Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Artikel over ivermectine, luister vanaf 13 min voor toepassing na vaccinatie ( hele artikel wel interessant maar gaat meer over onderzoek bij inzetten Corona klachten
Hier een artikel van deze dameArtikel over ivermectine, luister vanaf 13 min voor toepassing na vaccinatie ( hele artikel wel interessant maar gaat meer over onderzoek bij inzetten Corona klachten
Weer een arts die zegt dat IVM spike proteine opruimt en waarschijnlijk ook na de prikjes
we know that Ivermectine is effective in reducing that inflamation and also mopping up spike protein
Vaxplicht is in strijd met de UVRM en de grondwet. Rug recht houden en niet nemen die vax. Het recht staat aan onze zijde.Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb me aangemeld na een lezing (11 aug) van Mike. Ivermectine heb ik inmiddels besteld en ik mag hopen dat het snel binnenkomt. Mijn interesse gaat uit naar de uitwerking van het dagelijkse innemen van ivermectine ter voorbereiding op een mogelijke vaxx-verplichting. Werkt het preventief innemen tegen het vaxxin? Dus, ik ben erg benieuwd en ben nog zoekende in deze....etc...
Het werkt preventief. Het is verstandig om het dagelijks te slikken, want dan zit het standaard in je bloed en heb je bescherming van binnenuit.Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb me aangemeld na een lezing (11 aug) van Mike. Ivermectine heb ik inmiddels besteld en ik mag hopen dat het snel binnenkomt. Mijn interesse gaat uit naar de uitwerking van het dagelijkse innemen van ivermectine ter voorbereiding op een mogelijke vaxx-verplichting. Werkt het preventief innemen tegen het vaxxin? Dus, ik ben erg benieuwd en ben nog zoekende in deze....etc...
Hoeveel slik jij er nu per dag als ik vragen mag?Het werkt preventief. Het is verstandig om het dagelijks te slikken, want dan zit het standaard in je bloed en heb je bescherming van binnenuit.
Mike
En deze:Dag Rob, lees ook vanaf hier: recent in dit forum voorbij gekomen onderwerp met downloads
Covid vaccins
www.fatsforum.nl
2 mg per 10 kg. Voor mij is dat: 90 kg, dus 9 x 2 mg = 18 mg. Tabletjes zijn 5 mg, dus afgerond 4 x 5 = 20 mg. 4 per dag dus.Hoeveel slik jij er nu per dag als ik vragen mag?
Ik heb toevallig ook afgelopen weekend niets geslikt, dus 3 dagen zonder. Maar er zit bij mij geen beleid of protocol achter, ik doe het op intuitie. Sinds vandaag weer 4 x dag (AVM). Wil je dit najaar geen griep of verkoudheid? Of ooit nog? Zorg er dan voor dat het min of meer constant in je bloed aanwezig is. Dat is mijn logica.En ik heb ook een vraag. Julian beschreef aan de hand van een onderzoek over 18 uur halveringstijd en ook zijn eigen gevoel dat het beter was om er rustdagen (1 a 2 dagen) tussen te laten zitten. Dit ook i.v.m. ontgifting.
Mij lijkt dat wel aannemelijk. Ik heb nu 5 dagen geslikt, een rustdag gehad en ben vandaag weer begonnen.
Wat vind je daarvan? Of is het beter elke dag te slikken i.v.m. het niveau in het bloed? En loop je dan niet het gevaar van gifstoffenopstapeling? Misschien overvraag ik je nu hiermee, omdat je ook aan het pionieren bent.
Dorothé
Ik zou zeggen als AVM heviger werkt dan IVM dan zou ik zeggen dat IVM een hogere dosering behoeft.Misschien is dat wel helemaal niet zo, maar doen we dat gewoon. Omdat het kan.
Mike