K
Kattekop
Guest
Bedankt Luz!
Als ik niet scheel kijk dan zijn de ingrediënten identiek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Luz!
Er zijn mensen met vax die normaal doen..Die lui zullen niet geheel je type mens zijn waarmee je door een deur kan vermoed ik zomaar.
Misschien kijk je wel scheel dat kan ik nu niet beoordelen maar in de pillen zit geen verschilBedankt Luz!
Als ik niet scheel kijk dan zijn de ingrediënten identiek.
Vroeger wel als ik zwartepiet moest spelen...Onderstaande link vond ik in dit draadje.
4 dagen behandeling IVM kost 250 Euro, en zorgverzekering betaalt het niet.
Ivermectine erg effectief in gerandomiseerd klinisch onderzoek - Zelfzorg Covid19
Nieuw RCT (Randomised Control Trial) onderzoek toont hogere effectiviteit Ivermectine t.o.v. HCQ Recent is er een publicatie gemaakt van een gerandomiseerd klinisch onderzoek waarin HCQ en Ivermectine met elkaar worden vergeleken. bron: https://www.researchsquare.com/article/rs-100956/v2 Bij het...zelfzorgcovid19.nl
Hoe zou het toch kunnen de zorgpremies zo hoog zijn?
Terug naar het onderwerp IVM: doen jullie nog steeds iets met Norit?
Elke keer als ik een kuurtje Panacur heb gedaan en na een paar dagen Iverm. Maar heb nu ff pauzeOnderstaande link vond ik in dit draadje.
4 dagen behandeling IVM kost 250 Euro, en zorgverzekering betaalt het niet.
Ivermectine erg effectief in gerandomiseerd klinisch onderzoek - Zelfzorg Covid19
Nieuw RCT (Randomised Control Trial) onderzoek toont hogere effectiviteit Ivermectine t.o.v. HCQ Recent is er een publicatie gemaakt van een gerandomiseerd klinisch onderzoek waarin HCQ en Ivermectine met elkaar worden vergeleken. bron: https://www.researchsquare.com/article/rs-100956/v2 Bij het...zelfzorgcovid19.nl
Hoe zou het toch kunnen de zorgpremies zo hoog zijn?
Terug naar het onderwerp IVM: doen jullie nog steeds iets met Norit?
Dank voor je reactie Angelface.Elke keer als ik een kuurtje Panacur heb gedaan en na een paar dagen Iverm. Maar heb nu ff pauze
Ik bied de ivm behandeling aan voor 125 euro per 4 dagenElke keer als ik een kuurtje Panacur heb gedaan en na een paar dagen Iverm. Maar heb nu ff pauze
Je kan iedere dag nemen of om de dag je kan er alle kanten mee op, er staat ergens wel een specifiek schema, ik slik gewoon dagelijks en blijf dat doen, geen mug die me prikt en weet zeker dat de Spike eiwitten vanzelf verdwijnen en wegblijvenHELP mij uit de droom, ik hoor mensen die slikken iedere dag IVM. en er zijn mensen die hebben het over een kuurtje en weer andere zeggen ik doe het maar drie dagen per week. Wat is het nou? ik begrijp het niet meer sorry.
Kan je met vermelding van je bestelnummer niet rechtstreeks via Whatsapp je probleem voorleggen.Van een besteling bij Roli 4x Invermect,, zat er maar 1x Ivermect in levering. Heb hem bericht maar duurt me wel een beetje voor ik iets weet. Wou nog een laatste bestelling Ivermect en Avermect, maar twijfel er nu aan omdit bij hem te doen. Als ik morgen niets weet gaat de bestelling bij Daisy geplaatst worden.
Heb ik al gedaan, vrijdag.Kan je met vermelding van je bestelnummer niet rechtstreeks via Whatsapp je probleem voorleggen.
Ik slik 2x per dag 2 tabletten ivermectine of avermectine. Met levertraan voor de vetoplosbare vitaminen. Tevens zink, magnesium, selenium en jodium. Ik heb sinds vorige week hier ook NAC aan toegevoegd. Ik slik continue door, dus geen kuurtjes. Aangezien we aan het pionieren zijn is er geen richtlijn.HELP mij uit de droom, ik hoor mensen die slikken iedere dag IVM. en er zijn mensen die hebben het over een kuurtje en weer andere zeggen ik doe het maar drie dagen per week. Wat is het nou? ik begrijp het niet meer sorry. tevens slik in vit. C en D3 zink magnesium en Quercitine. kan daar IVM bij?
Even mijn geschreven schema erbij gepakt, moet even typen dus dat duurt ff hahaDank voor je reactie Angelface.
Hoe zag jouw schema er ongeveer uit voordat je pauze nam?
Wat nam jij er nog bij?
Heb ik het goed onthouden dat jij nu pauze neemt vanwege slechte ontgifting?
Dank je wel zover, ik wacht het pakketje af en als ik nog vragen heb dan meld ik mij weer.Je kan iedere dag nemen of om de dag je kan er alle kanten mee op, er staat ergens wel een specifiek schema, ik slik gewoon dagelijks en blijf dat doen, geen mug die me prikt en weet zeker dat de Spike eiwitten vanzelf verdwijnen en wegblijven
Kan ik ook bieden?Ik bied de ivm behandeling aan voor 125 euro per 4 dagen
dank je wel. misschien stomme vraag van een leek zullen we maar zeggen wat is NAC?Ik slik 2x per dag 2 tabletten ivermectine of avermectine. Met levertraan voor de vetoplosbare vitaminen. Tevens zink, magnesium, selenium en jodium. Ik heb sinds vorige week hier ook NAC aan toegevoegd. Ik slik continue door, dus geen kuurtjes. Aangezien we aan het pionieren zijn is er geen richtlijn.
Joost
dank je wel. misschien stomme vraag van een leek zullen we maar zeggen wat is NAC?