Ivermectine

Voor mensen die het aan honden geven.
Ik weet niet of de tekst waar is, maar zet hem gewoon even hier neer en men kan zelf beslissen of men het gelooft of niet.

Bijwerkingen[bewerken | brontekst bewerken]​

Bij gebruik bij mensen zijn de meest voorkomende bijwerkingen gerelateerd aan de ziekte die wordt behandeld. De gedode microfilariae kunnen leiden tot allergische reacties.

Sommige hondenrassen zijn overmatig gevoelig voor ivermectine. Naast de gewone gevoeligheid die alle honden kennen, leidt de inname van kleine hoeveelheden ivermectine bij daarvoor overgevoelige dieren tot verlamming, coma en zelfs de dood. Deze overgevoeligheid vindt zijn oorsprong in het ontbreken van het MDR1-enzym in het lichaam van deze dieren, waardoor Ivermectine giftige bijwerkingen kan geven. MDR1-deficiëntie is bekend bij collie-achtige honden (zoals de bordercollie, Schotse collie en de Australian cattledog) maar ook bij bijvoorbeeld de (witte) Zwitserse herdershond. MDR1-deficiëntie is tegenwoordig vast te stellen in het bloed.

Dorothé

Ik lees en luister al mee vanaf het begin van dit forum en dotcomradio en ben dankbaar voor de informatie, heb je link doorgelezen maar zie daar niet wat het verschil is tussen de 2 vormen.
Slikken doe ik en dan vooral avermectine . En naar een lezing van Mike ga ik zeker binnenkort en zal dan graag persoonlijk ook m'n vragen stellen.

Ik weet niet of de tekst waar is, maar zet hem gewoon even hier neer en men kan zelf beslissen of men het gelooft of niet.

Bij gebruik bij mensen zijn de meest voorkomende bijwerkingen gerelateerd aan de ziekte die wordt behandeld. De gedode microfilariae kunnen leiden tot allergische reacties.

Sommige hondenrassen zijn overmatig gevoelig voor ivermectine. Naast de gewone gevoeligheid die alle honden kennen, leidt de inname van kleine hoeveelheden ivermectine bij daarvoor overgevoelige dieren tot verlamming, coma en zelfs de dood. Deze overgevoeligheid vindt zijn oorsprong in het ontbreken van het MDR1-enzym in het lichaam van deze dieren, waardoor Ivermectine giftige bijwerkingen kan geven. MDR1-deficiëntie is bekend bij collie-achtige honden (zoals de bordercollie, Schotse collie en de Australian cattledog) maar ook bij bijvoorbeeld de (witte) Zwitserse herdershond. MDR1-deficiëntie is tegenwoordig vast te stellen in het bloed.

Dorothé
Bedankt!

Bij mensen zijn dergelijke gen-defecten ook gevonden, zoals MTHFR. Iets om in de gaten te houden.

Voor mezelf had ik al bedacht dat het net als met alles een kwestie van proberen is. Het is mij al vaak opgevallen dat een protocol niet werkt.

Bijvoorbeeld: Wernard Bruining geeft ook al met wietolie en CBD olie aan dat het allemaal een kwestie van uitproberen is.
Zo geldt dat m.i. met alles. We zijn niet allemaal hetzelfde en het is dus uitzoeken of iets werkt, of iets wel kan en wat de juiste dosering is. Dit alles met de bestaande informatie als startpunt.

Dorothé
Aan m'n kippen heb ik een paar keer kleine stukje IVM gegeven, die reageren er verder goed op... Aan de hond zat ik altijd te twijfelen of het wel wilde geven, aangezien de hond ook medicatie slikt wegens de ziekte van cushing... dus ja, denk dat ik maar geen IVM aan de hond geef tot ik echt zekerheid heb dat het wel kan.

Via het verzet op telegram

Ik blijf het hebben over de staat Uttar Pradesh in India, de meest bevolkte van het land met bijna 230 miljoen inwoners! Deze staat heeft, tegen het advies van de centrale regering in, ervoor gekozen om sinds april te behandelen met ivermectine, hydroxychloroquine, antibioticum en zink en de resultaten zijn er, in het aangezicht van corrupte wetenschappers, de WHO, de EMA en alle corrupte artsen op dit gebied planeet! Deze staat vecht tegen de Delta-variant (Indiaas dus) die het Westen vol met miljarden Big Pharma heeft gefaald met zijn experimentele vaccins!

Gisteren had deze staat van 230 miljoen inwoners 17 gevallen! En het is nog steeds 38 dagen onder de 100, met 14 opeenvolgende weken van daling! De positiviteit (Nb positieve testen / Nb totaal testen) is minder dan 0,01% !! Terwijl het in april 16,84% was !!!

Een grote BRAVO voor de leiders van deze staat! En natuurlijk STILTE van de Media, corrupte regeringen, dokters van schaamte!

Ik zit te twijfelen of ik het mijn kat ga geven. Hij heeft nl wat aan zijn oog. Heb dit gevonden:

For cats: Dose is 0.012 mg per pound (0.024 mg/kg) once monthly for heartworm prevention.

Kat is 5 kg, dus dat is 0,12 mg. Pil van Ali is 5 mg, dat ga ik nooit goed afmeten 😅

Ik zit te twijfelen of ik het mijn kat ga geven. Hij heeft nl wat aan zijn oog. Heb dit gevonden:

For cats: Dose is 0.012 mg per pound (0.024 mg/kg) once monthly for heartworm prevention.

Kat is 5 kg, dus dat is 0,12 mg. Pil van Ali is 5 mg, dat ga ik nooit goed afmeten 😅
Ff bij Ali een weegschaaltje zoeken, ze verkopen daar werkelijk alles dus ook een microgram weegschaaltje moet te vinden zijn
😂

Lekker toontje. We gaan goed zo.
Er is info, alleen heb je die blijkbaar [gezien je vraagstelling] gemist. Maar in je bio zie ik dat je al druk bent met slikken, dus welke info zou je nog willen? Ik neem aan dat je jezelf toch eerst informeert alvorens je wat neemt.
Misschien moet je eens op je eigen toonje letten. Moraalridder is wellicht een betere naam voor je. Je hoeft niet te doen alsof nieuwe leden achterlijk zijn, want daar kun je je best eens in vergissen. Laat mensen gewoon in hun waarde, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Je kunt er ook voor kiezen om niet te reageren. Have a nice day.

Misschien moet je eens op je eigen toonje letten. Moraalridder is wellicht een betere naam voor je. Je hoeft niet te doen alsof nieuwe leden achterlijk zijn, want daar kun je je best eens in vergissen. Laat mensen gewoon in hun waarde, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Je kunt er ook voor kiezen om niet te reageren. Have a nice day.
Ik kan me hier wel in vinden, Kattekop. Op deze manier maak je je forumnaam meer dan waar. Nieuwe leden moeten we welkom heten en de weg wijzen. Take it easy.

Mike

Genoeg gelijke zielen Henkie;

Waarom rust er in NL de omerta op Ivermectine ?

15-08-2021 Nieuwe studie bewijst opnieuw Ivermectine!!

15-08-2021 Nieuwe studie bewijst opnieuw Ivermectine!!​

Overal waar Ivermectine wordt ingezet verdwijnt corona als sneeuw voor de zon

Maar wat is dan het verschil met avermectine?
Avermectine is een fermentatieproduct van Streptomycis Avermetilis, het Japanse bodemorganisme dat de basisstof levert voor Ivernectine. Door hier een waterstofmolecuul aan toe te voegen krijg je Ivermectine. Avernectine komt heftiger binnen, heeft een heftigere uitwerking. Ivermectine is veel zachter, veel geleidelijker. De een is niet beter of slechter dan de ander.

Mike

Dank je wel Mike , die ervaring had ik ook.
Misschien had ik er overheen gelezen . Dank je ook voor al jouw inzet en het delen van jouw ervaringen. Zou je er graag mee willen helpen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan