jodium

Heksje, die van ergomax is 5%. Dat is de standaard hoogste oplossing. Dit is te vergelijken met die van UH van 15% omdat ze daar de twee percentages (Jodium en jodide) bij elkaar optellen.

Bij mij kan je een flesje van 20 ml (5%) kopen voor 8 euro (10,50 inclusief verzendkosten.)

Of 100 ml voor 27,50 plus 5,95 verzendkosten.

Quote:
en ik de verzendkosten (10 Euro) toch wel schrikbarend vind

Ik heb het toen onverzekerd laten verzenden voor 7,5 euro. Volgens mij pakken ze het dan net zo goed in. Het was echt heel erg goed in gepakt. We kunnen ook allemaal een e-mail naar www.gezondheidaanhuis.nl sturen waarom ze geen lugols jodium van clark meer hebben dat hadden ze wel en hun verzendkosten zijn 5 euro. Of je kan het aan Pike vragen hij verkoopt het ook.

Als gezondheidaanhuis het zou hebben dan zou dat geweldig zijn, want die zijn hier al vaste huisleverancier :mrgreen:

Ja ik wilde het daar ook de volgende keer kopen maar ze hebben het niet meer. Ik denk dat er niet genoeg vraag naar is. Daarom is allemaal een e-mail sturen een optie. Maar ik heb de komende paar jaar genoeg, ik heb op het westonpricecongres een flesje van 100ml bij Pike gekocht. Maar misschien kunnen ze bij gezondheidaanhuis wel een los flesje lugols van clark voor jouw bestellen. Ze hebben nog steeds andere producten van clark. Ik kan hier bij een biologische drogist bij mij in de stad ook dingen bestellen en als ze het merk zelf ook in de winkel hebben kost het mij geen verzendkosten. Maar Pike is ook goedkoop.

@Pike: bedankt voor je aanbod.

Ik wil je niet passeren, maar probeer eerst even of gezondheidaanhuis nog wat voor me kan betekenen, hetgeen me dan toch weer verzendkosten kan schelen. Mocht dit niet lukken dan wil ik graag in contact met je komen. Ik kom hierop terug.

Quote:
Mijn paranoten komen uit Bolivia en daar zit het hoogste gehalte aan selenium in volgens onderzoek:

Mijn paranoten komen uit chili ik heb alleen niet kunnen vinden of daar ook veel selenium in zit. Maar het is wel een plantaardige vorm dus misschien kan je het wel helemaal niet goed opnemen. Zeeleeuwenlever (van zeeleeuwen uit Alaska) is ook een goede bron van selenium en het is een dierlijke bron http://dietgrail.com/selenium-rich-foods/. Daar is alleen wat moeilijk hieraan te komen :wink: .

Quote:
Pike, ik heb jou een tijdje geleden eens gevraagd waarom ik na een druppel jodium meteen een gevoel kreeg bij het slikken. Ik heb nu een tijd wel selenium genomen en geen jodium meer, nu ben ik na een paar weken weer met jodium begonnen en dat rare slikgevoel is niet meer terug gekomen.

Ik heb dat gevoel bij het slikken niet maar ik heb wel het idee van een druk die op mijn keel zit, maar dit kan ook wat anders zijn. Maar mijn schildklier die is nu weer goed wat temperatuur betreft.

Van gezondheidaanhuis heb ik de volgende reactie binnen:

Quote:
Aangezien ik absoluut niets kan vinden op “Ludol” of “ludol’s jodium” (de zoektermen die je hebt gebruikt) ga ik er van uit dat je op zoek bent naar Lugol’s Jodium volgens Dr. Hulda Clark. Zij raad in haar boek dit zelf te maken om verontreinigingen te voorkomen. Het is niet verkrijgbaar bij onze groothandel en ook de importeur van de artikelen van Clark voert dit product niet.

Op de website www.clarknederland.nl wordt dit product wel aangeboden.

Ik had dus een foutje gemaakt in het type jodium waar ik om vroeg :oops: maar gelukkig zitten er slimme mensen bij deze winkel en begrepen ze toch mijn vraag. :-)

Het maakt me heel nieuwsgierig dat deze medewerker mailt dat Clark aanraadt de jodium zelf te maken. Weet iemand hier meer over?

Die verontreinigingen kunnen ze toch ook in de fabriek voorkomen door schone grondstoffen en water te gebruiken. De enige verontreiniging die er nog in kom komen als het flesje dicht is is radioactieve straling. Maar dat kan ook door de jodium grondstoffen worden opgenomen dan ligt het er gewoon aan waar die fabriek staat en waar je de losse jodium vandaan haalt. Ik snap dit niet, ze kunnen bij clark toch ook zelf ervoor zorgen dat er geen verontreinigingen in zitten? En waarom kan je het dan wel bij clarknederland kopen.

pike, kan jij mij twee flesjes jodium opsturen of maak je het niet meer?

Misschien kunnen we onze mailadressen uitwisselen voor de adresgegevens.

sheila

Quote:
Ik denk dat er niet genoeg vraag naar is

Ik heb het vermoedden dat de Amerikanen ook wakker worden en dat er juist veel besteld word ik moest mega lang wachten op een flesje Jodium wat ik besteld had en vond dat erg vreemd.

Quote:
Ik denk dat er niet genoeg vraag naar is

Ik heb het vermoedden dat de Amerikanen ook wakker worden en dat er juist veel besteld word ik moest mega lang wachten op een flesje Jodium wat ik besteld had en vond dat erg vreemd.

Ik had het over de Nederlandse web/winkel gezondheidaanhuis. En dat zij misschien vinden dat er niet genoeg vraag naar is in Nederland. Mijn verklaring was dat het in Nederland niet genoeg verkocht wordt om het voor gezondheidaanhuis rendabel te maken. Ik doe nu al 1,5 jaar met een flesje en dan neem ik nog best veel. Andere zullen er dus langer mee doen voor ze weer een nieuw flesje nodig zullen hebben. Als ze bij gezondheidaanhuis niet weten hoelang je er normaal mee doet, dan snap ik dat ze gaan denken dat er niet genoeg mensen zijn die het willen hebben.

Als zij het ook uit Amerika moeten halen zullen ze door de mindere bereikbaarheid daar het oom minder snel in kopen.

als je jodium supplementeert moet er nog e.e.a. bij, zie dit lijstje:

http://iodineresearch.com/supplementation.html

Ik ben al even aan het zoeken geweest en vroeg me af of er een supplementvorm is waar al deze ingredienten al inzitten, scheelt een hoop gedoe met innemen en zo, heb echter niets kunnen vinden.

Weten jullie iets?

Lastig he Marijan?

Voor de B-vitamines gebruik ik biergist. Als je 3 keer 5 tabletjes neemt verspreid over de dag kom je aardig aan de genoemde waarden uit het artikel. Om nou allemaal losse potten te kopen zag ik niet zitten, heb het zo maar opgelost. De rest moet er helaas extra bij ben ik bang…

nou San, dat is iig al wat. Welke biergist gebruik jij, je hebt het vast al een keer gezegd maar wordt wat moe van al dat zoeken (tijdgebrek)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan