Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je als huisarts terughoudend bent met het voorschrijven van IVM voor geiten aan patiënten. Het helpen met een QR code vind ik een ander verhaal en maakt het wat mij betreft een probleem.Dan is hij onderdeel van het probleem door het in stand helpen houden. Wat betreft je bloedarmoede, dat moet een andere oorzaak hebben want IVM ruimt selectief de foute eiwitten op en niet de goede.
Mike
Ik heb juist goed bericht over Rob Elens gehoord. Hij schrijft ivm voor en werkt samen met de apotheker Arjen Ypma in Venlo die het verstrekt.Ik kan me ergens wel voorstellen dat je als huisarts terughoudend bent met het voorschrijven van IVM voor geiten aan patiënten. Het helpen met een QR code vind ik een ander verhaal en maakt het wat mij betreft een probleem.
Over die bloedarmoede, ik ben daar al gevoelig voor en de laatste jaren is dat nooit niet echt over geweest. Maar nu na IVM gebruik heb ik me niet eerder zo beroerd gevoeld dat ik bijna hele dagen moet slapen. Het doet me herinneren aan een tijd dat ik Pfeiffer had. Kon ik ook alleen maar slapen.
Wel heb ik studies gelezen van ver voor de corona dat het wel ijzer en hemoglobine kan verlagen. Andere studie bij paarden gaf aan na ivermetine gebruik dat eitjes terugkeren. En mensen die pillen niet kunnen verdragen maar injecties weer wel. Ik ben er dus niet over uit en laat het voorlopig achterwege.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2272130/
https://academic.oup.com/jac/article/71/1/220/2364045
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24195282/
Nou dat is idd goed nieuws. Voor wat betreft dat vaccinatie bewijs vind ik toch serieus een ander verhaal.Ik heb juist goed bericht over Rob Elens gehoord. Hij schrijft ivm voor en werkt samen met de apotheker Arjen Ypma in Venlo die het verstrekt.
Voor zover ik het had begrepen doet Rob Elens wel aan vaccineren, maar hij laat wel de patient een verklaring ondertekenen dat het de keus van de patiënt zelf is en dat hij niet verantwoordelijk is voor de gevolgen. Maar correct me if i'm wrong...Nou dat is idd goed nieuws. Voor wat betreft dat vaccinatie bewijs vind ik toch serieus een ander verhaal.
Zo had ik het ook begrepen Kevin.Voor zover ik het had begrepen doet Rob Elens wel aan vaccineren, maar hij laat wel de patient een verklaring ondertekenen dat het de keus van de patiënt zelf is en dat hij niet verantwoordelijk is voor de gevolgen. Maar correct me if i'm wrong...
Dat zijn dus exact mijn gedachten maar ik spreek ze niet meer uit. Ik ben namelijk moe van van telkens veroordeeld worden op gedachten en gevoel. Ik ben het met je eens maar iedereen moet dat maar zelf invullen. Ik ga me daar niet meer mee bemoeien. Ja hij heeft blinde vlekken. En ik verdedig hem niet en kom ook niet voor hem op. Ik laat het verder zoals gezegd aan anderen over welke invulling ze daaraan willen geven en dat is niet aan mijNatuurlijk moet iedereen voor zichzelf denken, maar dat is in deze context een beetje een dooddoener. Stiekem neem je het nl. op voor Elens. Niet dat we nu tegen hem moeten zijn, maar we kunnen ook als zelfdenkende individuen bedenken dat deze REGULIER OPGELEIDE arts nog wel over de nodige blinde vlekken beschikt. Hetzelfde zien we terug bij Zelenko, die praat over een genocidale farmaceutische agenda terwijl hij aan een chemo-infuus zit! Al deze artsen zitten ook nog volop in het virus-als-micro-organisme narratief. Ze maken dus inschattingsfouten omdat ze regulier zijn opgeleid (geleerde kennis).
Is het niet onze taak als zelfdenkende individuen om gaten te schieten ook in hun logica i.p.v. blind achter ze aan te lopen, simpelweg omdat ze betere keuzes maken dan andere artsen? Is dat niet het echte voor jezelf denken? Is niet het probleem achter de hele ellende waarin we nu zitten een BLIND GELOOF IN AUTORITEITEN en herhalen we dat niet als we nu ineens een Rob Elens of Vladimir Zelenko tot alwetende 'experts' maken?
Is de erfzonde niet het WEGGEVEN VAN JE EIGEN AUTOIRITEIT aan zogenaamde 'experts'? Was onze taak niet om onze wereld te leren kennen (het leren benoemen van alle dieren in het Paradijs), m.a.w. GELEEFDE kennis i.p.v. geleerde kennis? Lokte Lucifer ons niet vroegtijdig het Paradijs uit met de valse belofte van GELEERDE kennis? Onze enige weg terug naar het Paradijs (onze goddelijke essentie) is beseffen dat het voorvoegsel 'auto' ZELF betekent, 'autoriteit' is ZELFBEHEERSING. Dit betekent dat je NIEMAND boven jezelf mag stellen, anders geef je je macht en kracht weg. OOK MIJ NIET, doe je eigen onderzoek!
Mike