Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Quote:
Bestraling kan borstkankercellen 30 keer zo kwaadaardig maken

In het tijdschrift

Cancer (juli 2012) komt men tot de vast-

stelling dat radioactieve be-

straling borstkankercellen tot

een grotere kwaardigheid

drijft. Zelfs als bestraling de

helft van de kankercellen ver-

nietigt, blijken de overlevende

kankerstamcellen tot 30 keer

meer geneigd te zullen zijn

tumors te vormen dan de niet

bestraalde cellen

http://lucvanoost.be/nieuwsbrief/Eenstapvooruit3.2.pdf

Hoi Dick,

Volgens mij schrijf je hier nooit meer mee, maar misschien lees je nog wel? Ik heb zelf net Graviola binnengekregen, dit keer voor mezelf. Mijn vriend start er ook direct mee, de h2o2 heeft weinig gedaan voor zijn moedervlekken.

Ben jij nog steeds tevreden over de toen behaalde resultaten met graviola? Ben erg benieuwd, hoop dat je nog wilt reageren!

Groetjes San

In de nieuwste Wise Traditions een werkelijk fantastisch artikel over kanker, dat je hopelijk een hele andere kijk geeft op het reddingsmechanisme dat het werkelijk is:

www.westonaprice.org/cancer/cancer-to-the-rescue

Mike

Dit is de website van een vrouw die zelf longkanker heeft.

Zij kreeg twee jaar geleden te horen dat ze nog maar twee maanden te leven had.

Maar ze gaf niet op en is zich gaan verdiepen in alternatieve behandelingen.

Alles wat ze tegenkomt aan alternatieve behandelingen en haar ervaringen zet ze op haar website:

http://www.kankerhoeverder.nl/

Quote:
Nieuw bewijs voor vitamine C als kankerbestrijder

© thinkstock.

De resultaten van een nieuw onderzoek bij muizen suggereren dat vitamine C de kankervernietigende kracht van chemotherapie kan vergroten. Volgens Amerikaanse wetenschappers zou vitamine C, wanneer het met een injectie wordt toegediend, een veilige, effectieve en goedkope behandeling kunnen zijn voor eierstokkanker en andere varianten van de ziekte. In hun artikel in 'Science Translational Medicine' sporen ze de overheid aan om klinische proeven met vitamine C op poten te zetten. De kans dat farmaceutische bedrijven hier onderzoek naar zullen doen is klein, aangezien vitamine C niet gepatenteerd kan worden.

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/120/...tm_campaign=newsletter&utm_content=weekly

Marijan, dat is werkelijk ongelofelijk dat de artemisia, een antiparasitair kruid, zo belangrijk is voor kanker.

De mensen met kanker hebben een zuurstofarm lichaam: dan krijg je die parasieten: maar die worden vervolgens ook nog weer een bron van gifstoffen/zuurstofarmoede.

Ik ben dit onderwerp begonnen voor mijn schoondochter. Helaas geloofden ze (ook mijn zoon dus) dat de chemo zou helpen. Ik heb gesmeekt iets anders te proberen dan chemo. of in ieder geval dan naast de chemo. Maar ik kon merken dat ze er niet v oor open stonden. En ik kreeg de boodschap er over op te houden. Ze heeft nu uitzaaiingen in haar lever, botten, longen, en nu ook haar hoofd.

Ze heeft in maart haar 50e verjaardag nog kunnen vieren. Maar nu zijn haar dagen geteld. Mettertijd zal mijn zoon erachter komen dat ze het verkeerd gedaan hebben.

Het lijkt me dat je jezelf dan voor je kop slaat omdat je zo naief geweest bent.

En ik kan niets doen.

Jullie begrijpen dat ik erg verdrietig ben.

Oma Liesje.

Oma Liesje veel sterkte!

Je hebt gedaan wat je kon, meer kon je niet doen, en dat telt.

Het is maar de vraag of men erachter komt dat / of chemo mensen de dood inhelpt.

Men gooit het steevast daarna op de ernst van de kanker als iemand bezwijkt.

Ik heb het ook zo meegemaakt met een schoonfamilielid.

Als iemand anders uit dezelfde familie ook weer kanker krijgt, dan gooit die zichzelf net zo makkelijk weer voor de haaien.

Net m,n familie op visite gehad,kan nergens over praten .zij geloven de witte jassen en al het andere is flauwe kul.

De mensen willen niks anders horen dan wat de dokter zeg,en worden kwaad als je met iets anders komt,zelf als je met bewijssen kom,geloven zij mij niet.

Ik vind dit zeer jammer

Peter

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan