Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Houd het simpel. De boodschap van Icke is dat als we bespoten groente en fruit eten dat we dan de planten ontdoen van hun eigen schimmeldodende middelen. De boodschap is dus: eet onbespoten plantaardig voedsel.

Als het echter om VOEDINGSWAARDE gaat, hoef je helemaal geen plantaardig voedsel te eten, mits je dierlijk voedsel eet dat gebaseerd is op plantaardig voedsel (biologisch, grasgevoerd, wildgevangen). De research van Price laat overduidelijk zien dat hoe carnivoorder de populatie was, hoe gezonder ze waren. Plantaardig voedsel is dus niet rehtstreeks nodig als voedselbron, maar wel indirect via dierlijke voeding.

Als omnivoor die zijn voeding 'vangt' in de (boerderij)winkel mag jij vervolgens bepalen wat jij hier wel of niet mee kan. Price stelt overduidelijk in zijn boek dat het letterlijk niet uitmaakt wat je wel of niet eet, als alles er maar in zit. Zijn onderzoek toont aan dat er talloze wegen zijn om tot hetzelfde resultaat te komen, daarom gedijden de volken die hij bezocht ook zo goed in uiteenlopende klimaten en ecosystemen.

Mike

In één klap een heldere en duidelijke uitleg van de status van groente en fruit Mike. Je was hier altijd al duidelijk over, maar de uitleg dat het dierlijk voedsel gebaseerd op het -juiste- plantaardig voedsel is voor mij het laatste stukje in de puzzel. Dank!! :-)

Ook dank aan Viviane. Ik begrijp wat je bedoelt echter ben ik allergisch voor de natuurdiëtisten die mij te zeer grijpen naar raw food, groente, granen en suppletie.

In het verlengde daarvan deze opmerking van mij in de kefir-topic:

Van het werk van Price leren we dat wat je ook aan voedingswaarde denkt te halen uit planten, dierlijke voeding verslaat deze met twee vingers in de neus!

Mike

Inderdaad is dierlijke voeding meer waard dan plantaardig, maar dat het dierlijke voeding gebaseerd moet zijn op plantaardig en je zo een volledige keten krijgt was voor mij net even het laatste missende stukje waardoor ik nu volledig begrijp wat ik al wel aanvoel en ervaar.

In dat kader is deze link nog wel leuk: http://www.diagnosisdiet.com/food/vegetables/

Dit artikel doet ee erg denken aan wat ikzelf ook al schreef, o.a. op 28 april 2015:

Planten bedienen zich van chemische oorlogsvoering, onthoud dat goed! Ze zijn bij lange na niet zo vriendelijk als in de raw food-wereld wordt gedacht.

Mike

Mike, ja inderdaad :-) Ik zal het vast ook niet van mezelf hebben, want veel van mijn informatie komt van dit forum en dus vooral ook weer van jou :mrgreen:

(Waarvoor nogmaals wederom erg veel dank Mike!)

Hoi Dick,

Volgens mij schrijf je hier nooit meer mee, maar misschien lees je nog wel? Ik heb zelf net Graviola binnengekregen, dit keer voor mezelf. Mijn vriend start er ook direct mee, de h2o2 heeft weinig gedaan voor zijn moedervlekken.

Ben jij nog steeds tevreden over de toen behaalde resultaten met graviola? Ben erg benieuwd, hoop dat je nog wilt reageren!

Groetjes San

Hoi San,

Ja idd ik lees nog af en toe op dit forum...

Vandaag dus ook en ik dacht laat ik eens zoeken op Graviola en kijken of er nog meer mensen er iets mee gedaan hebben en wat scherts mijn verbazing?
Er ligt al meer dan twee jaar een vraag op mij te wachten...:-)

Nee San,
mijn melanomen zijn nooit meer terug gekomen en er zijn ook geen nieuwe voor in de plaats gekomen, verder gaat 't erg goed met mijn gezondheid.

San,
Ik hoop voor je dat het gebruik van de Graviola ook voor jou en je vriend goed uitgepakt heeft en dat de vlekken/plekken verdwenen zijn.

Laat 't maar weten want ik kom nog wel een keer terug om het te lezen maar wss niet meer om te posten want ik wil niet Op mijn woorden moeten letten terwijl ik iets schrijf hier.

Gr,
Dick

Dick, jij hoeft niet half zo voorzichtig te zijn als ik. Jij kunt gewoon gebruik maken van je grondwettelijk recht op vrijheid van meningsuiting. Als je daar bang voor bent, ben je al te ver gegaan door te zeggen dat je op deze wijze van je klacht verlost bent. Volgens mij moet je dit juist delen met de wereld, zodat anderen hier ook profijt van kunnen hebben!

Mike

Dick, jij hoeft niet half zo voorzichtig te zijn als ik. Jij kunt gewoon gebruik maken van je grondwettelijk recht op vrijheid van meningsuiting

Mike,
mijn opmerking is gebaseerd op het verleden van mij op dit forum, wij hebben n.m. behoorlijke discussies gehad over wat ik wel of niet mocht zeggen hier, met de constante dreiging een ban te krijgen.

ik wilde niet in 't rijtje "anoniem" staan :-))

want daar zijn al zo veel van....!!!

gr,
Dick

Maak je geen zorgen, dick, ik lees geen gekke dingen in wat je hier schrijft. Bovendien zijn er hier ook voorbeelden van mensen met wie ik in eerste instantie in de clinch lag, maar met wie ik nu prima door dezelfde deur kan. Twee voorbeelden die me meteen te binnen schieten zijn snah en sprout. Het kan dus wel!

Mike

Maak je geen zorgen, dick, ik lees geen gekke dingen in wat je hier schrijft.

Mike,
Blijkbaar herinner mij niet? Of ben je milder geworden in je communucatie?

Maar goed ik ben hier nu ff terug en das niet om ouwe koeien uit de sloot te halen...
Ik geef San antwoord op de vraag die hij/zij mij ruim twee jaar geleden stelde, hoewel ik niet weet of San überhaupt hier nog wel schrijft of leest, maar ik voel me toch verplicht antwoord te geven in de hoop dat hij/zij 't alsnog leest.

Gr,
Dick

San is hier niet meer actief. Ik herinner je zeker nog, dick, maar ik ben niet rancuneus. Ik kan niet echter niet zeggen dat ik milder ben geworden!

Mike

Zojuist hoor ik op TV dat ze (eindelijk) ook met dendritische cellen gaan werken tegen kanker.
Ten tijde van mijn eigen zoektocht in 2008 - ik had wel poliepen die er kwaadaardig uitzagen maar zo goed als zeker geen kanker was - ben ik naar Keulen gegaan Dr. Robert Gorter die al met die therapie bezig was. Werd natuurlijk voor kanker-patienten vanuit nederland niet vergoed en was duur en hij werd verguisd.
Ook was er al hypertherapie, heb ik uit voorzorg in Amsterdam zelf kunnen doen.
Ik ben blij voor de mensen die deze behandeling nu kunnen gaan proberen.

De Chinezen beschouwen kanker als een yin-ziekte. Nu is er een experimentele behandeling op basis van toediening van testosteron in hoge doses die sussesvol blijkt te zijn geweest bij prostaatkanker:

https://www.rt.com/usa/368950-prost...tm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=RSS

De strekking van dit artikel mag dan zijn dat dit 'schokkend' is, ik sta er totaal niet van te kijken:

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/we-zijn-te-yin/

Dit schreef ik al twee jaar geleden! Daarom ook is politiek niet los te zien van voeding en gezondheid. De rechts-populistische wind die nu door de westerse wereld waait is 1 grote zuiveringsactie om ons te verlossen van de collectieve ziekte die 'yin' heet. De terugkeer van de alfaman betekent een gezonde dosis testosteron die ons van veel meer ellende zal bevrijden dan kanker alleen!

Mike

Omdat de mensen op dit forum verder kijken dan regulier deel ik graag dit interessante artikel over borstkanker vanuit de Germaanse geneeskunde:
http://learninggnm.com/documents/Understanding%20Breast%20Cancer%20Dutch.pdf

ik heb net bij topic VACCINATIES een tekst geplaatst maar moet ook hier staan, want ook met kanker (in vergevorderd stadium) werden er goede resultaten gehaald.

het onderzoek waar Dr. Jeff Bradstreet mee bezig was waarmee hij bij 3 op de 4 mensen met autisme een zeer goed resultaat zag heeft een vervolg:

http://healthimpactnews.com/2017/dead-doctors-research-expanded-natural-cures-seen-for-autism-and-cancer/

dit was de eerste arts die ge-zelfmoord werd in Florida van de ongeveer 40 holistische artsen die ook allemaal het leven hebben verlaten al dan niet vrijwillig!

@Viviane.
Ik heb dit artikel in het engels ook even ingekeken. Mijn engels is niet goed genoeg helaas. Ik heb begrepen dat er een ketogeen dieet wordt aanbevolen.
en dan bevelen ze die speciale yoghurt aan. Als ik dan snel naar die yoghurt kijk zie ik niet zo snel wat daar anders aan is dan bv onze Kefir. van rauwe melk.
voor mijzelf neem ik nu enzymen, extra probiotica en af en toe geitenyoghurt . Als ik daar ook een klein schepje vit.C ester bij doe krijg ik diaree (WC moet dan naast me staan)
Niettemin gaat het zo goed tegenwoordig dat ik misschien moet doorzetten met nieuwe dingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan