Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien dat ik lugols ga proberen maar het is mij niet duidelijk hoeveel procent dat is en hoeveel er per druppel inzit. Ik wil graag weten wat ik tot mij neem.
Ja die bedoel ik. Zou biologisch kelp poeder niet een goede vervanging zijn voor de lugols? Of was er iets niet goed aan kelp? Poeder is in elk geval wel goedkoper dan wat ik nu neem.
De zak is 453 gram. Dat komt neer om 1957 mg per zak. De zak kost 10 dollar.
De jodium is 3900 mg per flesje en kost hier 25 dollar. De kelp zou dus wel goedkoper zijn in dit geval. Ik weet alleen nog te weinig van kelp af en de biologische beschikbaarheid in het lichaam. Het lijkt me wel makkelijk om sochtends door de smoothie te gooien. Ik geloof dat mijn druppels nu ook van kelp komen.
Yes, je hebt gelijk. Ik heb de komma niet goed neergezet. Ik vraag mij af wat het verschil zou zijn tussen lugol en natuurlijke vormen waar de jodium inzit betreft de opneembaarheid. Misschien iets om voor mijzelf uit te proberen wat mij het beste bevalt.
Ik heb dit topic nu al een aantal keer doorgelezen en wat ik nu pas lees is dan 1 druppel lugol 5 a 6,3 mg per druppel bevat. Ik heb er eerder overheen gelezen blijkbaar.
Misschien moet ik het maar proberen want het flesje wat ik nu heb is al half leeg na een week...
Die wie jij noemt ben ik ook wel nieuwsgierig naar maar ik vind hem ook vrij prijzig.