Gerard1618242654
Well-known member
gelijk 5 potjes besteld, bedankt voor de link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gelijk 5 potjes besteld, bedankt voor de link
Toeval bestaat niet. Dit was van hogerhand geregeld. Hier een tekst van mij uit december 2019, nota bene toen ik nog volop alcohol dronk:En de Avermectine is min of meer per ongeluk in de medicijnkast van Mike geslopen, aangezien zijn beheersing van de Chinese taal toentertijd nog wat magertjes was. Anyway, zijn positieve ervaringen zijn een stimulans geweest voor anderen om het ook te testen. Met verschillende succesverhalen, maar ook soms wat heftigere bijwerkingen zoals
Waarom ik dit schrijf? Er zijn nog veel meer leden van de Avermectine familie. Het wil niet zeggen dat Ivermectine de ultieme heilige graal is, het is ook vooral het meest bestudeerde lid van deze familie. Ik kom diverse andere Avermectine varianten tegen in kleine onderzoekjes... Dus wie zin heeft om nog iets anders te testen? Van Hugo moeten we TESTEN TESTEN TESTEN. Zal het wel delen (die verkennende onderzoeken) als ik wat tegenkom, nu ff niet paraat...
Ik ga iets schrijven wat ik nooit eerder heb opgeschreven en wat bij sommige, meer atheistisch of agnostisch ingestelde, lezers misschien wel in het verkeerde keelgat kan schieten: ik voel al heel lang The Voice of God, misschien wel al mijn hele leven maar in ieder geval sinds mijn 'ontwaking' op m'n 40e in de herfst van 2006, inmiddels alweer 13 jaar geleden. Reeds mijn hele leven lang ben ik zelfdenkend en totaal niet gevoelig voor hypes, trends en reclames. Ook beschik ik zo lang als ik me kan herinneren over een uitstekende bullshit-radar, gebaseerd op intuitie die niet noodzakelijk in eerste instantie wordt ondersteund door bewijzen en feiten maar vaak in een later stadium wel. Ik 'weet' dingen dus voordat ik ze zou kunnen weten. Verder voel ik de energieverschuivingen die gepaard gaan met The Great Awakening en ben ik al jaren in staat om zeer accurate voorspellingen te doen, ver voordat deze daadwerkelijk uitkomen.
Toen ik in 2015 in het ziekenhuis belandde met een CVA heb ik er godzijdank (letterlijk!) ook geen ernstige beperkingen aan overgehouden, ik ben met de neus op de feiten gedrukt aangaande mijn energieverdeling maar geloof tegelijkertijd dat er nog veel meer van Gods werk voor mij in het verschiet ligt en dat ik daarom geen ernstig letsel heb opgelopen, het is eerder een verfijning geweest van mijn persoonlijkheid.
Toeval bestaat niet. Dit was van hogerhand geregeld. Hier een tekst van mij uit december 2019, nota bene toen ik nog volop alcohol dronk:
Mike
In scholastic thought that which is per accidens belongs to a substance more or less fortuitously, and is contrasted with that which is per se, or through itself, i.e. that springs from its inner or essential nature.
Hoef je je vakantiefoto's niet meer af te drukkenHeb me daar een partijtje veel QR-codes verzameld van de bestellingen, kan er bijna een muur mee behangen
Goed stuk HenkIvermectine: Waarom je niet kunt vertrouwen op wat de FDA hierover zegt, …
De meeste mensen hebben nog nooit van ivermectine gehoord, hoewel het al meer dan 30 jaar bestaat en een van de meest verspreide geneesmiddelen op aarde is, met meer dan 2,5 miljard doses die in de afgelopen 30 jaar wereldwijd zijn verstrekt waarvan een deel gratis.
https://diergeneesmiddelen.info/index.php/component/search/piperazineOp basis van wat ik gelezen heb kun je de Anthelmintica over het algemeen veilig combineren.
Goed stuk Henk
Idd een goed stuk Henk, zeker knap geschreven met continue veranderende informatieWas even een klusje, zelfs met de vertaalmachine Deepl die ik sinds gisteren gebruik. Meer en meer wordt G Translate onbetrouwbaar omdat ze vaak een Nee in Ja veranderen bij allerlei 'besmette' woorden
Jep.
Alleen toeval is altijd gelukkig (ik heb het niet over flauwvallen... al zou dit woord best wel eens geïnpregneert met een negatieve lading kunnen zijn in de recente geschiedenis)
Anders noemen we het pech.
Serendipiteit dekt wel beter de lading en zegt iets over een grotere belangrijkheid (en diepere goddelijke verbinding van de observator) van het voor-val.
Mooi he die herkomst van woorden.
Yes! Gevonden!Serendipiteit komt van het oude Italiaanse/Persische sprookje : De 3 prinsen van Serendip
/ethymologie off
Mooi verhaal.