Het eerste Weston Price-restaurant!!!

O ja, en de lever werd gebakken door Ine, 1 van de 4 koks in De Waard. Zij is van de oude stempel, dus wie kan dan beter lever bakken dan zij? Het was in principe lever met uitjes, maar wat we jullie bij de lever hebben voorgeschoteld was een simpele, zoetzure uienrelish, die ik had gemaakt.

Mike

 
Ik vond het heerlijk! De lever iets minder, maar hij was wel goed bereid, ik heb 'm opgegeten ;-)

Dit mag van mij inderdaad nog een keer, heel gezellig!

 
Haha, jullie ook al collectief aan de relish gisteravond? Alexandra, Gadsie (dacht ik? Of iemand anders) en ik ook.

In ieder geval: als het maar leuk was!

(En Mike: hoewel ik je gisteren al gefeliciteerd had, doe ik het vandaag gewoon nog een keer. Gefeliciteerd dus!)

 
Het was echt heel gezellig, en het eten was heerlijk, een feestje in mijn mond hahahah.

De waard was ook erg leuk, gemoedelijk en fijne mensen in de bediening en achter de bar. toppertjes daar.....

Fijne dag vandaag mike. Lekker vieren dat je er bent en nog heeeeeeel lang zal zijn.

 
De smaakpapillen gingen in de polonaise, het was erg lekker! Leuk om met de anderen op het forum kennis te maken. Dat smaakt naar meer van dit soort avonden. Fijne verjaardag Mike!

 
Fijne dag vandaag Mike!

Wij zijn weer onderweg naar Groningen.

Hebben genoten van Mike z'n kookkunsten.

Zelfs de lever vond ik lekker. Lever had ik sinds een

jaar of 40 jaar voor t laatst een keer geproefd.

Verder gezellig met de andere leden gesproken.

Ook van ons mag dit vaker!

 
Mike gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik had er ook graag bij willen zijn maar ik vind het voor nu een beetje duur en ik heb geen auto (daarom ben ik ook nog nooit naar een lezing geweest). Er komt vast nog een keer een mogelijkheid, ik wil graag eens een keer wat forum leden ontmoeten.

 
Gisteren genoten van de bonte verzameling mensen, heel leuk om de gezichten bij de namen te zien, mensen wat beter te leren kennen en natuurlijk heerlijk gegeten. Inderdaad niet genoeg tijd om met iedereen te spreken en zeker voor herhaling vatbaar.

 
geweldige avond gehad gisteren.

Mike kan zeker goed koken, helemaal toen ik hoorde hoeveel kruiden in het gerecht zaten. Het is altijd een kunst om daar een goede smaak uit te krijgen.

vond het reuze gezellig zo met de mensen van WAP

Ik hoop dat dit een event is, dat we meerdere keren per jaar gaan doen.

 
Ha allemaal, ik sluit mij vol overgave aan bij de voorgaande opmerkingen! Was een gezellige en inspirerende avond! En uiteraard heerlijk gegeten. Mijn eerste lever, jammie, uhum. Maar ga het binnenkort toch ook maar eens thuis proberen klaar te maken. Fijn om wat gelijkgestemden te ontmoeten. Mike, geniet van jouw dag!

 
Mike,

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt.

Gisteren erg genoten van de "gratis" maaltijd. (Inmiddels een mail gestuurd naar de Waard, dus dat niet vergeten).

Het eten was heerlijk. Heb genoten van je kookkunsten. Zelfs gebakken lever gegeten zonder kokhalsneigingen!!!! Hihihi, weer een mijlpaal. Zit nog te zoeken op de site hier of je een recept hebt van de Korma. Genoten van al die mensen waarvan je zoveel leest op het forum. Ook leuk om jou eens in levende lijve te zien en te spreken.

We komen elkaar zeker nog eens weer tegen in Kekerdom

 
nou, alle reactie's hierboven klinken als een geslaagde avond, leuk voor jullie.

Ietsiepietsie jaloers!

En Mike, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet nog even na vandaag van een geslaagde avond in De Waard en je verjaardag!

 
Lia, mag ik jouw foto's van Mike pikken voor op mijn blog? Mijn eigen foto's zijn mislukt, ik snap niet hoe het kan.

De rest volgt.Ben bezig aan een klein artikeltje voor op mijn blog.Daarna plaats ik het hier weer.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan