De NAC werd mij jaren geleden voorgeschreven. Nu zit daar wel een kanttekening aan vast, te weten dat er iets in mijn lijf zat wat daar niet hoorde. Daar was het toentertijd te hard mee bezig [zonder dat ik dat wist] en kon het niet ook nog eens de NAC hanteren.
Jarenlang heb ik zware migraine achtige hoofdpijnen gekregen van alles wat mijn lijf aanzette tot detox, ontgifting, harder werken van de lever etc.
Zelfde met glutathion [het supplement].
Als ik het nu zou inzetten zou het vermoedelijk anders uitpakken.
Ik zit vandaag pas op mijn 3e dag IVM. 1e dag twee tabletten verdeeld over de dag, 2e dag twee tabletten in de ochtend en vandaag twee tabletten in de ochtend en vanavond nog eentje. Dus nog geen norit of klei genomen.
Binnenkort ga ik mezelf laten testen en zien wat de uitslagen zijn t.o.v. eerdere tests. Daarna zal ik eens een keer weer klei gebruiken. Alleen kan ik me heugen die die dan weer verstopping bij me veroorzaakt, wat je natuurlijk juist niet wil tijdens ontgifting. Echter norit zetten ze ook in tegen diaree. Dus misschien laat ik het maar verder over aan de wijsheid en kracht van mijn lichaam icm heel veel rauwe melk
Fijn dat er zoveel hulp hier is. Ik help ook graag, maar heb het soms ook nodig. Samen sterk?!