Zathras
Well-known member
Mijn goede moeder zei altijd: poep je niet dan rust je tochIk herken mij niet in deze stereotypering van zittende plassers. Ik zit ook meestal, maar heb niks met knotjes en soja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn goede moeder zei altijd: poep je niet dan rust je tochIk herken mij niet in deze stereotypering van zittende plassers. Ik zit ook meestal, maar heb niks met knotjes en soja.
Respect hoor voor de Alpha mannen die in het holst van de nacht hun complete wc ondersproeienIk herken mij niet in deze stereotypering van zittende plassers. Ik zit ook meestal, maar heb niks met knotjes en soja.
Oh jullie hebben nog geen stroom, is echt makkelijk zo'n knopje omzetten en hun er is licht.Respect hoor voor de Alpha mannen die in het holst van de nacht hun complete wc ondersproeien
Ik maak in het pikkedonker graag een uitzondering, tot tevredenheid van mijn wederhelft.
En komt de baas dan poep je toch.Mijn goede moeder zei altijd: poep je niet dan rust je toch
Die kwam ik ook tegen ja, de positieve werking van IVM op prostaatkanker (komt voornamelijk voor bij de staandplassers)
Als dat boven water gaat komen dat IVM ook tegen -diverse- kankersoorten helpt dan kan Neurenberg 2.0 vwmb niet snel genoeg komen want als ze een werkend geneesmiddel structureel onder de pet hebben gehouden uit winstbejag dan verdienen er een hoop mensen de strop!!
Kijk, ik ken eigenlijk niemand in de omgeving die aan Cojona dood is gegaan, maar bij kanker heeft waarschijnlijk iedereen wel meerdere mensen in de -naaste- omgeving die daar aan ten prooi gevallen zijn.
Ach ja, zoals de spreuk gaat: The truth will set you free, but first it will piss you off!!
Minderen is wellicht ook een optie?Graag jullie hulp, er is iets aparts aan de hand...
Mijn moeder ging naar de opticien om haar ogen te meten. En het blijkt dat de druk in haar ogen heel erg hoog is, het gaat over de grens heen, ze zeiden dat het gevaarlijk is en de ogen op knappen staan, en het risico loopt blind te worden... Dus ze word doorverwezen naar het ziekenhuis...
Ze had 5 weken geleden ook haar ogen gemeten en toen had ze ook hoge druk, maar niet zo hoog als nu...
Zou de ivermectine hier iets mee te maken hebben? Is het wel verstandig als ze hiermee doorslikt? Ze slikt het sinds 3 weken.
Ik zou direct stoppen. Beginnen kan altijd weer....Minderen is wellicht ook een optie?
Stoppen kan altijd nog.
Ik kan je hierin niet adviseren, wel mijn ervaring delen. Toen ik de iverm slikte had ik niet alleen hoofdpijn maar ook een enorme druk op en rond mijn ogen. (Mijn vader had dit ook) Nu ik ben gestopt is die druk gelukkig ook weer weg. Heeft je moeder ook die klachten of voelt ze niks?Graag jullie hulp, er is iets aparts aan de hand...
Mijn moeder ging naar de opticien om haar ogen te meten. En het blijkt dat de druk in haar ogen heel erg hoog is, het gaat over de grens heen, ze zeiden dat het gevaarlijk is en de ogen op knappen staan, en het risico loopt blind te worden... Dus ze word doorverwezen naar het ziekenhuis...
Ze had 5 weken geleden ook haar ogen gemeten en toen had ze ook hoge druk, maar niet zo hoog als nu...
Zou de ivermectine hier iets mee te maken hebben? Is het wel verstandig als ze hiermee doorslikt? Ze slikt het sinds 3 weken.
Nee m'n moeder heeft geen injectie genomen, en dat gaat ze ook nooit doen...STOPPEN.
We moeten ons m.i. niet laten verleiden tot dogmatisch denken door de overwegend succesvolle ervaringen hier. Ieder lichaam is anders en je ogen zijn ontzettend kostbaar. Net als je moeder overigens. We zijn aan het experimenteren met een geneesmiddel terwijl we niet ziek zijn.
PS: ze heeft geen injectie genomen?
DeepL maakt deze vertaling:Ocular side effects have included eyelid edema, anterior uveitis, blurred vision, conjunctivitis, limbitis, punctate opacity, keratitis, abnormal sensation in the eyes, and chorioretinitis/choroiditis; however, these effects are also associated with the disease onchocerciasis. Loss of vision has occurred rarely but usually resolved without corticosteroid treatment. Conjunctival hemorrhage has been reported during postmarketing experience in patients treated for onchocerciasis.[Ref]
Oculaire bijwerkingen zijn o.a. ooglidoedeem, anterieure uveïtis, wazig zien, conjunctivitis, limbitis, punctate opacity, keratitis, abnormaal gevoel in de ogen, en chorioretinitis/choroiditis; deze effecten worden echter ook in verband gebracht met de ziekte onchocerciasis. Verlies van het gezichtsvermogen is zelden voorgekomen, maar lost meestal op zonder behandeling met corticosteroïden. Conjunctivale bloeding is gemeld tijdens postmarketingervaring bij patiënten behandeld voor onchocerciasis.[Ref]
Ik had geen positieve ervaring op de ogen, had een behoorlijke druk op en rond de ogen en zag af en toe nogal wazig. Ging er vanuit dat ik slecht kon ontgiften. Ben nu bezig met de NAC, kijken of dat iets doet met het ontgiften zodat het straks hoop ik beter gaat met de iverm.Interessant, aangezien wij allemaal POSITIEVE werking op de ogen ervaren.
Mike
Mijn moeder voelt verder helemaal niks aan haar ogen op dit moment... Ze ging gewoon niets vermoedend naar opticien om ogen te meten voor een nieuwe bril.Oogdruk voel je. Wil niet zeggen dat die flitsen een indicatie zijn van iets goed. Ook niet per se dat het kwaad kan natuurlijk...
Voor mij was dat flikkerende licht een reden om even te stoppen en daarna terug te gaan naar de Ivermectine. Maar is mijn persoonlijke inschatting.
Wanneer je een klap op je oog krijgt zie je ook sterretjes
Eens en eens.Mijn moeder voelt verder helemaal niks aan haar ogen op dit moment... Ze ging gewoon niets vermoedend naar opticien om ogen te meten voor een nieuwe bril.
Tijdens het slikken van 3 IVM per dag had ze ook nooit lichtflitsen of iets dergelijks gehad, wel een keertje toen ze 4 pillen slikte.