Warrior of light
Well-known member
Is Attje Uilskuiken ergens bang voor?
Dit soort uilskuikens verdienen het om naar een plek te gaan waar de zon nooit schijnt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit soort uilskuikens verdienen het om naar een plek te gaan waar de zon nooit schijnt!
Bekijk bijlage 6312
[Doorgestuurd van Klokkenluiders voor 🕊vrijheid🕊 (Vrijheid)]
Rara welk land gebruikt GEEN Ivermectine?
[A] Japan
India
[C] Indonesië
[D] Dominicanse Republiek
[E] Nederland
Klopt helemaal, ook hier op het forum vallen ze bij bosjes omIn die vier andere landen is geen corona, omdat iedereen daar dood is gegaan door het gebruik van Ivermectine.
Hoort in het takjes blaadjes thee mutsen topicAlternatief voor IVM mocht je er niet meer aan kunnen komen: Zwarte komijnzaad / zwarte kummel / Nigella Sativa.
Heel heftig goedje. Marijn [Balans Balans] uit Amsterdam [hier op forum bekend] schreef dit al voor.
Bekijk bijlage 6323
Ik zeg niet dat het onzin is, de vraag is de effectiviteit en hoelang het duurt voor de effecten merkbaar zijn.IVM en 13 andere middelen om te ontgiften na het vaccin [al vermoed ik dat dit iets te hoopvol geredeneerd is door de schrijver]:
Dringend: 14 eenvoudige manieren om te ontgiften na het vaccin - Frontnieuws
In verband gebracht met bloedstolsels, hersenmist, longontsteking en myocarditis, kan deze eenvoudige gids die u laat zien hoe u uw lichaam kunt reinigen van giftige spike-eiwitten, uw leven redden. Ik dring er op aan dat u het met spoed bekijkt, voordat het te laat is, schrijft Dr. Joseph...www.frontnieuws.com
Goed gedaan, blijven testen maar.Ff ivermectine ervaring. Mijn moeder heeft laatst ivver gebruikt omdat ze positief testte en ziek was. Ze is eind 50 en heeft zwaar COPD. Verder leeft ze gezond en heeft een gezond gewicht. Ze heeft het 5 dagen achter elkaar gebruikt en op beetje misselijkheid na geen bijwerkingen. Ze nam ook nog extra vitamine D, C en levertraan, zink, qubercitine, en broomhexedine en aspirine tegen de ergste hoofdpijn die ze ooit gehad heeft volgens haar. Ze was 3 weken echt goed grieperig en heeft een week koorts gehad en eigenlijk alleen maar op bed gelegen. Maar goed nu is ze beter en alleen nog moe en conditie weg. Ze merkte na 3 dagen iver dat het niet slechter ging volgens haar. Ze is ongevaccineerd en mijn nog thuiswonende gevaccineerde zusje testte als eerste positief nadat haar ook volledig gevaccineerde collega’s positief testen.
Zelf gebruiken mijn man en ik nu iver en vitamine omdat we bijden positief testte. Op vieze stinkie poep na geen rare bijwerkingen en gewoon een beetje grieperig. De kinderen ook wat grieperig. Op de opvang testte twee leiders op de groep van mijn oudste positief. Maar tegen de ggd die schijnbaar bellen voor brononderzoek heb ik gezegd dat ik dacht dat ik het van de Albert Heijn XL had
Complotdenker