Homoseksualiteit

Na de planten waren de eerste dieren wezens zoals de platworm en die waren mannelijk en vrouwelijk tegelijk.

Als zij geslachtsrijp waren dan kwamen ze elkaar tegen en spoten zaad op elkaars huid met behulp van twee penissen.

De bevruchting vond plaats door de huid heen en zo werd het erfelijk materiaal verspreid.

Later zijn pas mannen en vrouwen ontstaan.

Dus ergens zit het in onze genen om zowel man als vrouw te zijn en te begeren.

Geslacht is niet zo heel erg belangrijk in een samenleving waarin tot op heden nog genoeg mensen zijn en nog genoeg kinderen worden geboren om de soort in stand te houden.

Dan kun je je de homoseksualiteit veroorloven.

Dit staat helemaal los van seks met kinderen.

Kinderen (die dus nog niet geslachtsrijp zijn) horen niet op die manier aangeraakt te worden.

En nee ik geloof zeker niet in de complottheorie.

Deze manier van denken maakt mensen bang, komt voort uit machteloosheid en angst en er zal niets goeds uit voortkomen.

Vecht ergens voor en vecht niet ergens tegen.

Volgens mij baseer jij je uitspraken op helemaal niks.

Quote:
Vecht ergens voor en vecht niet ergens tegen.

Wtf? One implies the other eh? Als je ergens voor vecht, waar precies vecht je dan tegen als je niet tegen iets zou moeten vechten? Dit is klassiek double think! Conflict in deze wereld is onvermijdelijk, dus het is beter je er op voor te bereiden dan je kop in het zand steken.

Quote:
En nee ik geloof zeker niet in de complottheorie.

Deze manier van denken maakt mensen bang, komt voort uit machteloosheid en angst en er zal niets goeds uit voortkomen.

Als je grondig onderzoek doet kom je erachter dat er inderdaad grootschalige corruptie aanwezig is in de wereld en dat informatie gemanipuleerd en achter gehouden wordt. Maar jij doet dit soort uitspraken waarschijnlijk alleen om je onzekerheid en gemakzucht te verantwoorden voor jezelf. Het goeds wat hier uit voort zal komen zijn de mensen die op zullen komen voor de waarheid.

None are more hopelessly enslaved, then those who falsely believe they're free.

Brian

Helemaal eens Brain, helaas is de waarheid gewoon te hard voor veel mensen. We hebben het over uitsterven van de mensheid, klinkt erg ver heen zou ik gedacht hebben als ik het boek van Weston Price niet gelezen had en de waarheidssprekers zijn er zelfs voor in de gekkenhuizen in gepleurd.

We zijn allemaal citizens, ofwel burgers, althans zo wil men ons zien. Helaas laten citizens/burgers zich misleiden door dat wat boven hen staat, maar daar behoren de burgers zoals jij en ik niet toe, en ja Kanne helaas wel.

Gezondheid,

Kanne,

Je zegt over je angst heen te zijn om je bezig te houden met de duisternis, maar uit alles blijkt dat die angst er nog steeds is en dat je vlucht naar het licht, waardoor je de valse profeten niet zult herkennen en een gemakkelijk slachtoffer wordt.

En ik heb nieuws voor je: de mens is geen platworm!

Mike

Quote:
Indelen in groepen is de basis van verdeel en heers.

Natuurvolkeren deden niet anders. Waarom denk je dat jongens werden opgeleid door hun vaders tot krijgers? De andere wang toekeren? No fucking way! Er lopen nu eenmaal zieke gasten rond op deze planeet en de grootste fout die je kunt maken is denken dat we 'allemaal 1' zijn en 'allemaal gelijk' zijn. Dat heeft de hippie-beweging ook genekt, omdat het hopeloos naief is en je opnieuw een makkelijk slachtoffer wordt voor lui met kwade bedoelingen. Ik zeg: voorwaardelijke liefde!

Mike

Mike, Brian en Gezondheid,

de mensheid staat niet op het punt om uit te sterven.

Er zijn genoeg machtswellustelingen die alleen maar uit zijn op geld en over lijken gaan, maar dat wist ik al toen ik als meisje van tien bovenop de molenberg stond om de gifwolk uit tsjernobil op te wachten.

Het is allemaal los zand, net als de mensen die de macht hebben.

Het klinkt wel interessant zo'n theorie over bloedlijnen en mensen die er bewust op uit zijn om iedereen het leven zuur te maken, maar het is te ver gezocht.

De waarheid ligt veel dichterbij in het feit dat iedereen te veel aan zichzelf denkt op dit moment en maar wat loopt te klungelen.

Corrupte ministers, ambtenaren, koningen en generaals.

Het is altijd al zo geweest en zal misschien ook altijd wel zo blijven,

maar het laatste wat de mensheid nu nodig heeft, is iemand die er nog een schepje bovenop doet door het verhaal helemaal spannend te maken door onrust te zaaien met gepraat over een oneindig evil groepering die het allemaal expres kapot wil maken voor iedereen.

Zelfs als het zo zou zijn (wat ik dus niet geloof) dan heb je er nog niets aan om dat te denken.

Er zijn veel minder complotten dan je denkt!

De wereld lijkt vol kwaadaardige organisaties te zitten. Veel mensen geloven in een NWO. Een almachtig elitair gezelschap dat de wereld bij de ballen heeft. Er bestaat een rijke, machtige elite en hun gedrag is schadelijk voor de 99%. Zonder twijfel en het lijkt op een complot. Ook geen twijfel mogelijk. Er bestaan ook veel wereldomvattende kartels. Kartels hebben alle eigenschappen van een complot. Dat valt niet te ontkennen. Wat lastiger wordt het te begrijpen hoe allemaal goed bedoelende medische wetenschappers en artsen ieder voor zich proberen het juiste te doen, maar als collectief een zwaar maffiose organisatie vormen. Met als schijnbaar afgesproken doel de mensheid zo snel mogelijk aan zoveel mogelijk medicatie te krijgen. Toch hoeven er helemaal geen afspraken te worden gemaakt om dit gedrag te verkrijgen. Het ontstaat vanzelf vanuit de basisprincipe van het kapitalisme of de vrije markt. Het is de manier waarop wij onze maatschappijen hebben georganiseerd.

Verder lezen.

Quote:
Toch hoeven er helemaal geen afspraken te worden gemaakt om dit gedrag te verkrijgen. Het ontstaat vanzelf vanuit de basisprincipe van het kapitalisme of de vrije markt.

ja, en door wie en wat is dat kapitalisme er gekomen? De mens is zo helemaal niet! Dit systeem is er niet op organische natuurlijke manier gekomen, het is gemaakt en geplanned.

Dat dokters allemaal het juiste proberen te doen en toch collectief het verkeerde doen komt omdat alles wat ze leren, van begin af aan niet eerlijk is en ze niet bij machte zijn ooit nog open te staan voor iets anders. Dat is bij veel mensen zo, kijk maar naar Kanne.

Bovendien wordt het mensen op alle mogelijke manieren onmogelijk gemaakt om zelf te denken. Is het logisch dat dokters die liever geen statines voorschrijven zich toch aan het protocol moeten houden? SChrijven ze geen statines voor als dat volgens het protocol zou moeten dan zijn ze zeer kwetsbaar. Geen enkele dokter wil dat voor het medisch tuchtrecht komen uitleggen want daar zijn ze ook al zo redelijk. Iedereen moet in de pas lopen, doe je dat niet krijg je straf.

Als je dan ziet dat alle bedrijven in de wereld, of het nu reuters, nestle, coca cola, en weet ik wat nog allemaal in handen is van een stuk of 3 eigenaren. Is het dan zo vergezocht om te denken dat de wereld in die handen is?

Jullie begrijpen mij verkeerd.

Natuurlijk zijn er een heleboel misstanden in deze wereld en zijn er mensen en bedrijven aan de macht die niet het beste met ons voor hebben en die niet proberen om iedereen zo gezond en zo gelukkig mogelijk op deze aarde te laten rondlopen -helaas.

Ik geloof alleen niet dat er 1 "elite" is die ons opzettelijk onvruchtbaar wil maken.

Dit soort gedachten creeert een gevoel van "wij tegen hen" en werkt omdat het een groepsidentiteit versterkt omdat je een symbolisch iets hebt om tegen te vechten...namelijk: de slechten...in dit geval: "de elite".

Ondanks dat er natuurlijk gevochten moet worden voor gezondheid en geluk en voor saamhorigheid denk ik niet dat je die symbolische "elite" zo voor je moet zien.

Ook denk ik niet dat we zo snel uitsterven

Maar Kanne, hoe kan het dan dat ALLES wat er bestaat, verkeerd is, hoe kan het dat er mensen zijn die zo rijk zijn dat ze met hun fortuin honger in één klap uit de wereld kunnen helpen en dat niet doen? Denk je dan dat alles per ongeluk verkeerd gaat? Die theorie is toch nog veel grimmiger?

Aan de ene kant is ontdekken dat de hele wereld moedwillig de verkeerde kant in gestuurd wordt een enorme schok. Aan de andere kant durf ik het ook positief te bekijken. De wereld en het universum zijn niet slecht, alles loopt niet vanzelf zo. Kun je je voorstellen wat een verbeteringen er mogelijk zijn.

Quote:
Maar Kanne, hoe kan het dan dat ALLES wat er bestaat, verkeerd is

niet alles is verkeerd, kijk om je heen...er zijn zo veel goede mensen

Quote:
hoe kan het dat er mensen zijn die zo rijk zijn dat ze met hun fortuin honger in een klap uit de wereld kunnen helpen en dat niet doen?

Zo simpel is het niet, met geld alleen los je namelijk de honger niet op in deze wereld, daar is ook veel kennis en samenwerking en vertrouwen voor nodig.

Quote:
denk je dat alles per ongeluk verkeerd gaat? Die theorie is toch veel grimmiger?

Ja, dat denk ik, er wordt te weinig samengewerkt, er is te weinig visie en te weinig vertrouwen.

Deze manier van kijken vergt veel moed, want het leven is geen sprookje met een "goede" en een "slechte" en dus is alles niet zo duidelijk en zwart/wit, maar heb je vele tinten grijs in een oneindige vergelijking die het leven heet.

Quote:
Aan de ene kant is ontdekken dat de hele wereld moedwillig de verkeerde kant in gestuurd wordt een enorme schok. Aan de andere kant durf ik het ook positief te bekijken. De wereld en het universum zijn niet slecht, alles loopt niet vanzelf zo.

Deze gedachtegang is de reden dat mensen geloven in god, hier put de mens inderdaad kracht uit en dat hoeft op zich niet verkeerd te zijn. Helaas raken veel mensen hierdoor vaak een stukje verantwoordelijkheidsgevoel kwijt. Doordat je gelooft dat alles van hogerhand gestuurd wordt, is het van minder belang wat je zelf doet.

De wereld en het universum zijn inderdaad niet slecht, ze zijn neutraal en het gaat erom hoe jij het inkleurt...iedereen is even belangrijk in dit proces en ieder mens maakt een verschil en vaak meer dan je denkt -heb vertrouwen in jezelf en in de mensheid.

Want als ieder mens zijn eigen verantwoordelijkheid zou nemen en die niet in handen zou leggen van grote bedrijven of groepen, als iedereen echt durfde te geloven in een betere wereld en uit durfde te gaan van zijn eigen kracht dan kan ik mij een heerlijke wereld voorstellen!

Quote:
niet alles is verkeerd, kijk om je heen...er zijn zo veel goede mensen

Precies, die gevangen zitten in een systeem waardoor ze niet eens tijd hebben om goede dingen te doen! Het is potdorie elke dag weer een ratrace om de rekeningen betaald te krijgen, je moet al van goede huize komen wil je nog tijd hebben om je moestuin water te geven, laat staan om iets te doen voor de maatschappij.

Quote:
Deze gedachtegang is de reden dat mensen geloven in god, hier put de mens inderdaad kracht uit en dat hoeft op zich niet verkeerd te zijn. Helaas raken veel mensen hierdoor vaak een stukje verantwoordelijkheidsgevoel kwijt. Doordat je gelooft dat alles van hogerhand gestuurd wordt, is het van minder belang wat je zelf doet.

Flauwekul! Door te weten hoe het zit kun je juist je verantwoordelijkheid opnemen! Ipv als een onwetende mee in de pas te lopen kun je andere beslissingen maken!

Kanne.

Mijn gebit is niet het mooist, het paste er niet in, er zijn wat kiezen getrokken voor ruimte.. Degeneratie dus, als ik m'n mond dicht houd zie je dat misschien niet heb ik ineens geen degeneratie?

Ik ben dyslectisch, degeneratie.. Zie je op je't oog niks van.. Ook geen degeneratie?

Ik heb iets aan de wervelkolom.. Zie je niks van.. Ook geen degeneratie?

Ik denk dat je het met me eens bent dat al bovenstaande degeneratie is.

Als ik het Syndroom van down had wist iedereen dat meteen.. Je ziet het namelijk, en dit is ook degeneratie, iedereen over eens, jij ook.

Homoseksualiteit is ineens wel normaal? Omdat je het niet zien kunt?

Natuurlijk zij. Het mensen die evenveel waarde hebben als hetero maar dat zegt niet dat bij hun alles klopt toch?

Quote:

Dit ben ik het ook niet mee eens.. Hoe kom je er bij dat mensen die in God geloven dingen en verantwoordelijkheid laten liggen?

Edite:

Die leven tenminste niet zo'n oh oh gherso leventje..

Kanne,

Je bevestigt voor mij alleen maar dat je vlucht naar het licht. Je kunt het licht niet herkennen als je de duisternis niet hebt verkend.

Quote:
Want als ieder mens zijn eigen verantwoordelijkheid zou nemen en die niet in handen zou leggen van grote bedrijven of groepen, als iedereen echt durfde te geloven in een betere wereld en uit durfde te gaan van zijn eigen kracht dan kan ik mij een heerlijke wereld voorstellen!

Daar ben ik het helemaal mee eens en dat is wat ik voortdurend hier verkondig. Ik doe niet aan onnodige angstzaaierij, maar aan kennisvergroting. We moeten het eerst onder de ogen zien en benoemen voordat we het kunnen veranderen. We kunnen inderdaad vandaag nog de hemel op aarde creeren i.p.v. de hel op aarde.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik besef dat deze verandering alleen maar mogelijk is op basis van kennis, bewustzijn en verantwoordelijkheid, het tegenovergestelde van onwetendheid en angst. En voor die laatste twee energieen kies jij, omdat jij je hoofd in de wolken steekt! Je leeft in la-la land en probeert alles wat je droomwereld ineen doet storten af te ketsen. Je hebt homoseksuele vrienden en wil dus niet horen dat homoseksualiteit misschien wel onnatuurlijk is. Je wil niet erkennen dat er een aansturende elite is achter dit krankzinnige systeem, want die waarheid kan en wil jij niet aan.

Ik heb je voorsteltopic er nog eens op nagelezen en daarin staat dat je al vanaf je 6e nerveus bent. In een andere topic beschrijf je dat je lijdt aan nachtzweten. Verder heb je herhaaldelijk aangegeven dat je angstig en nerveus wordt van het idee dat er al eeuwenlang een wereldwijd complot gaande is dat uit is op mind control en onderdrukking van ons bewustzijn. Laatst vroeg ik je nog of je zoveel onrust hebt dat je niet tegen stilte kan en dus altijd de radio of TV aan hebt, waarop je bevestigend antwoordde. Om het allemaal in 1 woord samen te vatten: STRESS!

Als jij ontkenning als overlevingsmechanisme wilt aanhouden, prima, maar ik tuin er niet in en doorzie je spel en speel niet mee!

Mike

Ik wil even erbij vertellen dat de harde confrontatie met de waarheid ook een heel belangrijke reden was dat ik voorbij mijn comfortzone durfde te gaan, nou moet ik wel vertellen dat ik klassiek autisme heb en dat de confrontatie dan ook veel harder aankwam, maar dat kleine beetje comfortzone(met gebrek aan zelfstandigheid) die ik had was in vergelijking met de realiteit waar we te maken hebben gewoon te klein om niet erover heen te gaan, met andere woorden: de confrontatie was zo hard dat ik geen schijn van kans had om in eigen comfortzone te blijven, er zat voor mij niet anders op dan de heft in eigen handen nemen als ik gezond wilde blijven en niet door degeneratie ten onder wilde gaan, dus ik moest wel voorbij mijn eigen grenzen overheen. Dit heeft mij niet een extreem angstig persoon gemaakt, integendeel, mijn zelfvertrouwen is er best wel stevig door toegenomen en dat blijft ook nog wel zo. Ik klap minder gemakkelijk dicht als ik ergens ben, iets wat zo kenmerkend is bij autisme en door gebrek aan sociale fobie werd ik minder makkelijk door angsten overmeesterd, soms zijn die angsten zo goed als geheel afwezig. Het is alsof iets in mij veranderd is, die ik voorheen niet kende.

Dus ja, Kanne, dat je de waarheid (nog) niet aankan, gold voor mij in het begin zeker ook. Toen ik het boek van Weston Price las, had ik ook wel zo momenten gehad dat ik gewoon niet verder kon lezen, maar het kan ook je leven drastisch veranderen en dat hoeft perse negatief te zijn, in positieve zin dus.

Verder ligt het ook aan of je gezonde of ongezonde voeding binnenkrijgt, maar zelfs met gezonde voeding schiet je er niet veel mee op als je de duisternis niet onder de ogen durft te zien, dit geldt zowel voor de realiteit waar we mee te maken hebben, maar zeker net zo goed je eigen duistere kanten.

Gezondheid,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan