Hoe tv, radio en andere media berichten over gezondheid/voeding

De nieuwsbrief van Juglen heeft het er ook over en ik had het boek al zien liggen in de kiosk op het station.
Geen woorden voor te vinden....

Dorothé

Hier wat woorden: lelijke feminist met hersenbeschadiging door kant-en-klaar maaltijden uit de magnetron.

Mike

neem nog maar een pilletje...

bericht van Dr. Mmercola over o.a. oxycontin, een killer
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2017/04/19/drug-overdose-9th-leading-cause-of-us-deaths.aspx?utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20170419Z2&et_cid=DM140595&et_rid=1974071063

Er zijn vast wel mensen die zojuist het programma Zembla hebben gezien over bloedplasma.
In Nederland worden bloeddonoren niet betaald voor zover ik weet, maar in Amerika zijn de mensen arm en worden ze betaald. De vraag is dus of het plasma wel van goede kwaliteit is, ooit hebben 170 mensen in Ned. mensen Hiv gekregen door bloed en/of plasma.
Uiteraard wordt er geheimzinnig gedaan en vragen van journalisten niet beantwoord.
Octapharma maakt Octagam

Oxycontin heb ik noodgedwongen 10 dagen geslikt toen ik un het ziekenhuis lag in 2015. Die pijnstiller had ik echt nodig, want er drukten bloedstolsels op mijn hersenstam. Dit zwaar verslavende spul met ernstige bijwerkingen (ik ben er niet verslaafd aan geraakt, maar heb wl wekenlang tijdelijke gehoorbeschadiging ervaren) heb ik onmiddellijk na ontslag uit het ziekenhuis met succes vervangen door cbd-olie. Gelukkig maar.

Mike

Voor veel mensen is dit helaas makkelijker dan zelf verantwoordelijkheid nemen. Gesprekje van kort geleden met vrouw wiens man ziekenhuis in en uit gaat met hartklachten: ik zei je kan met voeding zoveel doen, ja zegt ze maar niet alles.. nee dat beweer ik ook niet. Waarop ze zegt ja ik weet ook wel dat de magnetron slecht is vanwege de straling maar ja die gebruik ik ook bijna elke dag.
En dat zoveel klachten voortkomen uit stress, spanning en overbelasting willen ze helemaal niet horen.Zucht!
Jouw boek over bijnieruitputting is trouwens echt super. Hoe alles met elkaar samenhangt, mooi als je dat ziet en daarnaar handelt maar volgens mij is 75% van de bevolking dat vergeten. Zeker artsen.

Gister gaf Richard de Leth van Oersterk een lezing over gezonde voeding aan geneeskunde studenten. Hopelijk gaan daar ook de ogen wat meer open.

Reken maar dat de artsen in het ziekenhuis heel goede bedoelingen hebben, je weet wel: waar de weg naar de hel mee geplaveid is. Ik heb het meerdere keren van heel dichtbij meegemaakt.

Eeuwige berekeningen gebaseerd op verbouwen van granen voor de koeien... vermoeiend! Laat ze toch gras eten. Altijd maar het paard achter de wagen blijven spannen.
En grappig dat er staat inclusief botten, maar er dus direct vanuit wordt gegaan dat we die niet opeten.

Ik hoor ook nooit als oplossing dat we misschien moeten ophouden om (voedzaam orgaan)vlees aan onze huisdieren te voeren. Wat zou dat voor een berekening opleveren als we geen honden en katten meer zouden houden? (Gek op mijn eigen kat hoor daar niet van)

Ze doen ook net alsof al dat water voorgoed verdwenen is. Helleuh, urine op gras in bodem! Waarom denk je dat poep weer als mest dient voor de bodem? Denk je dat dat anders is voor pies?

Mike

Ze is met al haar zieligheid om e-nummers te promoten een bevestiging van hoe we hier over 'wetenschap' denken. Een beroepsopruier in mijn ogen.

Ik heb momenteel het boek via de Bib) dodelijke medicijnen door Peter C. Gotzsche. 450 blz.
Toen ik er aan begon begon ik ook met op te schrijven over welke medicijnen er wordt gepraat. Onbegonnen werk. Ik denk dat ik het niet uit lees. Het is wel interessant maar het draait om 1 ding, we worden besodemieterd en veel van de medicijnen deugen niet.
Maar.... hoe zit het nu met onze vitamines en andere supplementen. Ik veronderstel dat dat ook niet allemaal eerlijk gaat.
Laatst bestelde ik collagen extra www.neolaya.com, eerst de ingredienten op hun website bekeken, maar nu blijken er 10 soorten E-nummers in te zitten die niet op de website stonden. Ze hebben niet gereageerd op mijn email hierover.
Ik neem ook serrapeptase (= enzym) voor eventuele verklevingen. Maar hoe wordt dit spul gemaakt en wie is de producent. Zijn er lab-onderzoeken?
Want als ghostwriters worden ingezet dan staat het internet vol met positieve resultaten die niet waar zijn.
Ik heb nog niet zo lang een slechte doorstroom in mijn nek en die serrapeptase gebruik ik ook nog niet zo lang. Who knows wat voor een verband er kan zijn.
Ik wil snel vitB12 aanschaffen maar wat voor bijwerkingen kan dat dan hebben?
Ik word hier niet blij van en heb de neiging om dan maar niets te slikken.

Haha Liesje, ook het eerste wat mijn goede vriendin zei toen ze het boek van Ramiel Nagel uit had: nu kan ik haast niets meer eten.

Zelf neem ik haast geen supplementen behalve cbd olie en magnesium van zechsal en natuurlijk de gefermenteerde levertraan. Komt er ook geen troep mee in mijn lijf.
B12 werkt met de andere B's samen dus aanvullen dan in een B complex.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan