Ivermectine

De link naar Avermectine van AE is helaas alweer verwijderd. Hier een nieuwe werkende link:

Mike
Bij mij is er alweer Ave retour afzender :-(

An de andere kant de ivm die dat deed heb ik inmiddels ook binnen dus het zal wel goed komen :-)

Ivermectine is een mengsel van twee verbindingen uit de avermectine-familie, een macrocyclische lactonen-klasse van de endectociden. Avermecitine is een microbieel metaboliet van het bodemorganisme Streptomyces avermilitis.

Dus Ivermectine is een verbinding 'met' , daar word ik nog niet helemaal wijs uit en avermectine is een bodem organisme dus niet zoals zo vaak gezegd 'chemisch'

Is er iemand die hier iets meer helderheid in kan bieden ?

Ivermectine is een mengsel van twee verbindingen uit de avermectine-familie, een macrocyclische lactonen-klasse van de endectociden. Avermecitine is een microbieel metaboliet van het bodemorganisme Streptomyces avermilitis.

Dus Ivermectine is een verbinding 'met' , daar word ik nog niet helemaal wijs uit en avermectine is een bodem organisme dus niet zoals zo vaak gezegd 'chemisch'

Is er iemand die hier iets meer helderheid in kan bieden ?
Staat in dit topic meer info dan je nodig hebt, het enige wat belangrijk is.. Het werkt gewoon probleem loos in 99% van de gevallen.
Zelfs bij gevaxte "covid besmette en met klachten" Binnen 2 dagen nergens meer last van.

Link van Daisy staat ook in dit topic is snel met leveren binnen 2 weken

Dat het werkt weet ik ook wel , het ging er mij om iets meer helderheid te krijgen en de verschillen van avermectine en ivermectine te begrijpen.
De prik werkt ook ;-)

Roli levert ook snel. Voor alke anderen kan ik niet in staan.

Mike
Perfect, ik heb een lading bij Daisy besteld dat was er in 11dagen na order, roli kan ik niet over mee praten, mijn eerste lading kwam uit een heel andere bron.
Nu maar weer bij bestellen ivm WHO knows.
Zorgen voor een redelijke wappotheek 🤣🤣

Hoi Mike, Dat gaat snel bij jou...Wat is de gemiddelde levertijd voor IVM of AVM? Ik zie dat ik moet wachten tot 21 sept voordat ik mijn bestelling binnen heb. Pff... effe wachten dus ....

De door AExpress opgegeven verwachtte levertijd is veelal behoorlijk langer dan de daadwerkelijke levertijd.

Op het gebied dat degene die 'm genomen hebben er vermoedelijk aan ten onder gaan wat niet wegneemt dat een beetje onderbouwing en achtergronden van de andere kant 'ook' geen kwaad kan.
Heb je je al ingelezen op dit forum?
O.a. dit topic en het topic over anthelmintica: https://www.fatsforum.nl/threads/de-logica-achter-anthelmintica.4179/ ?
Ben je al naar de lezing van Mike geweest of ga je daar heen? [https://www.fatsforum.nl/threads/lezingen-mike.3410/]

Zo niet, dan wens ik je vast veel leesplezier en je zal vast je gewenst onderbouwing vinden.

Of is iedere vorm van een klein beetje interesse en kritisch zijn verboten..., dat is nog net geen communisme dan.
Lekker toontje. We gaan goed zo.
Er is info, alleen heb je die blijkbaar [gezien je vraagstelling] gemist. Maar in je bio zie ik dat je al druk bent met slikken, dus welke info zou je nog willen? Ik neem aan dat je jezelf toch eerst informeert alvorens je wat neemt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan