt in op de psyche d.m.v. specifieke FREQUENTIES. We hebben hier dus absoluut niet te maken met 'onschuldige' prikjes of medicijnen, maar met zeer verfijnde WAPENS. En deze zijn ook nog min of meer geslachtsspecifiek, want autisme treft vooral jongens. Er is een oorlog gaande tegen het mannelijk geslacht en als jongens niet meer in staat zijn op een normale manier contact te leggen met het andere geslacht hebben we een probleem.

Er zijn ook rasspecifieke wapens. Afrikanen staan het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk, van oorsprong zijn we allemaal Afrikanen. Toch vallen ze daar bij bosjes neer aan AIDS. Hoe kan dat? Je zou dat eerder verwachten in het gedegenereerde westen, maar het probleem is vele malen groter in Afrika! Als AIDS door een 'virus' wordt veroorzaakt, dan hebben we te maken met een wel heel racistisch virus, vind je niet? Het antwoord is simpel: vaccins. Niet voor niets zet Bill Gates volop in op vaccins in de derde wereld. En met elk pak Pampers sponsoren we ook weer 'levensreddende' prikken, om vervolgens een regelrechte epidemie te zien van AIDS onder Afrikanen! We hebben hier te maken met RASSPECIFIEKE en GESLACHTSSPECIFIEKE wapens.

Ongetwijfeld zullen sommigen van jullie denken dat ik ze zie vliegen. Alle leven is frequentiespecifiek. Er zijn gezonde en ongezonde frequenties. Gelukkig ontstaat steeds meer het besef dat EMF-velden (wifi, DECT, GSM, UMTS) zeer schadelijk kunnen zijn. Je ziet het niet maar het is er wel, net als radioactieve straling. Ook dit zijn allemaal FREQUENTIEWAPENS. Wie dit niet wil erkennen, steekt zijn/haar kop in het zand.

Mike

 
1 van de stappen die ik aan wilde raden was dan ook het ontstoren van de vaccinaties. Daar weten anderen vast meer over. Daarom was ik ook zo benieuwd naar de zienswijze van zijn ouders, wanneer de autisme volgens hun begonnen is.

 
Je kunt niet stellen dat er geen autisten waren voor de komst van vaccins, maar het was een relatief zeldzaam verschijnsel. Kanker en hart- en vaatziekten kwamen 100 jaar geleden eveneens nauwelijks voor. Vaccins, slechte voeding en andere 'soft kill'-wapens hebben ons in slechts korte tijd ernstig verzwakt. In Amerika is inmiddels 1 op de 100 jongens autistisch. 1 op de 100!

Mike

 
Met stip binnen gekomen op plaats 100, langzaam aan stijgend naar een hogere plaats op de ladder. :evil:

Zeker zolang er vaccins gebruikt blijven worden.

Lia

 
Zo, hier ben ik weer.

Ik had het gisteravond willen reageren, maar ik was te uitgeput. Gisteren niet zo goed geslapen en dan keiharde confrontatie aangaan met de ouders, maar het is wel gelukt. Afgelopen nacht sliep ik zelfs wel bijna 11 uur lang om het oververmoeide dag echt goed achter mij te laten, ik was gisteravond dan ook veel eerder naar bed gegaan dan gebruikelijk.

Het gaat goed, voel mij nu juist tegenovergestelde van gisteren, geestelijk en lichamelijk zit ik nu veel beter in vel en heb veel energie, ook ben ik al definitief overgestapt naar veel vetrijkere voedingspatroon waarbij ik naast yoghurtsmoothie met kokosolie ook veel meer eieren per dag binnenkrijg, daarnaast ook lekkere vette tussendoortjes. Zoals Alexandra al zegt ben ik inderdaad type van "Geen woorden meer maar daden", maar zo was ik eerst niet hoor, maar de gigantische keiharde schokkende waarheid over degeneratie was voor mij zo verschrikkelijk extreem groot dat ik gewoon dwars door heen ben gegaan en dat was ook de druppel om de WILSKRACHT in DAADKRACHT om te zetten, dit ging wel zo heftig dat het mij helemaal niet eens kon schelen of ik wel of geen lef had, maar ik deed het gewoon.

En Alexandra, ik zal je eens vertellen over mijn ontwikkeling in mijn eerste levensjaren. Ik heb mijn groeiboekje voor mij liggen.

Toen ik baby was, was ik eigenlijk net zo als andere baby's, ik kreeg borstvoeding, maar later kreeg ik een uitslag op mijn huid, kreeg een soort huidziekte waarbij mijn wang dik werd, dit was nog voordat ik de Bmr-prik heb gehad, ook huilde ik enorm veel.

Uit mijn groeiboekje lees ik dat mijn ontwikkeling, zowel motoriek en spraak al VOOR de Bmr-prik tot stilstaan kwam, al voor de Bmr-prik EN DTP-prik praatte ik niet meer.

Mogelijk hing mijn autisme met mijn huidziekte in verband. Dat was enkele maanden voor de DTP-prik en Bmr-prik ontstaan, toen al ging mijn ontwikkeling bergafwaarts en pas daarna kwamen de prikjes.

Zo was het gegaan.

Gezondheid,

 
Wil je iedere dag opschrijven wat je eet, hoe je smoothie in elkaar zit? En of je ontgifting merkt?

Slapen is goed voor je!

Ik heb absoluut geen verstand van die prikken en toestanden. Alleen dat het niet goed is voor je. Maar je ontwikkeling was dus wel eerst goed. Maar laten we ons eerst richten op je smoothies, stapje voor stapje :D

 
Ja, is goed Alexandra,

Ik heb vanmorgen yoghurtsmoothie met 2 volle eetlepels kokosolie en twee eieren gehad en zo meteen doe ik dat weer, maar dan neem ik flink stuk roomboter(eetlepel) erbij en uit yoghurtsmoothie recepten kan ik prima ook twee theelepels Sole erbij in doen :-)

Ook neem ik zo nu en dan ook tussendoortjes.

Ook neem ik af en toe zomaar een eetlepel roomboter of Ghee als tussendoor en mijn ouders schrokken wel van over hoeveel vet ik wil hebben als het om slagroom gaat, maar het lijkt erop dat ze mijn keuzes respecteren. Mijn moeder is alleen wel beetje verbaasd over mijn zelfstandigheid, ze had mij onderschat.

Gezondheid,

 
Dat kan wat uitgebreider Gezondheid ;) Een yoghurtsmoothie is namelijk een woord en zegt mij en de rest helemaal niets.

Wat is de hoeveelheid, wat zit erin behalve yoghurt? Voorbeeld, ik had vanmorgen 200 ml yoghurt en 200 ml slagroom, ongeklopt met een snufje kurkuma. Dat had wel wat beter gemogen :oops:

Hoeveel en wat eet je tussendoor?

Volgende keer als je bij de eko-plaza bent kun je vragen naar rauwe kaas. Is ideaal om tussendoor te eten en krijg je toch het goede van rauwe melk binnen.

Kijk, dat je moeder verbaasd is, is helemaal super! Je moet je ouders ook wel tijd geven om te wennen aan deze nieuwe jongeman! Ik denk dat je dit zelf 3 maanden geleden ook niet van jezelf had verwacht. Stapje voor stapje, ook voor je ouders.

 
Alexandra,

Ik heb tot nu toe vier eieren gehad, mijn ouders schrokken enorm van. Kennelijk is de keiharde confrontatie met de ouders niet voorbij, ze zijn meteen zwaar overbezorgd omdat ik veel te veel(volgens hun) vetten binnenkrijg en dat ik aan mijn cholesterol moet denken. Maar het is mij wel gelukt en hoewel ze in het begin erg veel moeite mee hebben respecteren ze dat ik vanaf nu veel meer eieren eet.

Nou, ik ga volgende week dan ook deze boek maar eens aanschaffen.

Feiten en fabels over cholesterol en cholesterolverlagende medicijnen

De volgende stap is slagroom, volgens ouders moet ik deze eerst kloppen, maar je zegt dat het ongeklopt moet. Sjee, weet niet of dat gaat lukken, denk dat dat te grote stap is, ouders zijn echt de allermoeilijkste mensen ter wereld om mee om te gaan.

Om makkelijk te beginnen(en voor de ouders om te wennen) wou ik de slagroom juist eerst als tussendoor beginnen, voordat ik eraan denk om dat in yoghurtsmoothie te doen.

De tips van Midori zijn erg goed. Ik ga langzaam en stap voor stap te werk maar breidt het verder uit, zo heeft Midori het ook gedaan.

Gezondheid,

 
Quote:
Volgende keer als je bij de eko-plaza bent kun je vragen naar rauwe kaas. Is ideaal om tussendoor te eten en krijg je toch het goede van rauwe melk binnen.


Dankje, dat ga ik eens proberen.

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan