Ivermectine

Ivernectine is toch geen 'rommel', Julian?

Mike
Ik bedoel dit in de zin dat het wel door het lichaam moet worden afgebroken. Het is wat mij betreft een balans. De positieve effecten wegen echter wel zwaarder, toch moet het lichaam er zich weer van ontdoen. Zie o.a. het bericht van Vuurvogel wat ik citeer.

Natuurlijk zie ik het niet als rommel: het is na de 2020-hype (wc-papier) HET WITTE GOUD VAN 2021

Ik zou trouwens wel bovengemiddeld veel interesse hebben in 'rommel' 😅

Iemand gesproken die onder druk van werk uiteindelijk toch de prik heeft gehaald.. als zij al interesse gaat hebben voor Ivm, (ws pas als zij klachten krijgt) is het dus 2 mg per kg lichaamsgewicht ,en dat gebruiken per dag tot ze geen klachten meer heeft.(heb niet alle pagina's nageplozen ) iemand van jullie al ervaring met mensen die of corona gehad hebben/vacc die ivm gebruiken?

Iemand gesproken die onder druk van werk uiteindelijk toch de prik heeft gehaald.. als zij al interesse gaat hebben voor Ivm, (ws pas als zij klachten krijgt) is het dus 2 mg per kg lichaamsgewicht ,en dat gebruiken per dag tot ze geen klachten meer heeft.(heb niet alle pagina's nageplozen ) iemand van jullie al ervaring met mensen die of corona gehad hebben/vacc die ivm gebruiken?
0.2mg per kilo lichaamsgewicht. 2 mg per 10 kilo.
De makkkelijkste berekening is het lichaamsgewicht delen door vijf. Dat is het aantal milligram dat iemand nodig heeft.

Ja de gewone dosering 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht bij corona en bij vaccinatie spijt voorlopig doorslikken niet stoppen dan bestaat de kans op terugvallen ivm mRNA in lijf.
Ik heb mn buurvrouw onder behandeling vax, positief en ziek was een paar over met ivm, nu gewoon dagelijks ivm.
Hou eventueel rekening met geestelijke bijstand vragen en diverse andere problemen die langs kunnen komen

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen, wel graag goed lezen! 2 mg per TIEN kg lichaamsgewicht. Het heeft hier al tig keer gestaan. Wie dan toch meent te moeten lezen dat het 2 mg per kg is doet dit GEHEEL OP EIGEN RISICO, ik wil hier NIET voor verantwoordelijk zijn. Met mijn gewicht (90 kg) is dat dan bijna een heel.potje ineens, wie weet wat dan de schadelijke gevolgen zijn! GOED LEZEN!

Mike

Laatst bewerkt:
Dank allen, groot gelijk Mike dat je dit nogmaals benadrukt, als ik de pot in mn handen zou hebben had ik t wel ontdekt ws

Mensen, wel graag goed lezen! 2 mg per TIEN kg lichaamsgewicht. Het heeft hier al tig keer gestaan. Wie dan toch meent te moeten lezen dat het 2 mg per kg is doet dit GEHEEL OP EIGEN RISICO, ik wil hier NIET voor verantwoordelijk zijn. Met mijn gewicht (90 kg) is dat dan bijna een heel.potje ineens, wie weet wat dan de schadelijke gevolgen zijn! GOED LEZEN!

Mike

Bijlagen

Tis toch veel handiger om te zeggen van 1 tabletje (5 mg) per 25 kilo? En steeds afronden naar boven.

Dus 75 kilo word 3 pilletjes. En als je bijv boven de 80 weegt dan kun je afronden naar boven door 4 pilletjes te nemen.

Dan was het dus 2 mg per kilo 140 mg per dag geworden oef dat werd wel een hele hap elke dag

Bijwerkingen Ivermectine?
Ik heb ontzettend slecht geslapen. Ik ging iets eerder naar bed omdat ik me moe voelde (half 1), ik heb heel even geslapen (half 2) maar werd weer wakker en daarna was het knudde.
Ik heb al eens eerder een zeer slechte nacht gehad en ga dus aantekeningen maken.
Mocht ik in de loop van de dag slaperig worden ga ik een dutje doen.
Ogen.
Als ik ze dicht doe zie ik flikkeringen. alsof ik naar het noorder licht kijk. nooit eerder gehad. Lastig? nee.
Verder alles oke.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan