Ivermectine

Op zich kan ik mij wel vinden in dat filmpje, maar ik blijf wel zitten met de vraag: hoe en waardoor kan een mens een ander mens besmetten. Volgens de laatste minuut van het filmpje zou dat onmogelijk zijn. Dus is het toeval dat mijn vrouw ziek werd nadat ze in de directe nabijheid van een snotterende en gevaxte persoon was? En dat ze daarna mij 'aanstak'?

Overigens, en dat sluit aan op deze topic, ga ik voor de derde dag 4 tabletten IVM slikken en heb ik de indruk dat het met de dag beter wordt. Thanks to AE.
Je bent toch naar mijn lezing geweest? Vergiftiging via aerosolen, besmetting is een onzinverhaal.

Mike

Zojuist 3 pakketjes binnen gekregen, besteld op 1 september j.l. pffff.... Er is nog hoop voor mensen die nog op pakketjes wachten.
Ik heb 31 oktober besteld, via de VIP link bij Roli. Dat was een bestelling in India, zou er rond 5 december zijn. Nu krijg ik een update van een bestelling vanuit China dat wel verzonden is en 31 december verwacht wordt. Hopelijk dat het vanuit China wel in een ‘discrete doos’ verstuurd wordt.

Wie kan me de laatste link geven van Roli voor avermectine?
Ik heb wel een link gezien voor ivermectine. Daar heb ik ook weer wat besteld.
Maar nu aver nog.

Ik heb een heel potje Ivermectine op en nergens last van gehad.
Nu zat ik mijn ontl. uitslagen te bekijken en zie dat dat niet helemaal oke is:
beta-defensin - 2 (immuniteit slijmvliezen) rood
Secretorisch Age is nog net groen

Residente flora:
Enterococcus sp - rood

Transedente flora:
enterobacteriacease groe p - rood

Candida is zowiezo altijd rood.
Dysbiose factor = altijd 4 = altijd rood.

Al die jaren dus met probiotica en enzymen enz. enz. niet opgelost.

Gisteren zat ik dat nog eens te bestuderen en zojuist wat zitten lezen maar: ik heb niet echt de indruk dat ik voor al dat rood zo bang moet zijn.

Niettemin voor het eerst gisteren om 20.00 - 2x Avermetine genomen en goed geslapen.
Vanmorgen weer 2x averm. maar last van ogen en opeens heel moe.
Ogen is recht vooruit kijken normaal maar hoofd bewegen is net alsof er schuin achter me een boom schaduw werpt en blaadjes heen en weer gaan.

Ontl. is extreem dun de laatste tijd vandaar de averm.
Gisteren dacht ik oke ik ga maar eens flink aan de slag met die averm. maar nu twijfel ik wel weer.
Misschien het beste om in ieder geval ,-avonds 1 pil te nemen en NIET in de ochtend. en ook maar meer aantekeningen maken.
Mike heeft zoveel geslikt, zou dus moeten kunnen.

Even wat gemaakte opmerkingen aftikken:

IVM/AVM is reeds bij lage doseringen effectief, klopt. Maar het is bij hoge doseringen niet schadelijk. Peter McCullough stelt dat je van 2 mg-10 kg makkelijk naar 4-6 mg-10 kg kunt gaan. Ikzelf slik 4 tabletten AVM nu al bijna 3 maanden dagelijks zonder enig probleem. Die hoge dosis van McCullough is overigens volgens mij eerder een dosis voor BEHANDELING, dus NIET profylactisch.

Doorkruist IVM/AVM nu wel of niet de bloedhersenbarriere? Hoe kan het dat het rivierblindheid geneest en dat velen van ons beter zicht en meer mentale focus ervaren? Hoe kan het GABA verhogen? Het doorkruist volgens mij dus wel degelijk de BHB. Is er dan ook winst te behalen bij Parkinson? You betcha! Een verwant medicijn, Suramine, is zeer effectief bij autisme. Ook weten we dat HCQ de pijnappelklier ontkalkt (en ik denk IVM/AVM ook). In ieder gevalt valt het onder: baadt het niet, dan schaadt het ook niet.

Mike
Mike,

slik jij de tabletten in één keer of verdeel je ze over de dag?

thx

ik heb een familielid die pro vaccineren is ''2x prik gehad'' een potje vitamine c gegeven en de inhoud verwisseld met pilletjes ivermectine, ze zijn alle 150 inmiddels op ;)
Gaat het niet linksom dan maar rechtsom.... je houdt toch van je familie.
Erg lief van je, maar stel deze persoon wordt nu niet ziek en gelooft nog meer in de prik en besluit ook de booster te nemen omdat de prik zo goed werkt. Sorry maar ik denk dat dit niet verstandig was.

Vertel ze iig wat je gedaan hebt.

Avermectine kan veel heftiger uitpakken dan ivermectine. Naar alle waarschijnlijkheid produceer je DMT en is het dus een psychedelisch middel in een microdosering.

Mike

Erg lief van je, maar stel deze persoon wordt nu niet ziek en gelooft nog meer in de prik en besluit ook de booster te nemen omdat de prik zo goed werkt. Sorry maar ik denk dat dit niet verstandig was.

Vertel ze iig wat je gedaan hebt.
Nee joh, dan geef ik weer een potje vit c met iver er in ;)
De waarheid komt straks toch wel boven water, dan kan ik het op het juiste moment zeggen... of niet...
Het heeft nu geen zin meer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan