Ivermectine

"We" zijn allang in beeld. Het internet staat bol van de onderzoeken rond IVM en er wordt nu ook gestart met onderzoekjes dat wormen ineens goed voor ons zouden zijn [zoals hier eerder al voorbij kwam].

Er zijn inderdaad ook al een hele tijd berichten dat de IVM voor mensen en dieren totaal verschillend zijn. Ze roepen moord en brand dat de mensen niet de dierenpillen moeten nemen.

Voor diegenen die denken dat ze dit in ons belang roepen, leg ik daarnaast het feit dat van diverse forumleden de IVM wordt tegengehouden bij de douane, zonder dat er bij de koper geïnformeerd wordt of de bestelling voor dier of mens bedoeld is.

Ashwagandha is ook al op de korrel. Royal Green roept diverse producten terug op dit moment omdat deze batch zogenaamd bespoten zou zijn door een verboden middel. Ik vermoed dat ze liever Ashwagandha ook de deur uit werken daar dit je immuunsysteem versterkt en GABA verhoogt.

Het net sluit en het gaat hard.

Laatst bewerkt door een moderator:
jaja daar komtie hoor, het AD:
AD.jpg
Ivermectine wordt voornamelijk gebruikt bij het voorkomen of behandelen van parasieten bij dieren. ‘De FDA heeft verschillende meldingen ontvangen over patiënten die medische hulp nodig hadden en in het ziekenhuis moesten worden opgenomen, nadat ze ivermectine hadden gebruikt bedoeld voor paarden’, schrijft de organisatie, de Amerikaanse tegenhanger van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit, op haar site.

Laatst bewerkt:
VACCINE REMEDIES

Ivermectin Blocks the Spike Protein

Ivermectin Docks to the SARS-CoV-2 Spike Receptor-binding Domain Attached to ACE2

Ivermectin may block the attachment of the SARS-CoV-2 spike protein to the ACE2 receptor in the human cell membrane, as explained in the article “Ivermectin Docks to the SARS-CoV-2 Spike Receptor-binding Domain Attached to ACE2,” published by in vivo, the journal of the International Institute of Anticancer Research.

That research is also supported by this study which similarly found that ivermectin can inhibit the entry of SARS-CoV-2 to the ACE2 receptor. Source and Study

The Light Paper ChatChannel

Ze blijven bezig over paarden ivermectine, zelfs bij paarden gaat het per kilo gewicht, het is dan de pasta variant, er is feitelijk al een verbod op ivermectine en hcq (wat wel werkt alleen te goedkoop is) ik verwacht dat de propaganda machine de komende dagen weken vol op het orgel gaat om ivm en hcq levensgevaarlijk te maken in de ogen van de schapen, en wij vrolijk schapen ivm slikken 🤣🤣🤣 met verbluffende resultaten lichamelijk en geestelijk sterker geen last van Spike eiwitten, bij klachten 2 dagen en klachten weg en hoe hard ze ook gillen we gaan maar niet dood aan corona ondanks geen Quackcin.

jaja daar komtie hoor, het AD:
Bekijk bijlage 2667
Ivermectine wordt voornamelijk gebruikt bij het voorkomen of behandelen van parasieten bij dieren. ‘De FDA heeft verschillende meldingen ontvangen over patiënten die medische hulp nodig hadden en in het ziekenhuis moesten worden opgenomen, nadat ze ivermectine hadden gebruikt bedoeld voor paarden’, schrijft de organisatie, de Amerikaanse tegenhanger van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit, op haar site.
Het feit dat de hele 3e wereld dat al 30 slikt laten ze voor het gemak even weg :-(

Jep, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen daadwerkelijk gaan zien dat het wel een werkend medicijn is en ze het in gaan slaan...Gelukkig hebben wij dat ook niet gedaan 🤪
Het is toch heel gevaarlijk spul die ivm, ik zat tot vorige week gewoon aan de paardenbloemen werkt ook, maar ik kreeg klachten na bezoek (niet buurvrouw) wel een gequackte met kuch, ik kreeg de dag erna keel kuch klachten dus overgestapt op ivm hij is ziek en goed ook. ik niet 2 de dag kuch weg, ik heb wel bijwerkingen de positieve gelukkig😄😃😁 enige nadelige bijwerking is buurvrouw dagelijks over de vloer, er gaan al verhalen over een ouwe bok en groene blaadjes 🤣🤣🤣🤣

In een aantal Latijns-Amerikaanse landen gebruikt men een wateroplossing van chloordioxide (CDS) om Covid-19 te behandelen.

Bovendien moet u dan twee extra glazen water tijdens de zwaarste maaltijd drinken of voor het slapen gaan.

Het microbiologische effect van water op het menselijk lichaam kunt u vergroten door aan elk glas water 3 druppels 0,3% chloordioxideoplossing toe te voegen.
Het aantal toe te voegen druppels hangt af van uw lichaamsgewicht. Volgens de WHO-aanbevelingen bedraagt de maximale hoeveelheid per dag: 0,035 mg/kg lichaamsgewicht.
50 kg (kinderen): 1,75 mg chloordioxide/dag : 1 druppel per glas bij 6 glazen = 0,9 mg chloordioxide. Dit is de veilige hoeveelheid bij de toepassing bij kinderen.
70 kg (volwassenen): 2,45 mg chloordioxide/dag: 2-3 druppels per glas bij 6 glazen. Dat is 1,8 mg – 2,7 mg chloordioxide.

In een aantal Latijns-Amerikaanse landen gebruikt men een wateroplossing van chloordioxide (CDS) om Covid-19 te behandelen.

Bovendien moet u dan twee extra glazen water tijdens de zwaarste maaltijd drinken of voor het slapen gaan.

Het microbiologische effect van water op het menselijk lichaam kunt u vergroten door aan elk glas water 3 druppels 0,3% chloordioxideoplossing toe te voegen.
Het aantal toe te voegen druppels hangt af van uw lichaamsgewicht. Volgens de WHO-aanbevelingen bedraagt de maximale hoeveelheid per dag: 0,035 mg/kg lichaamsgewicht.
50 kg (kinderen): 1,75 mg chloordioxide/dag : 1 druppel per glas bij 6 glazen = 0,9 mg chloordioxide. Dit is de veilige hoeveelheid bij de toepassing bij kinderen.
70 kg (volwassenen): 2,45 mg chloordioxide/dag: 2-3 druppels per glas bij 6 glazen. Dat is 1,8 mg – 2,7 mg chloordioxide.

Interessant maar preventief doet het niets, ik blijf bij ivm

Ik heb chloordioxide al een tijdje, twee jaar, in huis en gebruik het ook, maar zo je zegt: Ik blijf ook bij Iver. als 'hoofdmiddel' tegen corona

Maar goed, dat zijn wij, laat een ander zelf beslissen/lezen/doen ik laat het alleen maar weten..
Trump heeft dit ook al genoemd in het begin van de ellende, werd natuurlijk compleet voor gek uitgemaakt.
Eerlijk is eerlijk ik zat tot vorige week op natuurlijke anti Spike middelen paardenbloem, maar overgestapt op ivm omdat ik na bezoek klachten kreeg, zijn ook weg..

Het feit dat de hele 3e wereld dat al 30 slikt laten ze voor het gemak even weg :-(
Men kan hoogstens nog schermen met de verschillende soorten IVM, te weten die voor mensen en die voor dieren.

Laten ze dan eerst ook maar eens vertellen wat de samenstelling van beiden is. Wat zit er extra in de ene versie, wat in een andere versie niet zit.
De basisingrediënt is immers IVM. Wellicht was de fabrikant/bedenker toen al zo verstandig om de pillen zo te maken dat ze voor alle levende wezens in te zetten waren.

Men kan hoogstens nog schermen met de verschillende soorten IVM, te weten die voor mensen en die voor dieren.

Laten ze dan eerst ook maar eens vertellen wat de samenstelling van beiden is. Wat zit er extra in de ene versie, wat in een andere versie niet zit.
De basisingrediënt is immers IVM. Wellicht was de fabrikant/bedenker toen al zo verstandig om de pillen zo te maken dat ze voor alle levende wezens in te zetten waren.
De samenstelling zou misschien interessant zijn, maar snappen die pers muskieten nu nog niet dat alle medicijnen eerst getest worden op dieren.... Iemand die verder kijkt dan MSM weet dat toch

Trump heeft dit ook al genoemd in het begin van de ellende, werd natuurlijk compleet voor gek uitgemaakt.
Eerlijk is eerlijk ik zat tot vorige week op natuurlijke anti Spike middelen paardenbloem, maar overgestapt op ivm omdat ik na bezoek klachten kreeg, zijn ook weg..

Na bezoek of op bezoek, klachten... Heb ik ook en MOET dan iver nemen dat ( of ist wat?) de klachten weer weg neemt. Blij te vernemen dat ik mij niets 'inbeeld' wat betreft die 'klachten'.
Het gekke is dat mijn buurman in de haven, en andere kennissen/vrienden, nog steeds nergens last van hebben. . . volgens zeggen.

De samenstelling zou misschien interessant zijn, maar snappen die pers muskieten nu nog niet dat alle medicijnen eerst getest worden op dieren.... Iemand die verder kijkt dan MSM weet dat toch
Ja man, wat een logica hè. Alles wordt getest op dieren en dan ...

Ach laat ook maar. Het is allemaal zo simpel, maar men is zelf of maakt alles zo moeilijk. Moeimakers!

Hoe zit dat met jouw klachten na het bezoek? Heb je dat vaker? Ik lees dat maarten2 dat ook ervaart.

Ja man, wat een logica hè. Alles wordt getest op dieren en dan ...

Ach laat ook maar. Het is allemaal zo simpel, maar men is zelf of maakt alles zo moeilijk. Moeimakers!

Hoe zit dat met jouw klachten na het bezoek? Heb je dat vaker? Ik lees dat maarten2 dat ook ervaart.
Was voor mij de eerste keer, ik wist dat hij gequackcineerd was en klachten had, maar ik ga niets of niemand uit de weg, ik kreeg de dag erna keel en hoest klachten, ben nooit ziek of hoesten oid, dus rap aan de ivm en het was ook zo weer weg. Maar is een irritant gevoel in je keel.
Misschien ben ik wel allergisch voor vaxinazis dat kan ook natuurlijk... 🤣🤣🤣

Was voor mij de eerste keer, ik wist dat hij gequackcineerd was en klachten had, maar ik ga niets of niemand uit de weg, ik kreeg de dag erna keel en hoest klachten, ben nooit ziek of hoesten oid, dus rap aan de ivm en het was ook zo weer weg. Maar is een irritant gevoel in je keel.
Misschien ben ik wel allergisch voor vaxinazis dat kan ook natuurlijk... 🤣🤣🤣
Die lui zullen niet geheel je type mens zijn waarmee je door een deur kan vermoed ik zomaar. 😁

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan