Ivermectine

En de Avermectine is min of meer per ongeluk in de medicijnkast van Mike geslopen, aangezien zijn beheersing van de Chinese taal toentertijd nog wat magertjes was. Anyway, zijn positieve ervaringen zijn een stimulans geweest voor anderen om het ook te testen. Met verschillende succesverhalen, maar ook soms wat heftigere bijwerkingen zoals 🤩 ⚡🤩 ⚡🤩 ⚡

Waarom ik dit schrijf? Er zijn nog veel meer leden van de Avermectine familie. Het wil niet zeggen dat Ivermectine de ultieme heilige graal is, het is ook vooral het meest bestudeerde lid van deze familie. Ik kom diverse andere Avermectine varianten tegen in kleine onderzoekjes... Dus wie zin heeft om nog iets anders te testen? Van Hugo moeten we TESTEN TESTEN TESTEN. Zal het wel delen (die verkennende onderzoeken) als ik wat tegenkom, nu ff niet paraat...

De Nobelprijswinnaar William Campbell legt vanaf hier uit hoe ze aan Ivermectine kwanen en wat het verschil is tussen Avermectine en Ivermectine:

Mike

Oké, ik snap nu het verschil in samenstelling. Ik ben juist benieuwd naar verschillen in bijwerkingen en dosering. Als ik zoek op 'effects avermectin' krijg ik op DuckDuckgo allerlei resultaten met 'Ivermectin'.

Ik heb toch maar besloten om de refund vandaag te doen. Hij is toegekend. Nu maar wachten wanneer het geld terug is, AE geeft in een mail aan dat dat 3-20 dagen kan duren.

Ik ben blij met de adequate en snelle afhandeling en de toewijzing van de full refund.
Intussen refund ontvangen. AVM van Upu Peet ligt bij PostNL, zal van de week wel worden bezorgd.

Heeft ie al een paar keer gehad, maar ik zie nog geen verbetering voor z’n oog. Zijn iris is aangetast. Als het verder gaat moet het oog eruit. Vandaar dat ik dacht aan ivermectine.
Heb je ook al CBD geprobeerd Bella?
De olie zonder THC, want die is voor katten niet zo goed.

Heeft er iemand recent nog een bestelling Ivermectine via Ali gedaan/toegekregen. Graag dan de referenties. Raakt het door de doaune of doen ze moeilijk?
Alvast bedankt voor de feedback.

Heeft er iemand recent nog een bestelling Ivermectine via Ali gedaan/toegekregen. Graag dan de referenties. Raakt het door de doaune of doen ze moeilijk?
Upu Peet Store is in ieder geval goed. Verdere shops van verkopers Rolli of Daisy weet ik niet. Wellicht kan iemand anders aanvullen. Mike deelt geregeld links naar IVM en AVM op Ali, die kun zijn goed.

Ik zal morgen waarschijnlijk mijn pakket van 10 doosjes krijgen. Het is zonder problemen door de douane gekomen. Heb besteld bij Roli.

Dorothé

een kat doet het supergoed op cbd. Ik heb in verleden ook een kat op heel klein beetje thc gehad, was oude kater van moeder, 11 jaar toen. Slecht in haar, heel erg stram. Die knapte enorm op, soepel, kon weer springen, kreeg geweldige vacht en ging van ontzettend agressief naar super lief, hij is bijna 18 geworden.

Hoi Mike, Dat gaat snel bij jou...Wat is de gemiddelde levertijd voor IVM of AVM? Ik zie dat ik moet wachten tot 21 sept voordat ik mijn bestelling binnen heb. Pff... effe wachten dus ....
dat wordt wel gemeld, zie ik ook steeds, maar komt veel vroeger. Mijn laatste bestelling zou 4 sept geleverd worden en was er week geleden al.

Nee, nooit aan gedacht. Heb het wel in huis 5%.
Hoeveel zou zo’n kat aankunnen en hoe zou ik het dan geven ? In z’n bek druppelen is geen optie.
Door voer mengen ? In waterbakje ?

Oké, ik snap nu het verschil in samenstelling. Ik ben juist benieuwd naar verschillen in bijwerkingen en dosering. Als ik zoek op 'effects avermectin' krijg ik op DuckDuckgo allerlei resultaten met 'Ivermectin'.
Het lastige is, als je iets over Avermectine te weten wil komen, het vaak wordt gebruikt als een lid van de familie Avermectine. 'Een' Avermectine vs het 'middel' Avermectine...

Als je toevallig wat vindt zie ik het graag. Verder moeten we het even doen met onze eigen ervaringen denk ik. Ik ben het overigens eens dat Avermectine waarschijnlijk iets lager gedoseerd kan worden: de werkzame stof is iets hoger (?) en een nog belangrijkere reden kan zijn de wat onprettige mogelijke bijwerkingen.

Recent heb ik 1 tablet Ivermectine, 1 avermectine en 1 tablet Fenbendazol tegelijkertijd ingenomen. Dat werkte voor mij best prettig, ik had minder de bijwerkingen (in mijn geval moeheid) van de twee Avermectines afzonderlijk.

Op basis van wat ik gelezen heb kun je de Anthelmintica over het algemeen veilig combineren. Je ziet overigens ook veel combinaties van de afzonderlijke stoffen in ontwormers voor dieren.

DIT IS GEEN ADVIES, GEWOON HOE IK EXPERIMENTEER.

EDIT: ZIE OPMERKING VUURVOGEL

Laatst bewerkt:
Nee, nooit aan gedacht. Heb het wel in huis 5%.
Hoeveel zou zo’n kat aankunnen en hoe zou ik het dan geven ? In z’n bek druppelen is geen optie.
Door voer mengen ? In waterbakje ?
Wat ik veelal deed is beginnen met 1 kleine druppel van wat ik had [veelal pure cbd pasta] op een beetje voer smeren. Blikvoer werkt daar wel goed voor want daar kun je het zo lekker in verstoppen.
Ik deed dit twee keer per dag.

Het is dan even aanzien en aanvoelen hoe de kat reageert. Er is, wat mij betreft, geen protocol, maar zelf 'uitvinden', ervaren en aanvoelen.

Ik combineerde de cbd veelal met colloïdaal zilverwater, wat ik tegelijk op het blikvoer deed. Wel geven in een glazen of keramische kom en geen metaal bestel gebruiken om te roeren. Metaal en zilverwater is geen goede combinatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had vanaf 6 juni een bestelling openstaan voor Avermectine, die was tegengehouden na verzending en nog steeds niet opnieuw verstuurd. Vanmorgen dispuut geopend en15 minuten later al beslecht en toegewezen door Ali. Dat is toch wel goede service eerlijk gezegd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan