Homoseksualiteit

Ah, het is dus niet voor niks dat ik het niet snap. :| Aan de andere kant zie je in de natuur toch ook mannelijke dieren die zich mooi maken, onze haan heeft verenbehang aan zijn poten en hij loopt daar heel parmantig mee. Een pauw die zijn veren op zet. Een aap die zich groot en mooi maakt en zich op de borst klopt om vrouwtjes te imponeren. Kun je dat goud en die schoenen van die rappers niet op die manier bekijken?

Nee, een man is geen pauw of aap. Mannen versierden zich traditioneel alleen om te benadrukken dat ze krijgers en jagers waren. Soms maakten ze zich eerder vuiler door letterlijk aarde of zelfs poep op zich te smeren, zodat prooidieren hen niet konden zien of ruiken. Dat zie je zo'n rapper met zijn glanzend witte schoenen niet snel doen!

Mike

Nee, maar ze wanen zich wel krijgers en jagers, ze jagen op die hoeren en op elkaar. Je ziet ook veel getatoeerde rappers, tattoos die blijkbaar ook weer van alles betekenen in die strijd tegen elkaar.

Ik weet het niet hoor, ik denk maar hardop, begrijpen doe ik er niks van.

Zaterdag was ik bij de kapper en meestal moet ik wachten dus lees ik (blader door)een of ander blad.Dit kee ging het over de 'style'van de moderne man.

Erv werd gesteld dat wat vroeger (jaren 70-80 en 90) voor vrouwelijk werd aangezien werd nu gewoon als mode gezien wordt.mede omdat de iets stoerdere iconen zich nu zo kleden.Dan heb je het nog alleen maar over kleding en accessoires.Maar als ik dan foto's zie van de 'echte'modellen.

Jongens, we krijgen niet alleen maar shit eten door strot geduwd maar ook zieke beelden van 'hoe het moet zijn' mbt uiterlijk.In het kader van meegaan met de ontwikkeling accepteert men dit over het algemeen zonder na te denken en volgt het zelfs om 'in' te zijn.En zo langzaam aan lijkt het ook nog of het allemaal normaal is.

Maar ja,ik zat wel zelf ook bij de kapper!!!

ad

Rede om ze nog iets te laten groeien.

langere haren,shampoo en zeep vrij wassen,rare eetgewoonte. Er wordt geroddeld dat ik 'vreemd'ben.Gelukkig niet vervreemd......de rest eigenlijk wel.

Maar als het moet zou ik ook in een hutje op de hei gaan wonen.Beter nog ,iets hoger in de bergen.

ad

Over de hormoonverstorende werking van chemicaliën en hoe dat onze soort bedreigd: http://vimeo.com/15346778#

Als ons zo via de media wijs wordt gemaakt dat de voorbeeld van een "echte man" een man is zoals Jan Smit die ik zo straks op televisie zag, dan is het meer dan logisch dat vrouwen de echte mannen missen die niet verwijfd zijn.

Gezondheid,

Wat een heftige film Tanja. Ik wist al veel en probeer plastic als het kan te mijden, maar nu ga ik er nog meer mn best voor doen!

vrouwen voelen zich helemaal niet aangetrokken tot vrouwelijke mannen!

Kijk eens naar de sociale structuur van de kemphaan,

90 procent haantjes die vechten voor een vrouwtje met een donker/bont gekleurd verendek en altijd tien procent van de mannetjes is wit.

De witten hoeven niet te vechten, want ze zijn zo slim om te wachten totdat de meer agressieve(testosteron) haantjes aan het vechten zijn en dan gaan zij er snel vandoor met het vrouwtje waar de anderen om aan het vechten zijn!

Om te overleven in een wereld die ook vroeger al gewoon giftig kon zijn door natuurlijke oorzaken (dus niet alleen de mens) moet je organisme flexibel zijn, flexibiliteit is overleven!

Homoseksualiteit is hier een uiting van.

Homo's hebben altijd gewoon kinderen voortgebracht en helemaal niet zo te koop gelopen met hun seksuele voorkeur, het enige wat je hiermee bereikt is dat je weer mensen (echte mensen) buitensluit en afstoot.

Wij proberen te leven naar wijze tradities, we nemen een beetje van dit en een beetje van dat, maar ook bij ons is de balans nog ver te zoeken.

Vrouwen en mannen zijn yin en yang. Dit is de tijd van volledige balans volgens de maya kalender, de vijfde periode volgens de overlevering.

En dat Price niet sprak over homoseksualiteit is alleen maar goed,hij deed niet aan dat gespeculeer, probeer zijn goede voorbeeld te volgen.

Vroeger toen had je geen drempels,

toen had je kuilen.

Door gewoon ook seks te hebben met vrouwen,

heel veel homomannen hebben eerst een relatie gehad met een vrouw en daarna zijn ze uit de kast gekomen.

Ik denk dat je daar toch iets te licht over denkt. Het hoofd van de middelbare school waar ik op gezeten heb kwam uit de kast na 25 jaar huwelijk. Dit leidde tot een pijnlijke scheiding en de kinderen moesten ineens accepteren dat pa een vriend had. Het gaf veel verwarring en emotie. En zo zijn er heel veel soortgelijke gevallen.

Mike

Het is niet belangrijk hoe ik erover denk, want daar gaat het niet om.

Scheidingen zijn altijd pijnlijk of het nu gaat om een hetero of om een homo.

Punt is: er is al voortgeplant.

Daarbij: het menselijk ras zal niet uitsterven, tenzij door een meteoriet of zoiets, want op het moment dat er echt weinig mensen over zouden zijn, dan zou de balans verschuiven en zou men datgene doen om te overleven wat nodig is.

Nu zijn we daar zo ver vanaf dat we er op dit forum over kunnen blijven kletsen, maar dat heeft niet echt veel zin.

Het enige wat er gebeurt is dat je meer in het negatieve gaat zitten en gaat redeneren vanuit angst. En angst is geen goede raadgever.

Er zijn altijd golfbewegingen, die zullen er altijd zijn, het leven zoekt op die manier naar balans en wij leven niet lang genoeg om daar echt een invloed van betekenis op uit te oefenen.

Dat maakt ook niet uit, want dat is helemaal niet nodig.

In plaats van anderen af te keuren op welke grond dan ook kunnen we beter proberen om goed samen te werken.

Dus homoseksualiteit is volgens jou een natuurlijke golfbeweging? Welk belang zou de natuur hier dan bij moeten hebben?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan