Homoseksualiteit

Het valt mij op dat er hier ineens van uitgegaan wordt dat het blanke ras per definitie gedegenereerd is...

Dit zal wel ergens zijn geopperd en beredeneerd in het topic: "de relatie tussen mensen en varkens" en voor waar zijn aangenomen om later naar te kunnen verwijzen.

Volgens Price waren de zwitsers echter niet gedegenereerd maar juist een voorbeeld van perfectie. Ook behoorden zij tot het blanke ras.

Het blanke ras op zich is niet gedegenereerd, maar er komt wel veel degeneratie voor, alleen is dat heel wat anders.

Price kwam onder donkere rassen ook gedegenereerde mensen tegen.

nog even over homo's:

@ Brian, dit zei jij op pagina 4 van dit topic:

Quote:
maar wat als er totaal geen bias meer is om hetero te zijn en homoseksualiteit aanvaard wordt als normaal, alle voors en tegens terzijde?

Ja Brian, wat dan?

Want als het zou komen door degeneratie, dan zouden ze er niets aan kunnen doen en moeten deze mensen daar dan maar voor boeten?

Mogen ze dan ineens geen kinderen meer opvoeden, al dan niet geadopteerd?

Denk je nu ineens dat als homoseksualiteit aanvaard wordt als normaal dat er dan te weinig wordt voortgeplant? Of dat er dan ineens meer mensen homo worden?

Wat als er te veel bias is?

Gisteren is in India een wet aangenomen die verbied dat homo's het met elkaar doen, anders krijgen ze levenslang.

Volledige acceptatie zeg ik, leven en laten leven en niet bang zijn voor uitsterven, niet bang zijn voor een elite met macht en met geheime agenda's want ook daar kun je je in verliezen, maar leven vanuit vertrouwen dat de natuur zelf komt met een oplossing als je hem een kans geeft en je dus richten op goed voedsel voor jezelf en de mensen in je directe omgeving en dingen waar je WEL echt invloed op kunt uitoefenen.

Quote:
Wonder boven wonder kan een zaad van een "veredeld" gewas binnen enkele generaties zo maar ontspruiten in de oorspronkelijke, niet veredelde vorm, als de omstandigheden daarvoor optimaal zijn.

David Wolfe heeft het hierover in zijn boek The Sunfood Diet Success System. Hij spreekt over de 'species barrier' (soortbarriere). Het blijkt dat je maar tot 17% kunt veranderen aan de genetische informatie van planten, daarna volgt onherroepelijk een terugkeer naar de blauwdruk. het mooie is ook dat het getal 17 optelt tot 8 en dat is de lemniscaat, het symbool van de oneindigheid, van de naar boven en naar onderen kringelende spiralen die elkaar vinden in een nulpunt.

Mike

Als wij dezelfde natuurwet volgen zou er tot aan 17% aan ons genetische materiaal geknutseld kunnen worden en dan keren ook wij terug naar de oorspronkelijke blauwdruk. Het moet dan nog slechter worden om weer beter te worden!

Mike

Ik ben niet voor een wrede behandeling van wie dan ook.

Quote:
maar leven vanuit vertrouwen dat de natuur zelf komt met een oplossing als je hem een kans geeft

Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik vind het allemaal maar een beetje hippie praat en je bekijkt de natuur door een roze bril. Daar komen dingen voor die wij als mensen niet normaal vinden. Groepsverkrachting, verstoting van jongeren, kindermoord, het eten van poep, het drinken van urine. Die "oplossing" waar jij het over hebt kan je nog flink tegenvallen als je maatschappij onderuit dondert en je vermoordt en verkracht wordt. Sterke woorden, ik weet het, maar dat maakt het niet minder mogelijk. Ik ben het eens dat we naar de natuur moeten kijken voor antwoorden, maar dan sta je uiteindelijk schaakmat met je visie op homoseksualiteit, want als de menselijke "beschaving" gereduceerd wordt tot weer jagen en verzamelen en leven in grotten weet ik veel wat voor post apocalyptische visie je ervan hebt, maar dan maken mensen zich echt niet druk over de adoptie rechten van homo's. Homoseksualiteit kan simpelweg niet wedijveren in de echte natuur, dat snap je zelf toch ook wel? Je genen worden niet doorgegeven dus als het al normaal en natuurlijk is zorgt natuurlijke selectie er wel voor dat het als het ware gewitwast wordt. En de waarheid weten is van invloed op de keuzes die ik maak en die maken wie ik ben dus hoe sta ik machteloos ook alweer? Gebruik jij je kennis over voeding ook niet om beter te worden? Geef jij de teugels maar door aan de natuur dan doe ik wat ik kan om te overleven. Juist die passiviteit zorgt ervoor dat je een sitting duck bent! Vraag je maar is af hoeveel joden zich verzet hebben toen ze op de trein werden gezet. Dumb gets you killed, zoals Bear Grylls het mooi zegt. En over boeten gesproken, ik heb er ook niet om gevraagd om gepest te worden om mijn rooie haar. Maar ja daar komt die fijne natuur van jou om de hoek, want kinderen zijn zo mooi en onbevangen en zo animalistisch als de pest dat ze als je dik, buitenlands, gehandicapt of een andere haar kleur hebt je genadeloos wordt afgemaakt! Maar dan komen de ouders weer in beeld die ze morelen, normen en waarden moeten meegeven. Trouwens, hoe verwacht je een kind borstvoeding te geven als homo? Een pleegborst regelen? In de natuur heb je niet echt de kans om een complete formule te maken, dus hoe natuurlijk was homoseksualiteit ook alweer? Nogmaals ik heb niks tegen homo's of wie dan ook, maar alles blind accepteren is niet de weg van de natuur en ook niet van het buddhisme of taoisme waar die zienswijze ongetwijfeld zijn oorsprong vindt. Het is moeilijk het pad naar verlichting te volgen met een mes in je rug, dig? Als de creatie goddelijk is dan ben ik, een deel daarvan, ook goddelijk. Het overlaten aan het toeval omdat een of ander ontwerp de wereld zal redden? De wereld red zich wel(ten minste totdat de zon kaboom gaat). Hoeveel levens je hebt weet ik niet, maar de waarheid blijft dat je maar een leven hebt zoals deze, dus waarom zou je niet all the way gaan? De elite zijn uiteindelijk het probleem niet. Zij hebben een plek geclaimd die ten alle tijden voor iedereen beschikbaar is. Maar de mensen hoeven alleen de kettingen los te laten en ze van hun plek verstoten. Ondertussen zal ik mijn uiterste best doen om mezelf uit te drukken op deze wereld. Het heet niet voor niks vrije wil.

Brian

De wonderen zijn de wereld nog niet uit - lesbisch feministe Camille Paglia spreekt zich uit voor de rechten van anderen om zich anti-gay uit te laten:

http://dailycaller.com/2013/12/19/p...ascist-utterly-stalinist/?onswipe_redirect=no

Ik vind dit de juiste weg. Geen enkel standpunt mag onderdrukt worden in een vrij land. Alles moet openlijk bespreekbaar zijn.

Hier een goede analyse van Kurt Nimmo, al jaren een van mijn favoriete internetcolumnisten:

http://www.prisonplanet.com/duck-dynasty-its-not-about-the-first-amendment.html

Mike

Quote:
En over boeten gesproken, ik heb er ook niet om gevraagd om gepest te worden om mijn rooie haar. Maar ja daar komt die fijne natuur van jou om de hoek, want kinderen zijn zo mooi en onbevangen en zo animalistisch als de pest dat ze als je dik, buitenlands, gehandicapt of een andere haar kleur hebt je genadeloos wordt afgemaakt!

Ik lees dit nu pas, maar pesten om rood haar is juist een resultaat van een onnatuurlijke samenleving, schoolomgevingen waar enkel leeftijdsgenoten bij elkaar zitten die elkaar gaan pesten. In een stam heb je geen peer pressure, dat is iets dat in de natuur niet bestaat.

Ik zag laatst een programma over orka´s en zelfs die zorgen voor hun gehandicapten, er was een orka met een gebroken scheve staart (ws ongeluk met een boot, geen natuurlijke oorzaak natuurlijk) ze kon daardoor niet goed jagen en niet zo snel zwemmen maar ze werd al jaren gevolgd bij de zelfde groep. http://oceana.org/en/blog/2013/05/disabled-killer-whale-survives-with-help-from-its-pod

Zomaar stellen dat je om een andere kleur of handicap genadeloos wordt afgemaakt in de natuur dat zou ik toch zo niet durven beweren. Dat is wat wij moeten geloven, dat we in die geweldige hedendaagse maatschappij met moderne normen en waarden zoveel beter af zijn als in die wrede natuur.

In Afrika en in Zuid-Amerika worden albino's geboren. Deze zien er exact hetzelfde uit als Europese blanke kinderen. Hieruit kun je opmaken dat het blanke ras een ras van albino's is en dat onze albino's nog een stap verder zijn in de degeneratie. Ervan uitgaande dat een blanke huidskleur een degeneratief verschijnsel is, dan hoort rood haar daar ook bij, want roodharigen hebben een nog blankere huidskleur. In de natuur worden albino's wel degelijk verstoten, in de dierenwereld althans. Het voorbeeld van een orka die de pech heeft gehad om in botsing te komen met een boot is een heel ander verhaal, omdat er hier geen sprake is van aangeboren degeneratie, of 'verstoorde erfelijkheid', zoals Price dit noemde.

Mike

Hoe weet je dst ze niet verstoten zijn? Als ze geen onderdeel uitmaken van een groep en proberen alleen te overleven, zijn ze nl. wel degelijk verstoten!

Degeneratie is het gevolg van 'verstoorde erfelijkheid', de term die Price hanteerde voor het niet goed doorgeven aan de volgende generatie van de juiste genetische informatie. Hoe ontstaat deze verstoring? Price is daar heel duidelijk over: een vervuiling van de inwendige omgeving van 1 of beide ouders. In deze wereld is de lucht, het water en de bodem vervuild, niets of niemand ontkomt er meer aan. Dat is het antwoord op je vraag.

Mike

Nou ja, ik zie daar een gekleurde dolfijn naast een witte, en die witte kangaroe staat ook tussen de gewone kangaroes. Ze zijn al zo ver geraakt dat blijkbaar hun moeder ze wel groot gebracht heeft en ze toen niet verstoten zijn want de meeste pasgeboren dieren redden het geen dag zonder hun moeder.

Als zo´n degeneratie tot stand komt door vervuiling, kun je de reactie daarop dan nog voor zuiver natuurlijk zien?

Quote:
Als zo´n degeneratie tot stand komt door vervuiling, kun je de reactie daarop dan nog voor zuiver natuurlijk zien?

Dat is een hele goede vraag en daar heb ik geen pasklaar antwoord op. Alle levende organismes zijn inmiddels ernstig verstoord geraakt. Dus is normaal ook hetzelfde als natuurlijk? Dat is de vraag die we onszelf voortdurend moeten stellen.

Mike

hier een filmpje van een witte walvis in groep. Ik ben er echt niet zo zeker van dat albino´s per definitie verstoten worden.

In dat programma dat ik zag over die walvis met de handicap waren ze gedrag van walvissen aan het bestuderen. Walvissen over de hele wereld doen raar, hun gedragingen veranderen. Dit komt door een gebrek aan voedsel, doordat er weinig te vangen is eten de walvissen hun eigen vetvoorraad op en daardoor raken ze vergiftigd en daardoor verandert hun gedrag.

Wat ik me wel afvraag als albino een afwijking is die tot stand komt door vervuiling, is het dan logisch dat het, ondanks verregaande vervuiling, nog steeds een heel zeldzame aandoening is? Zou het niet logisch zijn dat zoiets procentueel gelinkt kan worden aan de mate van vervuiling? Ik heb ook het idee dat er veel meer zwarte albino´s zijn als blanke? of klopt dat niet?

Er is iets vreemds aan de hand met het blanke menselijke ras. Als wij eigenlijk albino's zijn, waarom zijn er dan zoveel van ons? En waarom zijn Inuiten als zeer noordelijke aardbewoners dan niet blank? Hoe kan het dat mensen in het midden-oosten, waar volop zonlicht is, ook zo goed als blank zijn of in ieder geval slechts zeer lichtgekleurd? Is een blanke huid wel een evolutionaire aanpassing aan leven op het noordelijk halfrond of zijn wij een bewust gecreeerd ras? Dit zijn serieuze vragen die we moeten stellen, zonder dat deze meteen worden afgedaan als 'complottheorieen'.

Mike

Quote:
Is een blanke huid wel een evolutionaire aanpassing aan leven op het noordelijk halfrond of zijn wij een bewust gecreeerd ras?

Is het hele menselijke ras misschien een bewust gecreëerd ras?

Ook vreemd is waar blauwe ogen precies vandaan komen omdat blauwe ogen genen recessief zijn en bruine ogen genen dominant.

Twee mensen met uitsluitend bruine ogen genen kunnen geen kind krijgen met blauwe ogen.

En als 1 van de ouders uitsluitend bruine ogen genen heeft krijgt het kind sowieso ook bruine ogen.

Waar is het ooit begonnen, hoe en waarom? En vooral, hoe komt het dat deze blauwe ogen genen niet heel snel weer uit de genenpoule zijn verdwenen?

@ Pike: Volgens wijlen Bram Vermeulen zouden we gecreeerd zijn door de annunaki (hoe schrijf je het ook weer), maar Marcel Messing zegt dat wij mensen niet gecreerd zijn, maar gekruist.

Quote:
Ook vreemd is waar blauwe ogen precies vandaan komen omdat blauwe ogen genen recessief zijn en bruine ogen genen dominant.

Mutatie?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan