Godsgeschenk
Well-known member
Net 10 potjes binnen gekregen. Ik heb er nu 30 en daar laat ik het bij.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik blijf duimpjes geven hoor, tof dat je zo actief dit deelt! Zo hoeft niemand te zoeken of te wachten!Ivermectine
55.84US $ 27% OFF|10bottle 5mg Tablets pet body 100tablets/bottle|Slimming Product| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Zou het in ieder geval proberen.Twee bestellingen van mij uit India zijn in beslag genomen bij de douane.
Ik vraag me af of ik dat geld nog (gedeeltelijk) terug kan krijgen. Dat zal wel moeilijk worden?
Bijvoorbeeld Cestem (bevat febantel, praziquantel en pyrantelembonaat).https://diergeneesmiddelen.info/index.php/component/search/piperazine
Er schijnt een wisselwerking te zijn met p-glycoproteinen (o.a. selamectine en piperazine).
Lijkt me ook iets om verder uit te zoeken.
Ik zie vaak de waarschuwing staan bij ontwormers met praziquantel, febantel en pyrantelembonaat.
Dank je wel. 10 potjes besteld.Avermectine
4.93US $ 40% OFF|NEW DATE avermectine 5mg 100tablets/bottle Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites|Vibrators| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Want ik woon in Frankrijk. In t begin, wanneer jullie allen begonnen met panacur etc, kon ik hier niks kopen. Verboden.Waarom bestellen sommige mensen IVM vanuit India? Welk voordeel heb je daaraan ten opzichte van IVM bestellen via AE?
Covimectin 12 is een merknaam voor IVM. Verkrijgbaar in tabletten van 6 mg en 12 mg. Innemen bij een vette maaltijd (bijv. volle yoghurt), want IVM is vetoplosbaar.Net een pakje binnen van India met 1000 snoepjes. Etiket op verpakking is Covimectin-12! Is dat OK?
Is het hetzelfde als IVM?
Wanneer is het beste tijdstip om het te nemen? Op t pakje staat op lege maag met een glas water. En hier op de site wordt gezegd tijdens eten.
Er is geen kwaliteitsverschil met die van Ali. Ivermectine is Ivermectine.Want ik woon in Frankrijk. In t begin, wanneer jullie allen begonnen met panacur etc, kon ik hier niks kopen. Verboden.
Dus wanneer de links binnen kwamen van jullie ivm IVM, heb ik gegokt op AE én India. India is sneller, voor Frankrijk, en op het pakje staat vitaminen en 10USD waarde voor de douane. Ook ik heb het gevoel dat de kwaliteit toch wel een beetje beter is. Het pilletje is ook kleiner. 5mg van Ali is dubbel zo groot als een 12mg van India.
Ik heb 2 maal in India gekocht en elke 2 weken 1 kleine bestelling in China.
Bij mij zijn er iig 5 in het land volgens de mail6 potjes AVM van Upu Peet binnen. Even mijn immuunsysteem boosten.
Net een pakje binnen van India met 1000 snoepjes. Etiket op verpakking is Covimectin-12! Is dat OK?
Is het hetzelfde als IVM?
Wanneer is het beste tijdstip om het te nemen? Op t pakje staat op lege maag met een glas water. En hier op de site wordt gezegd tijdens eten.
Je vraag over de grootte van de tabletten kan ik wel beantwoorden. Hangt van de productiefaciliteit af, hoe groot de platen zijn waar de tabletten in samengedrukt worden. Er gaat dan wat meer vulstof bij om die grootte te krijgen, het aantal mg per tablet van de actieve stof (IVM of AVM) blijft gewoon gelijk.Mijn rede daarvoor is de zuiverheid van de Ivermectine. Ik kan het mis hebben, maar iets in mij zegt dat de tabletjes uit India schoner zijn dan de tabletjes uit China. Een 5mg tablet uit China is 3 keer groter dan een 12mg tablet uit India. Waarom? Maar als het niet aankomt heb je er ook niks aan. Inmiddels heb ik vooral potjes van Ali.
Ik ben daar in mijn geval niet zo bang voor omdat ik sterk vermoed dat Ivermectine de aanmaak van cytochroom P-450 stimuleert. Als ik mijn interpretatie erop loslaat: de rommel die je inneemt (Ivermectine), stimuleert de enzymen die o.a. de eigen afbraak regelen. Er wordt denk ik nog veel meer toxische rommel uitgewerkt, ik ben in ieder geval (eindelijk goed*) aan het ontgiften.Bijvoorbeeld Cestem (bevat febantel, praziquantel en pyrantelembonaat).
Interactie met andere geneesmiddelen en
andere vormen van interactie:
Niet gelijktijdig gebruiken met piperazine,
aangezien de anthelmintische effecten van
pyrantel en piperazine kunnen worden
geantagoneerd.
Plasmaconcentraties van praziquantel kunnen verlaagd worden door gelijktijdige toediening met geneesmiddelen die de activiteit van cytochrome P-450 enzymen (bijv. dexamethason, phenobarbital) verhogen.
Gelijktijdig gebruik met andere cholinerge
verbindingen kan leiden tot toxiciteit.....