Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

Vanavond op ARD een programma: Organspenden - zwischen Tod und Hoffnung.
22.45

Hebben jullie weleens naar Rot op met je religie gekeken? Nou er is zit dus een veganist tussen en die is agressief joh!! Kijk even wat die imaam zegt bij 23min en 20 sec. Alsof ik hier Mike hoorde praten! Geweldig!

Ik weet niet hoe ik de link kan vinden in de app vd Npo? Het is in elk geval de uitzending van 17 januari.

Ik ergerde mij echt groen en geel aan die veganist, wat een vreselijke man zeg.

Ik vond het op zich verder ook wel een goede serie hoor.

Dat is dus een flauwekulverhaal. Zo'n beetje alles aan Mitella en andere zoetigheid voor op de boterham is potentieel kankerverwekkend, maar het is natuurlijk een mooie afleidingsmanoeuvre om een verzadigd vet de schuld te geven, zo'n beetje het enige ingredient dat wel deugt.

Mike

Mike,

Dat is dus een flauwekulverhaal. Zo’n beetje alles aan Mitella en andere zoetigheid voor op de boterham is potentieel kankerverwekkend, maar het is natuurlijk een mooie afleidingsmanoeuvre om een verzadigd vet de schuld te geven, zo’n beetje het enige ingredient dat wel deugt.

Ik gebruik voor zover ik weet geen producten van Nutella, maar op de ingrediëntenlijst van vele producten uit de supermarkt staat: geharde palmolie of gehard palmvet...
Ik neem aan dat dit niet zo gezond is om te nuttigen...?

Wat er niet wordt bericht is de reden dat de 'griep'golf dit jaar zolang duurde:
https://jdreport.com/nu-ook-al-een-...ieve-jodium-131-deeltjes-over-europa-gemeten/

Hoe we op dit forum denken over 'griep' is allang bekend. Toch stuitte ik dit jaar op het bizarre fenomeen dat een familielid binnen enkele dagen (jaja, in januari wat frappant is gezien bovenstaand bericht in de link) in het ziekenhuis lag met -volgens de artsen- "bewezen griep" en longontsteking. Enkele weken later lag ik zelf gevloerd maar zei toen gelijk al dat dit geen verkoudheid/griep was gezien de symptomen (pijn aan verdikte schildklieren, slijmvorming doch niet hoesten e.d., geen koorts) en de uiterste vermoeidheid waar nog steeds maar moeilijk een eind aan lijkt te kunnen komen. Het was/is duidelijk 'man made' en zie hier dus het artikel wat uiteraard weer eens niet in het nieuws gebracht wordt. De commentaren eronder spreken boekdelen.

Het vervelende is dat ik mijn familielid juist net van het halen van de griepprik had kunnen praten d.m.v. informatieverstrekking. Uiteraard nu hij 'bewezen griep' had is hij volgend jaar ook weer klant van deze farmaceutische uitvinding.

Voormalige vertegenwoordiger van Big Pharma klapt uit de school: ze zijn alleen maar bezig met 'disease maintenance and symptoms management':

Mike

Unilever stapt in plantaardige biefstuk: dit is een doorbraak

Ze hebben weer wat gevonden en de landbouwuniversiteit doet er aan mee..
Met als doel: 'Juist met zo'n product moeten ook niet-vegetariërs warm te krijgen zijn voor vleesvervangers, is de hoop. Dat is belangrijk omdat de productie van vlees belastend is voor het milieu.'
Waarom wil iemand geen vlees eten maar is wel zo hypocriet dat het er zoveel mogelijk op moet lijken? Eet dan iets wat er ook uitziet als een plant.

http://nos.nl/artikel/2161713-unilever-stapt-in-plantaardige-biefstuk-dit-is-een-doorbraak.html

Zucht:

Zelf koken? Slecht voor portemonnee, planeet en emancipatie
Columnist en microbioloog Rosanne Hertzberger is gék op magnetronmaaltijden

Weg met dit soort omhooggevallen troela's!

Mike

http://media.tpo.nl/2017/04/11/bonusquote-nrc-lezeres-roept-om-hoofd-columniste-en-wil-kritische-fietsrubriek/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan