GetestNav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Wie heeft er ervaringen met gebruik in acute situatie (hoeveel, hoe lang)?
Gisteren al begonnen met 4 tabl van AE. Ben 90 kg zwaar. Vandaag weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GetestNav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Je bent af, testen met een onbetrouwbare test voor een virus wat niet bestaatNav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Je bent af, testen met een onbetrouwbare test voor een virus wat niet bestaat
Inderdaad bijna garantie op positief zelfs kiwi is positief op corona....Sorry, maar de PCR-test is de gouden standaard.
Kan wel zijn, maar je kunt je kop niet in het zand steken: ik heb wel degelijk lichamelijke klachten en verder heb ik ook een verantwoording naar mijn collega's. Ik wil niet als een superspreader rond lopen.Je bent af, testen met een onbetrouwbare test voor een virus wat niet bestaat
Graag onderbouwen. Dit zijn slechts losse kreten. Op deze "adviezen" zit niemand te wachten.Inderdaad bijna garantie op positief zelfs kiwi is positief op corona....
Ga eens lezen op dit forum diverse fruit cola geeft positieve uitslag bij pcrGraag onderbouwen. Dit zijn slechts losse kreten. Op deze "adviezen" zit niemand te wachten.
Niet meegaan in de Hugo gekte, nooit testen nooit QR nooit gen therapie, je bent geen super spreader en zal dat nooit zijn ook.Kan wel zijn, maar je kunt je kop niet in het zand steken: ik heb wel degelijk lichamelijke klachten en verder heb ik ook een verantwoording naar mijn collega's. Ik wil niet als een superspreader rond lopen.
Heb je beter alternatief?
Dit schreef Mike er over:Ivermectine
Heb Willem Engel wel eens horen spreken even terloops over S. Lanka maar heb niet de indruk dat hij zelf denkt dat virussen niet bestaan (zoals ons wordt verteld, deeltjes bestaan wel maar zijn geen virussen) ... maar we gaan het zien ... Willem zegt net als ik dat alles afhangt van definities...www.fatsforum.nl
Arts Peter McCullough noemt niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:
Some physicians prefer the anti-parasitic drug ivermectin for both prophylaxis and treatment. The initial dose recommendation was 0.2 mg/kg, but some are suggesting 0.4 to 0.6 mg/kg. As more information becomes available, recommendations may change.
Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!
Nav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Wie heeft er ervaringen met gebruik IVM in acute situatie (hoeveel, hoe lang)?
Dit schreef Mike erover:Nav klachten gisteren getest bij GGD. Vandaag uitslag: positief.
Wie heeft er ervaringen met gebruik IVM in acute situatie (hoeveel, hoe lang)?
Grote flauwe kul wat je beweert! Mijn vrouw zat een week geleden naast iemand op een verjaardagsfeestje die dubbel gevaxt was en hevig zat te hoesten en snotteren. Een kleine week later had mijn vrouw dezelfde symptomen. Kennelijk uit de lucht komen vallen, als ik jouw argumentatie volg. Je kunt wel degelijk ziekmakende deeltjes verspreiden. Een dag later had ik hetzelfde. Wederom hocus pocus uit de lucht?Niet meegaan in de Hugo gekte, nooit testen nooit QR nooit gen therapie, je bent geen super spreader en zal dat nooit zijn ook.
Virus nooit aangetoond
Causaal verband van ziekte dus ook nooit aan te tonen
alternatief: bij klachten thuisblijven en heel snel aan de IVM. That's it!Kan wel zijn, maar je kunt je kop niet in het zand steken: ik heb wel degelijk lichamelijke klachten en verder heb ik ook een verantwoording naar mijn collega's. Ik wil niet als een superspreader rond lopen.
Het cov vir. Is NIET overdraagbaarKan wel zijn, maar je kunt je kop niet in het zand steken: ik heb wel degelijk lichamelijke klachten en verder heb ik ook een verantwoording naar mijn collega's. Ik wil niet als een superspreader rond lopen.
Kan wel zijn, maar je kunt je kop niet in het zand steken: ik heb wel degelijk lichamelijke klachten en verder heb ik ook een verantwoording naar mijn collega's. Ik wil niet als een superspreader rond lopen.
Dank voor je inhoudelijk commentaar!Kop in het zand steken en je profiel foto is een struisvogel?!?!?!? Hahahahahaha
Nog even een aanvulling vanwege je geloof in superspreader: wel apart in quarantaine van je vrouw, anders blijven jullie elkaar aansteken! Dan kun je nooit meer naar je werk, dat zullen je collega's ook niet waarderen.Grote flauwe kul wat je beweert! Mijn vrouw zat een week geleden naast iemand op een verjaardagsfeestje die dubbel gevaxt was en hevig zat te hoesten en snotteren. Een kleine week later had mijn vrouw dezelfde symptomen. Kennelijk uit de lucht komen vallen, als ik jouw argumentatie volg. Je kunt wel degelijk ziekmakende deeltjes verspreiden. Een dag later had ik hetzelfde. Wederom hocus pocus uit de lucht?
Ik doe ook niet mee aan het vaxen en de QR-code, maar als je hoestend en snotterend op je werk komt, wil ik je collega's wel eens zien. Dan mag je stoer beweren wat je hierboven zegt, maar ik denk dat je dat niet in dank afgenomen wordt om het maar zachtjes uit te drukken. Maar misschien leef je op een eiland en heb je met niemand wat te maken...
Ik zeg maar 1 ding - bekijk deze video:Grote flauwe kul wat je beweert! Mijn vrouw zat een week geleden naast iemand op een verjaardagsfeestje die dubbel gevaxt was en hevig zat te hoesten en snotteren. Een kleine week later had mijn vrouw dezelfde symptomen. Kennelijk uit de lucht komen vallen, als ik jouw argumentatie volg. Je kunt wel degelijk ziekmakende deeltjes verspreiden. Een dag later had ik hetzelfde. Wederom hocus pocus uit de lucht?
Ik doe ook niet mee aan het vaxen en de QR-code, maar als je hoestend en snotterend op je werk komt, wil ik je collega's wel eens zien. Dan mag je stoer beweren wat je hierboven zegt, maar ik denk dat je dat niet in dank afgenomen wordt om het maar zachtjes uit te drukken. Maar misschien leef je op een eiland en heb je met niemand wat te maken...
Op zich kan ik mij wel vinden in dat filmpje, maar ik blijf wel zitten met de vraag: hoe en waardoor kan een mens een ander mens besmetten. Volgens de laatste minuut van het filmpje zou dat onmogelijk zijn. Dus is het toeval dat mijn vrouw ziek werd nadat ze in de directe nabijheid van een snotterende en gevaxte persoon was? En dat ze daarna mij 'aanstak'?
Is inderdaad puur toeval correlatie=/= causatie.Op zich kan ik mij wel vinden in dat filmpje, maar ik blijf wel zitten met de vraag: hoe en waardoor kan een mens een ander mens besmetten. Volgens de laatste minuut van het filmpje zou dat onmogelijk zijn. Dus is het toeval dat mijn vrouw ziek werd nadat ze in de directe nabijheid van een snotterende en gevaxte persoon was? En dat ze daarna mij 'aanstak'?
Overigens, en dat sluit aan op deze topic, ga ik voor de derde dag 4 tabletten IVM slikken en heb ik de indruk dat het met de dag beter wordt. Thanks to AE.