Homoseksualiteit

Ja een 'random mutatie' van een paar mensen zou een voor de hand liggende verklaring kunnen zijn maar omdat bruine ogen genen dominant zijn zouden deze blauwe ogen toch vrij snel weer verdwenen moeten zijn?

Of een mutatie op een hele grote schaal maar de vraag is dan hoe dat mogelijk is?

Lievergezond,

Ik ken de annunaki theorie, erg interessant ja, maar dat roept tegelijkertijd weer een hele boel andere vragen op.

Vast staat voor mij iig dat de huidige theorie van, "eerst waren we apen en op een gegeven moment besloten we rechtop te lopen en daarna ging een deel van de mensen richting het noorden lopen zodat ze langzaam steeds witter werden en soms blauwe ogen kregen", onzin is.

Bedankt voor de linkjes, ga ik zo even beluisteren.

recessieve genen, dit betekent dat als beide ouders bvb aa hebben voor rood haar, dan komt rood haar tot uitdrukking. als 1 van beide ouders Aa heeft al niet meer.

Omdat recessief betekent: niet dominant en omdat beide ouders twee genenparen voor bvb haarkleur of ogenkleur hebben is er altijd 1 paar wat er wel is, maar niet dominant is...hiermee is het dus niet weg!

Daarom kan rood haar een generatie overslaan en dan ineens toch weer opduiken.

Ook ik geloof niet dat we zijn ontstaan uit de apen,

maar ik denk dat er een wezen op deze aarde rondliep waar wij mensen uit geevolueerd zijn en misschien de apen ook, dat lijkt mij relevant.

De theorie dat een groep van deze wezens (dus zowel de voorloper van ons als van de apen) naar de kuststreken is getrokken om daar vooral veel vis te gaan eten, zodat door de omega3 de hersenen zich extra konden ontwikkelen vind ik zo gek nog niet.

Dit zou betekenen dat vooral vette vis ons superfood zou zijn.

Of dieren wel of niet verstoten worden hangt ook van de diersoort af. Ik heb begrepen dat bv wolven niet zo tolerant zijn.

Quote:
De theorie dat een groep van deze wezens (dus zowel de voorloper van ons als van de apen) naar de kuststreken is getrokken om daar vooral veel vis te gaan eten, zodat door de omega3 de hersenen zich extra konden ontwikkelen vind ik zo gek nog niet.

Hoe wisten de volkeren die diep in het binnenland leefden dan hun hersenen te ontwikkelen? Volgens mij heeft het toch aan de consumptie van merg en hersenen gelegen, beide voedingsbronnen die zeer rijk zijn aan EPA en DHA.

Waren mensen voordat ze leerden jagen geen aaseters-verzamelaars? Wellicht bemachtigde de inventieve (en hongerige) mens voeding uit de beenderen van een karkas door ze open te splijten met behulp van zware stenen.

Hersenen en beenmerg zijn dé superfoods! :-)

Quote:
Omdat recessief betekent: niet dominant en omdat beide ouders twee genenparen voor bvb haarkleur of ogenkleur hebben is er altijd 1 paar wat er wel is, maar niet dominant is...hiermee is het dus niet weg!

Klopt, maar dan zou je toch verwachten dat blauwe ogen een kleine minderheid blijft en niet de standaard kleur ogen van blanken? En waarom hebben dan bijvoorbeeld chinezen zo goed als nooit blauwe ogen?

Quote:
Klopt, maar dan zou je toch verwachten dat blauwe ogen een kleine minderheid blijft en niet de standaard kleur ogen van blanken?

Is dat zo? Ik ken niet zo heel veel mensen met echt blauwe ogen. Een recessieve eigenschap kan ook heel veel generaties worden doorgegeven zonder dat ze ooit zichtbaar wordt. Je kan zomaar 10 generaties verderop blauwe ogen krijgen zonder dat je ergens blauwe ogen gezien hebt. Zolang beide ouders dat recessieve gen maar dragen. Ik denk dat om te weten hoe het zit je eigenlijk zou moeten weten hoe groot de populatie is geweest waarmee gestart is. Als je bijv in katten- of hondenstambomen kijkt zie je dat een bepaald ras altijd gebaseerd is op dezelfde paar stamdieren. Vandaar is men dan uitkruisingen gaan doen, maar de basis is vaak heel klein, dan is het niet zo moeilijk om recessieve zaken te krijgen die ver worden meegegeven.

Wat ik wel vreemd vind is dat blond haar en blauwe ogen wel een aantrekkingskracht lijken te hebben. ZEker ook op donkere mensen. Ik weet niet hoe dat komt. Maar als je er van uit gaat dat het een teken is van degeneratie is het toch wel raar dat dat aantrekt?

Quote:
Wat ik wel vreemd vind is dat blond haar en blauwe ogen wel een aantrekkingskracht lijken te hebben

Deze kenmerken worden vooral gewaardeerd in vrouwen. De meeste beschavingen zetten passieve vrouwen met een slanke neus, lichte blanke huid, lichte ogen en licht sluik haar op een voetstuk. Zelfs in zwart Afrika gebeurt dit: lichte zwarte vrouwen met stijl haar à la Beyonce worden mooier gevonden dan donkere zwarten met stijf kroeshaar. De 'beschaafde' man prefereert nou eenmaal uitingen van zwakheden in vrouwen.

Quote:
Is dat zo? Ik ken niet zo heel veel mensen met echt blauwe ogen

Groenig, grijs, licht blauw etc reken ik allemaal tot "blauw". En ik zie er toch aardig wat hier in de buurt.

Quote:
Ik denk dat om te weten hoe het zit je eigenlijk zou moeten weten hoe groot de populatie is geweest waarmee gestart is. Als je bijv in katten- of hondenstambomen kijkt zie je dat een bepaald ras altijd gebaseerd is op dezelfde paar stamdieren. Vandaar is men dan uitkruisingen gaan doen, maar de basis is vaak heel klein, dan is het niet zo moeilijk om recessieve zaken te krijgen die ver worden meegegeven

Dat is precies wat ik bedoel. Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat er is gestart met een grote populatie mensen met bruine ogen die later ook af en toe blauwe ogen hebben gekregen waarna dat er steeds meer zijn geworden

Je kan toch ook niet iemand alleen afrekenen op huidskleur als het gaat om degeneratie. Andere tekenen zijn smallere heupen, dunner haar, kleinere borsten, minder egale huid, bij mannen smallere schouders etc.

Ik ben een blanke vrouw en ben eigenlijk nog nooit aangetrokken geweest tot een donkere man.

Heeft het niet ook te maken met onbewust je eigen ras voort te willen zetten?

Quote:
Je kan toch ook niet iemand alleen afrekenen op huidskleur als het gaat om degeneratie. Andere tekenen zijn smallere heupen, dunner haar, kleinere borsten, minder egale huid, bij mannen smallere schouders etc.

En bij welk ras vinden we deze tekenen van degeneratie meer dan bij ieder ander ras? Bij het blanke ras!

Mike

Quote:
Dat is precies wat ik bedoel. Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat er is gestart met een grote populatie mensen met bruine ogen die later ook af en toe blauwe ogen hebben gekregen waarna dat er steeds meer zijn geworden

Nee dat lijkt mij ook niet logisch. Als dat zo was zou je toch verwachten dat turken (die zich volgens mij toch over het algemeen voortplanten met andere turken) ook wel blauwe ogen zouden krijgen. Of een volk als de joden zou dan op een gegeven moment ook blauwe ogen moeten krijgen.

Klopt! Maar het wordt wel erg over 1 kam geschoren.

Ik heb in Zweden aardig wat grote, gezonde, brede mannen gezien met heel blond haar en blauwe ogen. Donkere rassen zijn ook zeker niet 'ontastbaar' als het om ziektes gaat. Het is dit jaar al meerder keren in de krant verschenen dat inwoners van een buitenlandse afkomst zoals Turkse, Surinaamse en Marokkaanse afkomst vaker in het ziekenhuis worden opgenomen. Dit zal ook absoluut samen hangen met hoe ze hier eten.

Quote:
Dit zal ook absoluut samen hangen met hoe ze hier eten.

De turken die ik ken eten ongelooflijk veel suiker, van kinds af aan. Baklava, turkse thee, het is allemaal verschrikkelijk zoet. Ik weet niet of ze dat in hun eigen land ook doen maar ik denk van wel.

Sannew,

Volgens Weston Price heeft de ongezonde en geraffineerde voeding van de witte man een nog verwoestender effect op traditionele volkeren, dus zo gek is het niet dat buitenlanders vaker worden opgenomen. Ik woon in een 'zwarte' buurt en het valt op dat veel allochtonen lijden aan hart en vaatziekten en obesitas. Het komt meestal door hun voedingspatroon; te veel witbrood, zoet beleg en ranzige plantenvetten.

Quote:
Ik ken best veel Turken met blauwe/groene ogen.

Maar ze zijn overduidelijk ver in de minderheid, precies wat je kunt verwachten als er een blauwe ogen recessief gen geïntroduceerd wordt in een populatie mensen met bruine ogen.

Quote:
Ik heb in Zweden aardig wat grote, gezonde, brede mannen gezien met heel blond haar en blauwe ogen

En blanken met blauwe ogen worden gemiddeld ook niet minder oud dan niet blanken.

Was dus op zoek naar een topic op dit forum over homoseksualiteit en gevonden door Google.

Waarom ben ik op zoek? Vorige week heeft een marokkaanse jongetje van 14jr zelfmoord gepleegd vanwege zijn homoseksuele gevoelens. Ik wil me dus beetje erin verdiepen waar homogevoelens nou vandaan komen? Is het psychisch, is het aangeleerd ? Ik ga ff wat pagina's doorlezen. Dit jongetje was nog maar 14 . En met zijn islamitische achtergrond nog moeilijker om uit die zogeheten 'kast' te komen pfff wel erg zielig hoor voor hem en zijn naasten.

En wat ik hier lees over voeding van Turken,Marokkanen en Surinamers dat klopt als een bus! Er word echt heel veel witte suiker gegeten, in de thee,koekjes, heel vaak friet en gebak! Surinamers die gebruiken ook veel bouillonblokjes(621) en ketjap manis met veel suiker en in die sambal gaat heel vaak suiker in.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan