Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het feit dat de hele 3e wereld dat al 30 slikt laten ze voor het gemak even weg :-(jaja daar komtie hoor, het AD:
Bekijk bijlage 2667
Ivermectine wordt voornamelijk gebruikt bij het voorkomen of behandelen van parasieten bij dieren. ‘De FDA heeft verschillende meldingen ontvangen over patiënten die medische hulp nodig hadden en in het ziekenhuis moesten worden opgenomen, nadat ze ivermectine hadden gebruikt bedoeld voor paarden’, schrijft de organisatie, de Amerikaanse tegenhanger van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit, op haar site.
Amerikaanse waakhond waarschuwt in tweet voor ‘coronamedicijn’: ‘Je bent geen paard’
De Amerikaanse voedsel- en geneesmiddelenwaakhond FDA is de misinformatie over ivermectine als geneesmiddel tegen corona zat. ‘Het kan gevaarlijk zijn, of zelfs dodelijk’, schrijft de FDA op Twitter. ‘Je bent geen paard, je bent geen koe. Stop ermee.’www.ad.nl
Jep, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen daadwerkelijk gaan zien dat het wel een werkend medicijn is en ze het in gaan slaan...Gelukkig hebben wij dat ook niet gedaanHet feit dat de hele 3e wereld dat al 30 slikt laten ze voor het gemak even weg :-(
Het is toch heel gevaarlijk spul die ivm, ik zat tot vorige week gewoon aan de paardenbloemen werkt ook, maar ik kreeg klachten na bezoek (niet buurvrouw) wel een gequackte met kuch, ik kreeg de dag erna keel kuch klachten dus overgestapt op ivm hij is ziek en goed ook. ik niet 2 de dag kuch weg, ik heb wel bijwerkingen de positieve gelukkig enige nadelige bijwerking is buurvrouw dagelijks over de vloer, er gaan al verhalen over een ouwe bok en groene blaadjesJep, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen daadwerkelijk gaan zien dat het wel een werkend medicijn is en ze het in gaan slaan...Gelukkig hebben wij dat ook niet gedaan
Interessant maar preventief doet het niets, ik blijf bij ivmIn een aantal Latijns-Amerikaanse landen gebruikt men een wateroplossing van chloordioxide (CDS) om Covid-19 te behandelen.
Wateroplossing van chloordioxide om Covid-19 te behandelen of te voorkomen - Zelfzorg Covid19
In een aantal Latijns-Amerikaanse landen gebruikt men een wateroplossing van chloordioxide (CDS) om Covid-19 te behandelen. De gebruikte dosering van chloordioxide is extreem laag (iets hoger dan de dosering voor drinkwater zuivering) en geeft geen of slechts zeer milde bijwerkingen. Dr Manual...zelfzorgcovid19.nl
Bovendien moet u dan twee extra glazen water tijdens de zwaarste maaltijd drinken of voor het slapen gaan.
Het microbiologische effect van water op het menselijk lichaam kunt u vergroten door aan elk glas water 3 druppels 0,3% chloordioxideoplossing toe te voegen.
Het aantal toe te voegen druppels hangt af van uw lichaamsgewicht. Volgens de WHO-aanbevelingen bedraagt de maximale hoeveelheid per dag: 0,035 mg/kg lichaamsgewicht.
50 kg (kinderen): 1,75 mg chloordioxide/dag : 1 druppel per glas bij 6 glazen = 0,9 mg chloordioxide. Dit is de veilige hoeveelheid bij de toepassing bij kinderen.
70 kg (volwassenen): 2,45 mg chloordioxide/dag: 2-3 druppels per glas bij 6 glazen. Dat is 1,8 mg – 2,7 mg chloordioxide.
Ik heb chloordioxide al een tijdje, twee jaar, in huis en gebruik het ook, maar zo je zegt: Ik blijf ook bij Iver. als 'hoofdmiddel' tegen coronaInteressant maar preventief doet het niets, ik blijf bij ivm
Trump heeft dit ook al genoemd in het begin van de ellende, werd natuurlijk compleet voor gek uitgemaakt.Ik heb chloordioxide al een tijdje, twee jaar, in huis en gebruik het ook, maar zo je zegt: Ik blijf ook bij Iver. als 'hoofdmiddel' tegen corona
Maar goed, dat zijn wij, laat een ander zelf beslissen/lezen/doen ik laat het alleen maar weten..
Men kan hoogstens nog schermen met de verschillende soorten IVM, te weten die voor mensen en die voor dieren.Het feit dat de hele 3e wereld dat al 30 slikt laten ze voor het gemak even weg :-(
De samenstelling zou misschien interessant zijn, maar snappen die pers muskieten nu nog niet dat alle medicijnen eerst getest worden op dieren.... Iemand die verder kijkt dan MSM weet dat tochMen kan hoogstens nog schermen met de verschillende soorten IVM, te weten die voor mensen en die voor dieren.
Laten ze dan eerst ook maar eens vertellen wat de samenstelling van beiden is. Wat zit er extra in de ene versie, wat in een andere versie niet zit.
De basisingrediënt is immers IVM. Wellicht was de fabrikant/bedenker toen al zo verstandig om de pillen zo te maken dat ze voor alle levende wezens in te zetten waren.
Trump heeft dit ook al genoemd in het begin van de ellende, werd natuurlijk compleet voor gek uitgemaakt.
Eerlijk is eerlijk ik zat tot vorige week op natuurlijke anti Spike middelen paardenbloem, maar overgestapt op ivm omdat ik na bezoek klachten kreeg, zijn ook weg..
Ja man, wat een logica hè. Alles wordt getest op dieren en dan ...De samenstelling zou misschien interessant zijn, maar snappen die pers muskieten nu nog niet dat alle medicijnen eerst getest worden op dieren.... Iemand die verder kijkt dan MSM weet dat toch
Was voor mij de eerste keer, ik wist dat hij gequackcineerd was en klachten had, maar ik ga niets of niemand uit de weg, ik kreeg de dag erna keel en hoest klachten, ben nooit ziek of hoesten oid, dus rap aan de ivm en het was ook zo weer weg. Maar is een irritant gevoel in je keel.Ja man, wat een logica hè. Alles wordt getest op dieren en dan ...
Ach laat ook maar. Het is allemaal zo simpel, maar men is zelf of maakt alles zo moeilijk. Moeimakers!
Hoe zit dat met jouw klachten na het bezoek? Heb je dat vaker? Ik lees dat maarten2 dat ook ervaart.
Die lui zullen niet geheel je type mens zijn waarmee je door een deur kan vermoed ik zomaar.Was voor mij de eerste keer, ik wist dat hij gequackcineerd was en klachten had, maar ik ga niets of niemand uit de weg, ik kreeg de dag erna keel en hoest klachten, ben nooit ziek of hoesten oid, dus rap aan de ivm en het was ook zo weer weg. Maar is een irritant gevoel in je keel.
Misschien ben ik wel allergisch voor vaxinazis dat kan ook natuurlijk...