Ivermectine

Bijwerkingen Ivermectine?
Ik heb ontzettend slecht geslapen. Ik ging iets eerder naar bed omdat ik me moe voelde (half 1), ik heb heel even geslapen (half 2) maar werd weer wakker en daarna was het knudde.
Ik heb al eens eerder een zeer slechte nacht gehad en ga dus aantekeningen maken.
Mocht ik in de loop van de dag slaperig worden ga ik een dutje doen.
Ogen.
Als ik ze dicht doe zie ik flikkeringen. alsof ik naar het noorder licht kijk. nooit eerder gehad. Lastig? nee.
Verder alles oke.
Ik heb de afgelopen 3 weken 4 slechte nachten gehad.

Dag Mike, bedankt voor jou prachtige lezen woensdag in Bussum. Ik heb inmiddels ook besteld. Vraag: Ben veganist... is innemen met een flinkje eetlepel pindakaas ook goed? Groet, W.
Willie, je moet het zelf weten, maar op dit forum zijn we niet zo heel erg pro-veganistisch. Om het maar eens zachtjes uit te drukken. Besef je wel dat je het voedingspatroon van Satan aanhangt?

Mike

We zitten tegen de volle maan aan. Dat kan er ook iets mee te maken hebben, want de maan staat echt super dichtbij!

Mike

Als ik "vroeger" slecht geslapen had keek ik altijd bij Ron op zijn nieuwskanaal.com naar de indicatie van het magnetisch veld. Die statistiek is veranderd en naar mijn smaak minder inzichtelijk dus ik kijk haast nooit meer. Ook is de noodzaak minder want ik slaap hier in Frankrijk beter. Wellicht minder elektrosmog ??

Ik ben even verder gaan zoeken op magnetische veld invloeden en kwam terecht bij deze website en app

Ik heb hem geinstalleerd ondanks dat ik dan mijn locatie weer moet activeren. Ik heb echter geen bundel meer dus wordt mijn locatie alleen doorgegeven als ik ergens op wifi zit en die plaatsen zijn zeldzaam. Mocht ik interessante zaken ontdekken dan schrijf ik er wel iets over

Friesland is nog niet geblackwashed zoals de Randstad gelukkig. En meer ruimte, nog wel.
Niet over een kam scheren aub. Ik schrok ervan hoe snel de Friezen in mijn woonomgeving [in Fryslân] met muilkorven voorliepen en sisten dat ik niet voldeed aan de regels. De Friezen lopen helaas net zo hard mee in de pas.
Wat viel me dat tegen, terwijl de noorderling juist altijd zo goed wist dat 'het westen' hun niet goed gezind was. De televisie en internet heeft de wereld duidelijk veranderd.

Niet over een kam scheren aub. Ik schrok ervan hoe snel de Friezen in mijn woonomgeving [in Fryslân] met muilkorven voorliepen en sisten dat ik niet voldeed aan de regels. De Friezen lopen helaas net zo hard mee in de pas.
Wat viel me dat tegen, terwijl de noorderling juist altijd zo goed wist dat 'het westen' hun niet goed gezind was. De televisie en internet heeft de wereld duidelijk veranderd.
Ik gebruik bewust blackwashing ipv brainwashing.
Ik verwijs hiermee naar een demografische ontwikkeling, niet zozeer naar mind control.

Excuus Fries!
Doet niet af aan de inhoud van mijn bericht. Ik triggerde op je bericht, maar het past niet bij jouw bericht.

Die kwam ik ook tegen ja, de positieve werking van IVM op prostaatkanker (komt voornamelijk voor bij de staandplassers)

Als dat boven water gaat komen dat IVM ook tegen -diverse- kankersoorten helpt dan kan Neurenberg 2.0 vwmb niet snel genoeg komen want als ze een werkend geneesmiddel structureel onder de pet hebben gehouden uit winstbejag dan verdienen er een hoop mensen de strop!!

Kijk, ik ken eigenlijk niemand in de omgeving die aan Cojona dood is gegaan, maar bij kanker heeft waarschijnlijk iedereen wel meerdere mensen in de -naaste- omgeving die daar aan ten prooi gevallen zijn.

Ach ja, zoals de spreuk gaat: The truth will set you free, but first it will piss you off!!

Die kwam ik ook tegen ja, de positieve werking van IVM op prostaatkanker (komt voornamelijk voor bij de staandplassers)

Als dat boven water gaat komen dat IVM ook tegen -diverse- kankersoorten helpt dan kan Neurenberg 2.0 vwmb niet snel genoeg komen want als ze een werkend geneesmiddel structureel onder de pet hebben gehouden uit winstbejag dan verdienen er een hoop mensen de strop!!

Kijk, ik ken eigenlijk niemand in de omgeving die aan Cojona dood is gegaan, maar bij kanker heeft waarschijnlijk iedereen wel meerdere mensen in de -naaste- omgeving die daar aan ten prooi gevallen zijn.

Ach ja, zoals de spreuk gaat: The truth will set you free, but first it will piss you off!!
Q: Is there a cure for cancer/AIDS, etc.?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan