Ivermectine

En de Avermectine is min of meer per ongeluk in de medicijnkast van Mike geslopen, aangezien zijn beheersing van de Chinese taal toentertijd nog wat magertjes was. Anyway, zijn positieve ervaringen zijn een stimulans geweest voor anderen om het ook te testen. Met verschillende succesverhalen, maar ook soms wat heftigere bijwerkingen zoals 🤩 ⚡🤩 ⚡🤩 ⚡

Waarom ik dit schrijf? Er zijn nog veel meer leden van de Avermectine familie. Het wil niet zeggen dat Ivermectine de ultieme heilige graal is, het is ook vooral het meest bestudeerde lid van deze familie. Ik kom diverse andere Avermectine varianten tegen in kleine onderzoekjes... Dus wie zin heeft om nog iets anders te testen? Van Hugo moeten we TESTEN TESTEN TESTEN. Zal het wel delen (die verkennende onderzoeken) als ik wat tegenkom, nu ff niet paraat...
Toeval bestaat niet. Dit was van hogerhand geregeld. Hier een tekst van mij uit december 2019, nota bene toen ik nog volop alcohol dronk:

Ik ga iets schrijven wat ik nooit eerder heb opgeschreven en wat bij sommige, meer atheistisch of agnostisch ingestelde, lezers misschien wel in het verkeerde keelgat kan schieten: ik voel al heel lang The Voice of God, misschien wel al mijn hele leven maar in ieder geval sinds mijn 'ontwaking' op m'n 40e in de herfst van 2006, inmiddels alweer 13 jaar geleden. Reeds mijn hele leven lang ben ik zelfdenkend en totaal niet gevoelig voor hypes, trends en reclames. Ook beschik ik zo lang als ik me kan herinneren over een uitstekende bullshit-radar, gebaseerd op intuitie die niet noodzakelijk in eerste instantie wordt ondersteund door bewijzen en feiten maar vaak in een later stadium wel. Ik 'weet' dingen dus voordat ik ze zou kunnen weten. Verder voel ik de energieverschuivingen die gepaard gaan met The Great Awakening en ben ik al jaren in staat om zeer accurate voorspellingen te doen, ver voordat deze daadwerkelijk uitkomen.

Toen ik in 2015 in het ziekenhuis belandde met een CVA heb ik er godzijdank (letterlijk!) ook geen ernstige beperkingen aan overgehouden, ik ben met de neus op de feiten gedrukt aangaande mijn energieverdeling maar geloof tegelijkertijd dat er nog veel meer van Gods werk voor mij in het verschiet ligt en dat ik daarom geen ernstig letsel heb opgelopen, het is eerder een verfijning geweest van mijn persoonlijkheid.

Mike

Toeval bestaat niet. Dit was van hogerhand geregeld. Hier een tekst van mij uit december 2019, nota bene toen ik nog volop alcohol dronk:

Mike

Eens, belangrijk Mike.

Het woord toeval sluit overigens geen goddelijke sturing uit. Sterker nog, in mijn optiek is alles wat er gebeurd en nog gaat gebeuren met elkaar vervlochten. Het betekent hierboven in mijn context dat er geen direct oorzakelijk causaal verband aan te wijzen is, maar dat het toch als betekenisvol kan worden ervaren.

Andersom kan ook: een 'foutje' kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken, dan ervaren we dat als vervelend. Niet als betekenisvol. Terwijl dit natuurlijk wel zo is (zeker in retrospectie). Alles is betekenisvol als wij er betekenis aan geven. Waarschijnlijk is zelfs betekenis zonder ons observerend vermogen, puur baserend op het feit we kunnen aanschouwen en ervaren en dat er daarmee dus 'iets' bestaat.

Citaat (The Oxford Dictionary of Philosophy)
In scholastic thought that which is per accidens belongs to a substance more or less fortuitously, and is contrasted with that which is per se, or through itself, i.e. that springs from its inner or essential nature.

Jep.
Alleen toeval is altijd gelukkig (ik heb het niet over flauwvallen... al zou dit woord best wel eens geïnpregneert met een negatieve lading kunnen zijn in de recente geschiedenis)
Anders noemen we het pech.
Serendipiteit dekt wel beter de lading en zegt iets over een grotere belangrijkheid (en diepere goddelijke verbinding van de observator) van het voor-val.
Mooi he die herkomst van woorden.

Ivermectine: Waarom je niet kunt vertrouwen op wat de FDA hierover zegt, …

De meeste mensen hebben nog nooit van ivermectine gehoord, hoewel het al meer dan 30 jaar bestaat en een van de meest verspreide geneesmiddelen op aarde is, met meer dan 2,5 miljard doses die in de afgelopen 30 jaar wereldwijd zijn verstrekt waarvan een deel gratis.

Goed stuk Henk💪🏻

Was even een klusje, zelfs met de vertaalmachine Deepl die ik sinds gisteren gebruik. Meer en meer wordt G Translate onbetrouwbaar omdat ze vaak een Nee in Ja veranderen bij allerlei 'besmette' woorden
Idd een goed stuk Henk, zeker knap geschreven met continue veranderende informatie

Als je op de NL wiki over IVM kijkt staat er:

-- Tijdens de COVID-19 pandemie werd op grote schaal verkeerde informatie verspreid waarin werd beweerd dat ivermectine heilzaam is voor de behandeling en preventie van COVID-19[3][4]. Dergelijke beweringen worden niet ondersteund door geloofwaardig wetenschappelijk bewijs. Daarom raden het Europees Geneesmiddelenbureau en de Wereldgezondheidsorganisatie het gebruik van Ivermectine (buiten eventuele klinische studies) bij COVID-19 af.[5][6]

Maar iets verder staat er:

Ook wordt Ivermectine gebruikt tegen COVID-19, met als gevolg grote percentages patiënten met verbeterde conditie bij vroege toepassing en lagere sterftecijfers.[12]

(note [12] is die link naar die metastudie)

Op de Engelse versie staat alleen:

During the COVID-19 pandemic, misinformation was widely spread claiming that ivermectin is beneficial for treating and preventing COVID-19.[19][20] Such claims are not backed by credible scientific evidence.[21][22]

Dus ik ben benieuwd hoe snel dat NL zinnetje door de bovenonsgestelden verwijderd wordt :-)

Jep.
Alleen toeval is altijd gelukkig (ik heb het niet over flauwvallen... al zou dit woord best wel eens geïnpregneert met een negatieve lading kunnen zijn in de recente geschiedenis)
Anders noemen we het pech.
Serendipiteit dekt wel beter de lading en zegt iets over een grotere belangrijkheid (en diepere goddelijke verbinding van de observator) van het voor-val.
Mooi he die herkomst van woorden.

Serendipiteit komt van het oude Italiaanse/Persische sprookje : De 3 prinsen van Serendip :-)

/ethymologie off :-)

Uit het verhaal van de Prinsen van Serendip:

Whereas your two brothers have passed such challenging tests in my kingdom, and if you also know how to divide these five eggs into three equal parts between us without breaking any of them, then I would dare to affirm that three other men of equal intelligence could not be found in the whole world.”

"Madam, what you have asked me is no big thing," the young man replied, and then he immediately removed the eggs from the Queen's hand, placed three in front of her, gave one of them to the counselor, and kept the other for himself. "Madam, here are three equal parts without breaking any," he said. But indicating that she could not believe this, since the young man had given no other explication, he said, excusing himself, "There are three equal parts as follows: your counselor and I already have two eggs each in our pants and you have none. Of the five you gave me, three of them are allocated to you, one to the counselor, and the other one to myself. Now that each of us has three of them, they have been fairly divided between the three of us.”

Haha.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan