Homoseksualiteit

Homoseksualiteit is een vorm van diversiteit.

De natuur is divers, kent vele soorten en probeert van alles uit. De natuur discrimineert niet. Dat is niet nodig.

De golfbeweging bestaat uit het feit dat als er ergens te veel van is dan wordt het vanzelf minder en andersom ook. Als er dus over een tijdje te weinig mensen zouden zijn, dan gaat men zich driftig voortplanten en dan worden het er vanzelf weer meer.

En ik weet zeker dat er dan nog meer dan genoeg vruchtbare mensen over zullen zijn om dat te bewerkstelligen.

Ten slotte begonnen we ook met maar een handjevol...

Quote:
vrouwen voelen zich helemaal niet aangetrokken tot vrouwelijke mannen!

Ik hoor vrouwen al zeggen: mannen, allemaal hetzelfde :mrgreen:

Gezondheid,

Quote:
Homoseksualiteit is een vorm van diversiteit.

Een vorm van 'diversiteit' die geen geschiedenis heeft onder de veel oudere donkergekleurde volkeren, maar zijn oorsprong heeft in de gedegenereerde jongste telg van de menselijke familie, de blanke Noord-Europese mens. Do your research!

Mike

Dat weet je niet, want je was er niet persoonlijk bij en niet alles is bekend gemaakt of opgeschreven.

Daarbij is het ongevaarlijk, de mens sterft niet zo maar uit omdat mannen het zo hier en daar met mannen doen.

Of vrouwen...

Dat is juist die golfbeweging...we zijn momenteel met echt wel meer dan genoeg en nog lang niet met uitsterven bedreigd.

Ik hoef er niet persoonlijk bij te zijn geweest. Oude culturen hebben in hun kunst en via ander bewijsmateriaal voldoende informatie achtergelaten om dergelijke conclusies te kunnen trekken. De natuur experimenteert niet zomaar wat, dat is een darwinistisch concept van toeval op basis van een natuur die niet weet wat ze doet en dus maar wat aanklooit. De natuur heeft geen baat bij gemeenschap tussen mensen van hetzelfde geslacht. Natuur betekent 'geboorte' en is gericht op voortplanting, vruchtbaarheid en groei/ontwikkeling/evolutie. Daarin is geen plaats voor homoseksualiteit. De natuur heeft enkel een vaginaal orgasme uitgevonden, geen anaal of oraal. Het orgasme is een beloning voor de voortplanting, wat tevens betekent dat de westerse obsessie met kortstondig genot en bevrediging (ook door hetero's) eveneens tegennatuurlijk is.

Mike

De natuur betekent ook: dood en afbraak en niet alleen geboorte, je denkt mijns inziens nu te veel vanuit maar 1 hersenhelft en verliest het grotere geheel uit het oog.

Zonder afbraak geen opbouw, dat is die golfbeweging.

Het orgasme als beloning? Nee want dan zou de naieve mens zich niet eens voortplanten omdat hij van te voren niet wist dat er aan het eind een orgasme zou volgen.

Blijkbaar is er wel plaats voor homoseksualiteit om de simpele reden dat het nu bestaat.

Deal er maar mee.

Quote:
Blijkbaar is er wel plaats voor homoseksualiteit om de simpele reden dat het nu bestaat.

Deal er maar mee.

Je ziet aan het eind van elke beschaving een toename van homoseksualiteit. Er is een feminisering gaande die behalve mannen ook vrouwen treft (oestrogeendominantie, toename van kanker, de ultieme yin-ziekte). Je ziet hetzelfde fenomeen bij planten die op uitsterven staan (meer vrouwtjesplanten dan mannelijke) en inmiddels vertonen reptielen en zoogdieren dezelfde verschijnselen. We zien een dramatische afname van het mannelijke afweer- en beschermingsprincipe, waardoor we kwetsbaar worden en vatbaar voor allerlei ziektes, fysiek, mentaal of spiritueel. Deal er maar mee.

Mike

Het klinkt alsof je behoorlijk bang bent, voor bvb uitsterven, voor het verliezen van mannelijkheid en om gedomineerd te worden.

Ik heb je al gezegd dat angst een slechte raadgever is. (een oude wijsheid, tenzij je acuut op de vlucht moet voor een leeuw)

Probeer te denken vanuit vertrouwen is mijn advies.

Quote:
angst is geen goede raadgever.

Dat is het wel, alleen in de pop psychologie wordt het gezegd om angst te temperen voor relatief ongevaarlijke gevolgen.

Quote:

Deal er maar mee.

Echt he! Er zal ook een goeie reden zijn voor Down-syndroom, autisme, lilliputters en psychopathie. Blijkbaar heeft de natuur het zo gewild en is het daardoor per definitie normaal. Zwakbegaafdheid, gebrekkig sociaal functioneren, fysieke handicap, geen compassie hebben en willen paren met hetzelfde geslacht zullen allemaal een ongezien doel hebben, dus deal daar maar mee! Fear the rise of the dwarves :twisted: .

Brian

Quote:
Probeer te denken vanuit vertrouwen is mijn advies.

Als ik moet vertrouwen op homo's voor het voortbestaan van de mensheid, dan is alle hoop verloren. Ik geef je inhoudelijke argumenten en jij probeert me weg te zetten als homofoob. Maar om antwoord te geven op je opmerking: ik ben niet bang, maar maak me ernstig zorgen om het uitsterven van de mensheid, het verlies van mannelijkheid (door verregaande feminisering) en dominantie (door een stelletje machtswellustelingen die 'toevallig' ook homoseksualiteit en feminisering hoog op de agenda hebben staan).

Jij zou er verstandig aan doen je hier ook meer zorgen om te maken, maar je hebt je hier al eerder over uitgelaten: jij wordt er angstig en depri van en dus kies je ervoor om je hier niet in te verdiepen. Wie is hier nou bang? Jij steekt je kop in het zand, omdat je de waarheid niet aankan en komt mij dan ongefundeerde sprookjesverhalen vertellen die sociaal goed liggen (politiek correct). Deal er maar mee, zou ik zeggen.

Mike

Ik ben er al weer overheen eerlijk gezegd en ik denk niet dat er een bewuste agenda is om het menselijk ras te laten uitsterven. Jij maakt je daarover ernstig zorgen maar ik niet.

Wel maak ik me zorgen om de kwaliteit van ons voedsel en dan meer omdat we als mensheid als los zand zijn dan omdat ik geloof in een bewuste agenda.

Het lijkt me nooit goed om anderen in diskrediet te brengen, homo's gehandicapten of wie dan ook op welke manier dan ook om welke reden dan ook.

Of met welke onderbouwing dan ook die jij hier doet die in mijn ogen niet meer is dan een soort van speculatie.

Dus waarom weer dat anders zijn veroordelen?

Dat kan alleen maar komen door angst.

Probeer te doen wat je kunt aan de misstanden in de wereld, maar probeer geen groepen af te scheiden dat klinkt in mijn oren gewoon niet wijs.

Je hebt persoonlijk toch geen last van homo's?

Ken je niemand die homofiel is dan?

Want het zijn wel echte mensen met echte gevoelens en het lijkt wel alsof je praat vanuit een ivoren toren.

(dus misschien hoef je er in het echte leven dan ook helemaal niet mee te dealen)

Ik ken meerdere homo's en heb er totaal geen moeite mee, dus je schat me verkeerd in. Ook ben ik niet uit op het negatief wegzetten van homo's, eveneens een verkeerde inschatting. Ik maak alleen bespreekbaar of het verschijnsel op zich wel zo natuurlijk is. Weet je, deze discussie hebben we in dit draadje al eerder gevoerd:

https://www.fatsforum.nl/topic/homoseksualiteit#post-40619

Jij maakt het persoonlijk en betrekt het dus op je ego. Bovendien heb je niet gereageerd op de post van Brian, die andere vormen van degeneratie, zoals bijv. Down-syndroom, noemt. Ook een experiment van de natuur? Price stelde openlijk dat het syndroom van Down een vorm van degeneratie is. Was hij dan bang voor mongolen? Beetje simpele manier van redeneren houd jij er op na!

Mike

We hebben het hier over homoseksualieit...dwz hun seksuele geaardheid.

Deze mensen zijn net zo intelligent als de rest en ook even zo goed in staat om zich voort te planten en dan hebben ze statistisch net zo vaak homofiele kinderen als hetro's

Dus ja: ik houd het simpel.

Als je generaliserend praat dan wil dat nog niet zeggen dat je daarmee niemand kwetst.

Ik maak het niet persoonlijk, het is zo dat je het hebt over echte mensen en van deze mensen zeg je dat ze gedegenereerd zijn.

Zo simpel is het.

Quote:
Als je generaliserend praat dan wil dat nog niet zeggen dat je daarmee niemand kwetst.

Ik maak het niet persoonlijk, het is zo dat je het hebt over echte mensen en van deze mensen zeg je dat ze gedegenereerd zijn.

En daarom niet minder waar. Kijk goed om je heen zou ik zeggen, zo goed als overal is degeneratie(tandbederf, kanker, hartziekten, geestelijke aftakeling, ouderdomsziekten bij kinderen, ADHD, autisme, onechte mannen/vrouwen, homoseksualiteit, pedofilie enzovoorts). De voorbeelden die ik hier opnoem heeft een reden en dat is omdat we MASSAAL ondervoed zijn.

Gezondheid,

Boeien dat je iemand kwetst. Ik heb rood haar en als iemand daar wat tegen heeft zal dat me weinig boeien. Als jij je schuldig voelt omdat je wellicht mensen kwetst kies je daar zelf voor en homo's willen denk ik ook serieus genomen worden ipv zielig gevonden worden. Jij hebt de aanname dat we "andere mensen" hun menselijkheid ontkennen alsof we nazis zijn. Zoals ik al zei, ik ben zelf ook anders. Ik ben er simpelweg gewoon toe in staat mezelf te distantiëren van informatie. Daarmee zet ik niet de cyclon b kraan open op wie dan ook. Als jij "tolerantie voor x" gebruikt om waarde aan je persoon mee te geven en om een schuldgevoel te ontlopen ligt dat aan je eigen emotionele onvolwassenheid.

Quote:

Zijn ze ook...

Brian

Ik zeg dat ze niet gedegenereerd zijn en dat je ze niet kunt vergelijken met mensen met downsyndroom waarbij duidelijk aantoonbaar is dat er iets mis is met hun chromosomen en dat is ook duidelijk te zien. Helemaal geen vergelijking dus.

Brian, jij noemt het woord nazi's, ik heb zoiets nooit gezegd en leg me alsjeblieft geen woorden in de mond. Of wil je opzettelijk graag provoceren?

Ik denk dat geen zin hebben in seks een natuurlijk gevolg is van degeneratie, maar zin hebben in seks met het andere geslacht is niet perse tegennatuurlijk.

Want zoals ik al eerder zei weerhoudt het er niemand van om zich toch voort te planten.

Quote:
Brian, jij noemt het woord nazi's, ik heb zoiets nooit gezegd en leg me alsjeblieft geen woorden in de mond. Of wil je opzettelijk graag provoceren?

Nergens zeg ik dat jij dat zei, het was een voorbeeld dat ik maakte.

Verder weerhoudt het inderdaad niemand van voortplanting, maar wat als er totaal geen bias meer is om hetero te zijn en homosexualiteit aanvaard wordt als normaal, alle voors en tegen terzijde? Waarom zouden ze dan zich nog willen betrekken met het andere geslacht en adopteren ze simpelweg niet een kind? Een goeie vriend van me is homo en die uit wel vaak zijn walging over het vrouwelijke geslachtsdeel. Nogmaals als het geen stigma meer draagt wat weerhoudt ze er dan van om alleen nog maar met mannen relaties aan te gaan?

Brian

Jij gaat uit van het westerse idee dat je toe mag geven aan 'zin in seks met hetzelfde geslacht' en dat dit natuurlijk is. Is zin in seks met kinderen of dieren dat ook? Hoe zit het met transseksualiteit? Het samenkomen van 'zwaard en schede' is een heilige daad gericht op voortplanting en is ook altijd zo door oude volkeren gezien. waarom mag iedereen in het westen die 'zin' heeft in welk pervers idee ook hier maar gehoor aan geven onder het mom van 'vrijheid blijheid'?

Homoseksualiteit is ontstaan in Europa en verspreid d.m.v. kolonisatie. Hetzelfde geldt voor pedofilie, seks met dieren en andere seksuele uitwassen. Voor meer hierover, zie de topic De relatie tussen mensen en varkens. Je ziet daar ook dat ik rood haar en een blanke huid toeschrijf aan recessieve genen, eveneens een degeneratief verschijnsel. Brian heeft rood haar en neemt hier geen aanstoot aan en als iemand dit nu persoonlijk zou kunnen opvatten...

Volgens jou hebben homo's ook de vrijheid om zich voort te planten. In het verlengde daarvan zul je waarschijnlijk ook geen moeite hebben met adoptie. Hiermee ga je opnieuw voorbij aan een heilig en eeuwenoud principe en dat is dat kinderen een VADER en een MOEDER nodig hebben. Veel van de seksuele verwarring die mensen vandaag de dag ervaren is alleen al afkomstig van het ontbreken van 1 van deze 2 rolmodellen a.g.v. scheidingen tussen hetero-echtparen omdat ze veel te snel afhaken en niets van hun huwelijk maken (of omdat 1 van de 2 ineens homo of lesbo blijkt te zijn).

En geen agenda van hogerhand? Dream on, de bewijzen hiervoor zijn OVERWELDIGEND en alleen zij die ervoor kiezen hun ogen te sluiten zijn ziende blind!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan