@Lievergezond:
Jodium, ook niet als het de natuurlijke variant betreft, is geen aanrader voor mensen met de hashimoto-schildklierziekte
Wat betreft je klachtenlijst en de energie die je nodig hebt:
Voor jou ziet het eruit alsof ik me ermee identificeer en op een bepaalde manier is dat ook zo bij mij. Ik zou alleen wel graag willen dat de klachten mijn leven niet bepalen. Als ik daar al ben, maar helemaal genezen zou ik helemaal fijn vinden, dan heb ik meer energie om mijn dromen te verwezenlijken, want ik heb er genoeg.
Je brengt volgens mij vreselijk veel tijd door bij de computer wat ontzettend veel stress oplevert en ontzettend veel energie kost, laat staan dat er ook nog een sprake kan zijn van straling en electrosmog.
Als je alle energie die je stopt in dit hele forum bol laten staan van alle uitingen, informatie en kennis over allerlei klachten nou eens stopt in je dromen, dan zal je zien dat je dromen te verwerkelijken zijn.
Ik ben wel benieuwd waarom je al die berichten plaatst. Veel van die informatie is gewoon vindbaar op het internet en kan men zelf vinden en veel van die informatie is al meermalen langs gekomen.
Leef je dromen, leef je leven in plaats van alsmaar achter het beeldscherm naar oplossingen zitten te zoeken. De oplossingen zitten in jou, niet op het internet.
Het is namelijk maar de vraag wat het kip en wat het ei is. Door alsmaar te zoeken over allerlei aandoeningen, door je af te vragen of je deze hebt, waar ze vandaan komen, wat de oplossingen zijn, verspil je kostbare levensenergie die je in je dromen kunt stoppen.
En als je je dromen verwezenlijkt, je passie volgt, daar afleiding in vindt, zal je zien dat je klachten ook afnemen dan wel dragelijker worden.