Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Sterkte Liesje. Je kan een ander helaas niet overtuigen met beste bedoelingen. De maatschappij en de mensen die we lief hebben zijn zo geindoctrineerd, dat wordt jou nu weer pijnlijk duidelijk gemaakt. Kracht voor jullie allemaal!

Op TV (gisteren 6 mei 2014): ¨kanker buiten het ziekenhuis¨

Alternatieve behandelmanieren gevolgd

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1415231

Hans Gelderblom zegt dat iemand met uitzaaiingen vrijwel geen overlevingskans heeft met alternatieve middelen. Met chemo dan wel soms?!

Het is dan volstrekt toevallig natuurlijk dat 1 van de geinterviewden de verwachte sterfdatum met 2 jaar overleefd had.

Let verder niet op de presentator die zo ironisch loopt te doen tegen mensen die kiezen voor alternatieve behandelingen in het programma.

Echt fijn zo'n neutrale interviewer!

Wat me opviel was dat deze alternatief shoppende kankerpatiënten er heel gezond uitzagen.

Vast ook weer erg toevallig.

Voor de kankerindustrie lijkt het me toch een stuk veiliger dat men voortaan gespeeld doodzieke alternatief shoppende kankerpatienten in beeld brengt.

ik wilde een link naar iemand doorsturen en weet niet meer waar gelezen, ik dacht hier.

Het ging over bica en Martine's Blog (dacht ik).

Op haar blog staan aan de linkerkant allemaal linkjes naar bv. Simoncini, Warburg enz.

Zelf staat ze op haar pagina met een hoed op, weet iemand waar te vinden?

Let op het woord betrouwbare hieronder als het gaat over de volgende website: www.voedingenkankerinfo.nl :
Quote:
De website Voedingenkankerinfo.nl geeft betrouwbare informatie over eten, drinken en kanker

http://www.metronieuws.nl/plus/nieuwe-site-informeert-over-voeding-en-kanker/SrZnem!Y7ORyLJi4JwkE/

Irritant trouwens dat ik de volledige link naar het artikel in de metro niet geplaatst krijg hier.

Dat is een bedoelde bug kennelijk.

Deze link naar google leidt weer naar het metro-artikel: https://www.google.nl/search?q=g&am...ls=com.microsoft:nl-NL:IE-Address&tbm=nws

Lievergezond,

Een paar quotes van die website.
Quote:
Mag ik sojaproducten gebruiken als ik borstkanker heb?

Ja, dit mag. Verschillende onderzoeken vonden geen negatief effect van soja bij vrouwen die borstkanker hebben. U kunt veilig 2-3 sojaproducten per dag eten zoals sojamelk en sojadesserts, tofu, tempeh en tahoe, sojameel en […]

Quote:
4. Eet veel groenten, fruit, volkorenproducten en peulvruchten en varieer zo veel mogelijk.

Quote:
Onderzoek toont aan dat het eten van rood en bewerkt vlees het risico op darmkanker verhoogt.

Een vriend van ons is ook opgegeven omdat de kanker behoorlijk is uitgezaaid. Morgen gaan ze hem een 'lichte' chemokuur toedienen, niet genezend, ook niet levensverlengend maar wel...... wie zal het zeggen.

Toen hij dat aan ons vertelde moest ik gelijk denken: ze willen natuurlijk wel nog wat verdienen aan zijn ellende. Een zieke wereld.

Lia

Quote:
Sommige mensen zijn er WEL door genezen....

Definieer 'genezen'. Als je ONDANKS de chemo 5 jaar blijft leven, ben je 'genezen;. Als men het 5-jaar-criterium opgeeft en op de lange termijn gaat kijken, 'geneest' hooguit 2%. Als jij busreizen aanbiedt en slechts 2% van je klanten haalt de eindbestemming, kon jij de boel wel opdoeken. Maar niet Big Pharma, daarvoor lopen we met z'n allen de 'Loop voor Hoop' en fietsen we ons de blubber tegen een alp!

Mike

Na al deze berichten over kanker ben ik mijn vertrouwen in de genezingskracht van chemo volkomen verloren, en ik was natuurlijk al kritisch. Wat mij steeds meer opvalt is dat we NOOIT horen hoe goed de chemo voor ons is en HOEVEEL mensen er wel niet beter worden. En dan heb ik het inderdaad niet over die 5 jaar. Ze kijken wel uit. Maar niemand "VALT " daarover.

Evenzogoed horen we ook weinig van mensen die WEL beter worden als ze het "alternatief" aanpakken. Dat wordt natuurlijk zoveel mogelijk voor ons verborgen gehouden, dat snap ik wel. Maar de mensen die daar baat bij hebben gehad doen blijkbaar niet genoeg om het bekend te maken. En daar blijf ik me over verbazen.

Als je kanker krijgt ben je in ieder geval slecht af, want vroeg of laat delf je het onderspit, lijkt me.

Vandaag is mijn schoondochter overleden, 50 jaar. Alleen met heeel veel morphine en slaapmiddelen hebben ze haar pijnvrij kunnen houden in haar laatste uren.

Voor haar ben ik blij dat het afgelopen is.

Maar ondanks dat ik hier natuurlijk alles lees over gezondheid en dat ook toepas en mijn kinderen ertoe aanspoor blijf ik twijfelen of we ooit die ziekte kunnen overwinnen.

Mike, steek me een hart onder de riem.

Liesje, veel sterkte met dit verlies voor jou en je familie.

Quote:
Als je kanker krijgt ben je in ieder geval slecht af, want vroeg of laat delf je het onderspit, lijkt me.

Liesje, dit is echt niet waar.

Een gemiddeld mens ontwikkelt in zijn of haar leven dacht ik drie keer een tumor die meestal niet eens wordt opgemerkt.

Het is eigenlijk wel zoveel mogelijk zaak dat de primaire tumor niet wordt weggehaald: gebeurt dat wel dan is de kans op uitzaaiingen heel groot omdat de primaire tumor de kans op uitzaaiingen onderdrukt.

Tumoren worden wel een probleem als ze andere lichaamsdelen beknellen maar verder is het zaak een kankerpatient het immuunsysteem niet af te pakken door het te vergiftigen en te verminken.

Liesje, heel veel sterkte.

Dit is een hard gelag voor jou, jouw gezin en haar familie.

Quote:
Maar ondanks dat ik hier natuurlijk alles lees over gezondheid en dat ook toepas en mijn kinderen ertoe aanspoor blijf ik twijfelen of we ooit die ziekte kunnen overwinnen.

Otto Warburg heeft rond 1930 al bewezen dat kanker een 'ziekte' is die we in heel veel gevallen kunnen 'overwinnen' en zeker kunnen voorkomen.

Daar zijn we hier bij de WAPF bekend mee dus... vul zelf maar in.

Ik ben er van overtuigd dat als je je voedt zoals het hoort (WAPF) dat deze en andere ziektes onze deur voorbij gaan.

Een kanttekening: het is net hoe jij er met je gezondheid voorstaat. Je kunt ook al zo ver heen zijn dat zelfs goede voeding niet meer helpt. Dat hebben we ondervonden bij Dirtsa, zij had tijd tekort om nog te kunnen genezen, ze was al te ver heen, helaas.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan