Ivernectine is toch geen 'rommel', Julian?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is je reden voor die biotine/zink combi als ik vragen mag?Eerste (bij)werking van AVM (3 tabletten) icm 1 tablet biotine/zink: meer energie.
Ik bedoel dit in de zin dat het wel door het lichaam moet worden afgebroken. Het is wat mij betreft een balans. De positieve effecten wegen echter wel zwaarder, toch moet het lichaam er zich weer van ontdoen. Zie o.a. het bericht van Vuurvogel wat ik citeer.Ivernectine is toch geen 'rommel', Julian?
Mike
Ik heb ook ein-de-lijk meer energie met AVM. Maar ik combineer geen andere supplementen met IVM/AVM.Eerste (bij)werking van AVM (3 tabletten) icm 1 tablet biotine/zink: meer energie.
Misschien wel als je je snelheid verhoogd ;-)Ik heb na een paar dagen Avermectine nog geen flits gezien.
0.2mg per kilo lichaamsgewicht. 2 mg per 10 kilo.Iemand gesproken die onder druk van werk uiteindelijk toch de prik heeft gehaald.. als zij al interesse gaat hebben voor Ivm, (ws pas als zij klachten krijgt) is het dus 2 mg per kg lichaamsgewicht ,en dat gebruiken per dag tot ze geen klachten meer heeft.(heb niet alle pagina's nageplozen ) iemand van jullie al ervaring met mensen die of corona gehad hebben/vacc die ivm gebruiken?
Ja de gewone dosering 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht bij corona en bij vaccinatie spijt voorlopig doorslikken niet stoppen dan bestaat de kans op terugvallen ivm mRNA in lijf.Iemand gesproken die onder druk van werk uiteindelijk toch de prik heeft gehaald.. als zij al interesse gaat hebben voor Ivm, (ws pas als zij klachten krijgt) is het dus 2 mg per kg lichaamsgewicht ,en dat gebruiken per dag tot ze geen klachten meer heeft.(heb niet alle pagina's nageplozen ) iemand van jullie al ervaring met mensen die of corona gehad hebben/vacc die ivm gebruiken?
Dag Mike, bedankt voor jou prachtige lezen woensdag in Bussum. Ik heb inmiddels ook besteld. Vraag: Ben veganist... is innemen met een flinkje eetlepel pindakaas ook goed? Groet, W.Er is geen kwaliteitsverschil met die van Ali. Ivermectine is Ivermectine.
Mike
Mensen, wel graag goed lezen! 2 mg per TIEN kg lichaamsgewicht. Het heeft hier al tig keer gestaan. Wie dan toch meent te moeten lezen dat het 2 mg per kg is doet dit GEHEEL OP EIGEN RISICO, ik wil hier NIET voor verantwoordelijk zijn. Met mijn gewicht (90 kg) is dat dan bijna een heel.potje ineens, wie weet wat dan de schadelijke gevolgen zijn! GOED LEZEN!
Mike
Ja, als het maar vet voedsel is.Dag Mike, bedankt voor jou prachtige lezen woensdag in Bussum. Ik heb inmiddels ook besteld. Vraag: Ben veganist... is innemen met een flinkje eetlepel pindakaas ook goed? Groet, W.
Is jouw chinees zo goed ???Dank allen, groot gelijk Mike dat je dit nogmaals benadrukt, als ik de pot in mn handen zou hebben had ik t wel ontdekt ws
Zekers haha gelukkig staat er ook 5 mg opIs jouw chinees zo goed ???