Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Dag beste Mike,

Geweldig initiatief, van harte gefeliciteerd en dat er nog maar veel vergelijkbare lokaties mogen verrijzen, want de bron van veel, zoniet alle gezondheids-ellende vindt zijn oorsprong in de voeding, zo is mij inmiddels wel duidelijk geworden. Voedingsfabrikanten zijn in mijn ogen hoofdzakelijk op geld beluste criminelen die weinig of geen boodschap hebben aan de gezondheid van mens... en dier.

Als ik (terecht) al die uitbundige reacties en toezeggingen zie dan wordt het zeker een (te) volle bak en zul je mogelijk een (geïnstrueerde) catering moeten inhuren.

Zoals je weet kom ik uit de omgeving van Nijmegen en is het voor mij een nagenoeg te verwaarlozen afstand (enkele steenworpen). Ik kom je kookkunst dus zeker aan de praktijk toetsen en dat zal, gezien de te overbruggen afstand mijnerzijds, waarschijnlijk niet beperkt blijven tot een eenmalig bezoek.

Ton Claessen (67), lid/mede-initiatiefnemer landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (WWK): wapensindestrijdtegenkanker.

PS

Wim Huppes, jouw bekend (internist-bioloog- filosoof), die zich alternatief (DCA) wist te genezen van zijn dodelijke prostaatkanker (2008), heeft toestemming gekregen van het ministerie Volksgezondheid (VWS) om hopeloze kankergevallen te gaan behandelen met experimentele middelen. Ook dit lijkt mij fantastisch nieuws (doorbraak). In de mail die ik gisteren van hem heb ontvangen sprak hij van een klein wonder. Later meer.

 
Zoals mijn rooster er nu uitziet moet ik 9 mei werken tot 17.00 uur. Ik ga proberen te ruilen, zodat het goed te doen is om die kant op te rijden.

 
ik ben ook van de partij op 9 mei

nog mensen een lift nodig vanuit Amersfoort

(wel zelf even reserveren)

en mike, dit is pas het begin he?

En ik vier graag dat je er bent op 10 mei.....

 
wel grappig eigenlijk, voor deze topic geopend werd liep ik te prakkizeren, zou een WAPF restaurant iets voor ons pand zijn, wij hebben hier zoveel ruimte over! en nu is er een :o

 
Marijan, er is vast wel ruimte voor 2 WAPF restaurants in Nederland, bovendien is dit alleen op donderdag, de andere dagen van de week zijn nog 'vrij', wat let je?

 
hmmm, ik ga een keer bij Donkers gluren en kijken wat ik daar van vind :!:

 
Ik dacht ik breng dit nog eens onder de aandacht, want volgens mij is er nog wel wat plaats over. Wie wil er nou niet zingen voor chef Mike? Is natuurlijk een aanfluiting als we daar in een halfvol restaurant zitten. Als ik het goed heb komen Poekie en Co, F&M, Wilma, Rateltje, San, Annes, Thijs, Bizzkwiekje en ik met Laiglueglia en Spal. Ik kom toch niet helemaal uit Maastricht voor een halfbakken feestje?

 
Nee, 21 reserveringen voor 9 mei. Vanavond, geen idee hoeveel eters we hebben. Doe mee met de actie 'Zet de Waard op de kaart'! :wink:

Mike

 
Hé kokkie Mike,

Gefeliciteerd, leuk :!: Ik kom zeker een keer bij je eten. Het water loopt me nu al in de mond. :wink: Ik heb een cliënt in Leuth, dat is heel dicht bij Kerkerdom, kan ik mooi combineren. Eens kijken welk 'slachtoffer' ik dan mee kan nemen.

SUCCES vanavond!

Miek.

 
Gisteren heb ik lamsstoof met groene en witte kool en een puree van zoete aardappelen gemaakt. Het smaakte perfect! We moeten echter meer ruchtbaarheid geven aan dit verhaal, vooral lokaal. Ik ga me dan ook actief bemoeien met de PR rondom De Waard, te beginnen met deze plek!

Mike

 
Ik was erg graag gekomen gisteren. Klinkt heerlijk die lamsstoof! Vorig jaar of zo was ik meteen in de auto gesprongen en langs gekomen maar inmiddels heeft de financiele crisis ook in huize Pike keihard toegeslagen dus moet je keuzes maken.

Ik kom iig zo goed als zeker op 9 mei wel.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.176
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan