Kanne,
Je bevestigt voor mij alleen maar dat je vlucht naar het licht. Je kunt het licht niet herkennen als je de duisternis niet hebt verkend.
Quote:
Want als ieder mens zijn eigen verantwoordelijkheid zou nemen en die niet in handen zou leggen van grote bedrijven of groepen, als iedereen echt durfde te geloven in een betere wereld en uit durfde te gaan van zijn eigen kracht dan kan ik mij een heerlijke wereld voorstellen!
Daar ben ik het helemaal mee eens en dat is wat ik voortdurend hier verkondig. Ik doe niet aan onnodige angstzaaierij, maar aan kennisvergroting. We moeten het eerst onder de ogen zien en benoemen voordat we het kunnen veranderen. We kunnen inderdaad vandaag nog de hemel op aarde creeren i.p.v. de hel op aarde.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik besef dat deze verandering alleen maar mogelijk is op basis van kennis, bewustzijn en verantwoordelijkheid, het tegenovergestelde van onwetendheid en angst. En voor die laatste twee energieen kies jij, omdat jij je hoofd in de wolken steekt! Je leeft in la-la land en probeert alles wat je droomwereld ineen doet storten af te ketsen. Je hebt homoseksuele vrienden en wil dus niet horen dat homoseksualiteit misschien wel onnatuurlijk is. Je wil niet erkennen dat er een aansturende elite is achter dit krankzinnige systeem, want die waarheid kan en wil jij niet aan.
Ik heb je
voorsteltopic er nog eens op nagelezen en daarin staat dat je al vanaf je 6e nerveus bent. In een
andere topic beschrijf je dat je lijdt aan nachtzweten. Verder heb je herhaaldelijk aangegeven dat je angstig en nerveus wordt van het idee dat er al eeuwenlang een wereldwijd complot gaande is dat uit is op mind control en onderdrukking van ons bewustzijn. Laatst vroeg ik je nog of je zoveel onrust hebt dat je niet tegen stilte kan en dus altijd de radio of TV aan hebt, waarop je bevestigend antwoordde. Om het allemaal in 1 woord samen te vatten: STRESS!
Als jij ontkenning als overlevingsmechanisme wilt aanhouden, prima, maar ik tuin er niet in en doorzie je spel en speel niet mee!
Mike