Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klik met de rechtermuisknop op het bericht en kies voor 'copy link', je kunt hem dan in een post hier plakken. Met de mobiel is het de vinger wat langer op het bericht houden.Avv telegram
T blijkt geen link te zijn, hopelijk sturen ze dit nog door op mijn vraag, anders is dit een hoaxMocht dit niet lukken, laat me dan weten wie dit plaatst op TG, dan ga ik het proberen.
Mike
Wordt toch weer in beslag genomen door de douane, alleen de pakketjes van Ali komen aan. Hebben jullie je lesje nu onderhand nog niet geleerd?
Mike
Bedankt Mik!Dr. Judy Mikovits: How to beat the Globalists!
BOMBSHELL 1-on-1 between Stew Peters and Dr. Judy Mikovits, one of the world's most qualified experts discussing COVID-19, Tony Fauci, 'Vaccines', Shedding, Adverse Events and HOW TO BEAT THE GLOBALISTS! Many will remember Dr. Mikovits when she released her story and personal experience with...www.bitchute.com
Laatste 10 min kijken
Ik heb nu 1-1,5 wk geen Iver gebruikt en wachtende op voorraad die eigenlijk vorige week al binnen zou zijn. Daarvoor nam ik 6 tabletten per dag.Ik merk nog niets van ivermec, slik er 3 per dag van 5 mg