Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
hier ook te koop, Jim Humble.com

https://www.jim-humble-verlag.com/n...versen/459/gcmaf-bravo-probiotika-13-eenheden

ik had eerst de Yonav drinkyoghurt : https://www.aurorscalartechnology.com/webshop/vijo-drink-yoghurt/
maar niet voldoende doorgezet, wel plan om weer te gaan proberen, volgens Jacob van auror is het goudwater https://www.aurorscalartechnology.com/webshop/colloidal-goud-goudwater/ efficienter als de Yonav, maar hij verkoopt/maakt dit product natuurlijk ook.
Ik ga me ook verder verdiepen in de Bravo en zal me eens verder gaan inlezen op die sites.
Zijn er soms mensen hier die dit willen gaan proberen, misschien kunnen we gezamenlijk een bestelling doen als we zo ver zijn om in actie te komen.

Marijan

overigens heb ik wel de indruk dat onze dochter iets meer bewustzijn heeft gekregen door het goudwater.
Ze krijgt niet veel, 20 ml op een fles kefir. Ze drinkt 5 flessen in de week leeg.

Vandaag had ik eem begrafenis van mijn oom.
6 jaar geleden werd bij hem per toeval darmkanker gevonden.
Hij heeft daarvoor chemo gekregen. Uiteindelijk de laatste maanden bleek dat er zoveel uitzaaiingen in zijn buikwand zaten dat ie nog maar een paar weken te leven had.
Hij was ontzettend geel geworden omdat zijn lever ook was aangetast.
Op het laatst is ie opgenomen in een hospies.

Vanmorgen dam toch vanuit een paar familie leden de opmerkingen die we allemaal wel kennen denk ik.

Altijd gesport
Altijd gezond geleefd
Je hoort het steeds vaker.

Dat soort dingen. Ik wil dan al die argumenten tegen spreken maar weet anderzijds ook dat dat geen kans van slagen heeft en dat het helemaal het moment niet is.
Het is precies zo gegaan als dit verhaal. Op het laatst kreeg hij ook bloed uit ze mond en oren. God mag weten wat er inwendig nog meer aan organen kapot is gegaan.

http://www.voedingisgezondheid.nl/kanker_chemotherapie.html

Gecondoleerd Binc. Moeilijk he om mensen te zien lijden door ziekte maar mede door onwetendheid.
Inmiddels ben ik begonnen aan de opleiding Germaanse geneeskunde. Zóveel puzzelstukjes vallen op hun plek mbt gezondheid. Als ik wat verder ben zal ik er graag een apart topic voor openen, helaas zit de ontdekker dr Hamer in verbanning in Spanje, zijn Duitse collega's vertikken het om zijn waardevolle onderzoeken serieus te nemen. Zo gaat dat in de zieke westerse wereeld, kennis over gezondheid en oorzaken van ziekte waar geen geld mee te verdienen valt moet onder het tapijt en de ontdekker moet vh toneel verdwijnen.

Dankjewel.

Ik vraag mij echt serieus af als die diagnose niet per toeval was gevonden, er geen chemo ingezet zou zijn of hij dan ook zoveel zou hebben geleden. Zelf denk ik van niet. Het is idd vervelend om om je heen te zien dat de meeste mensen maar aannemen wat de artsen en media men doet laat geloven.

Het is maar een idee, maar misschien zijn er wel heel veel mensen van o.a. darmkanker genezen zonder dat ze wisten dat ze dat hadden. Bewijzen kan ik het niet, maar kan iemand het uitsluiten?

Goede vraag Gerard, moeilijk te bewijzen als je niet eerst een onderzoek hebt gehad waarin wordt aangetoond dat er kanker is.

Ik had poliepen (geen kanker). Als ik had geweten wat ik nu weet had ik me niet laten opereren en het eerst even aangekeken.
Via mijn ex hoor ik nu dat zijn zus uitgezaaide kanker heeft. Dat vind ik net zo vreemd, dat mensen jarenlang kanker hebben zonder het te weten en dan opeens dood gaan binnen een paar maanden. Hoewel ze dan natuurlijk wel chemo krijgen en zeker niet mmeer beter worden.

Gerard ik denk dat je geljjk hebt, volgens de Germaanse geneeskhnde krijgen vrouwen gemiddeld 8 tot 10x borstkanker in hun leven wat het lichaam meestal prima zelf oplost. Er blijven alleen kalkspetters achter. Tenzij je de pech hebt net in de mammobus te komen en zij zien 'iets' dan kom je in de molen en wordt je in een patientenrol geduwd.
Het is op hersenscans te zien, ook als t is opgelost dan zie je alleen nog ringen en die zien de artsen als hersentumor waardoor ze weer een reden hebben om je in de patientenrol te duwen.
Als je meer wilt weten kijk dan bijv op hoedegeesthetlichaamaanstuurt.nl
Heel interessant!

Ik bedenk me dat mijn hersentumor waarschijnlijk een inslag is van mijn jeugdtrauma. Misschien wel helemaal geen tumor maar een "ring".

Zou goed kunnen Muis. Elke inslag heeft eigen plek in hersenen en bijbehorend lichaamsdeel. De inslag is in de hersenen te zien. Meestal is de 'ziekte' er als de inslag/het conflict is opgelost. Wat we gewend zijn om ziekte te noemen is dus eigenljk juist genezing.,

Mijn moeder is sinds een weekje in het ziekenhuis, acuut opgenomen. Ze is 84 jaar en ze begon opeens zeer te hijgen en was zeer moe. Nu wijtte ze het aan het feit dat mijn tante van 94 na een griep (ook 3 weken geleden) en anti-biotica een acuut delirium kreeg en wel lichamelijk weer opknapte, maar nu toch opeens dement aan het worden is.

Nu kreeg ze vandaag te horen dat het chronische leukemie is en dat ze waarschijnlijk 5 chemokuren moet gaan doen.
Ik ben er helemaal kapot van. Ze zegt dat de dokter gezegd had dat het een lichte vorm is en dat ze goed te behandelen is, ze zou er nog lang mee kunnen leven. Ik weet het niet, maar ik heb angst.

Wat denken jullie van cannabisolie en mag dat met chemo en welke soort kan ze het beste nemen?

Heeft iemand al eens iets gehoord over die chronische leukemie? Ik heb op internet gekeken en het zou te maken kunnen hebben met grote hoeveelheden radioactieve straling. Op mijn navraag zei ze dat ze ongelooflijk vaak onderzoeken heeft laten doen met steeds röntgenstraling (vanwege rugproblemen, beenproblemen, tanden en noem het maar op). Ik weet niet of dit een invloed kan hebben gehad.
Ik wil natuurlijk haar overhalen ook te stoppen met de magnetron. Van de chemo kan ik haar niet afkrijgen. Ik zou het zelf niet doen, maar ik kan de verantwoording niet over een ander nemen en kan haar niet dwingen.

Weet er iemand raad en wat te doen met cannabisolie?

Dorothé

Dorothe, kijk eens op de website van Henk Fransen (ken je die website) hij is arts en wil zelf een ziekenhuis oprichten en samenwerken met regulier.
Misschien een mooi verhaal zoeken voor je moeder zodat ze kan lezen dat het ook anders kan. Dat chemo in ieder geval dodelijk is en zeker geen gemakkelijke dood zal zijn. Ik heb hier in amstelveen in ieder geval de ervaring dat een ziekenhuis meteen wil opereren en chemo en de hele rataplan, zodat je geen tijd hebt om na te denken. En ze maken je bang. Alles uit voorzorg. Hoezo voorzorg? Je wordt er alleen maar zieker van.
Wel een erg nare boodschap voor je moeder en jou.

Dank je Liesje. Ik zal er naar kijken. Alleen, het gaat allemaal zo snel en ze willen geloof ik volgende week al beginnen. Mijn moeder zal niet te overreden zijn. In hun hoofd zit nog steeds Sylvia Millecom. Nu zegt men dat die prognose niet zo erg is, maar het is en blijft kanker en het ergste is nog de chemo.

Dorothé

Jeetje Liesje dat is schrikken. Moeilijk ook om te weten wat jij weet en moeten respecteren dat iemand van wie je houdt toch voor chemo kiest.
Ik heb een vriendin met borstkanker, was altijd oergezond, en voelde niets maar dit werd eind 2016 ontdekt in de mammobus. Inmiddels is ze een wrak, als ze 5 min fietst moet ze al een tijd bijkomen. Heeft al operatie en bestraling gehad en is nu aan de 3e chemo. Het ziekenhuis heeft leterlijk een wrak van haar gemaakt en voor het 'ontdekt was' was er niets aan de hand. na de chemo moet ze nog 5 jaar hormoonpillen slikken.
Ik denk 'ketsjeng'daar gaat de kassa lekker van rinkelen ...
En ik houd mijn mond maar.. en vind t zo erg wat er gebeurt.
Ze kreeg via huisarts thc via de transvaalapotheek, slechts 2% (en nog 8 euro betalen voor gebruiksaanwijzing, belachelijk) en er werd geen cbd aangeraden terwijl die twee samnen juist zo goed werken. Op mijn aanraden neemt ze nu ook cbd erbij.

Ohh die dokters... wat een eigenwijze figuren. En dan zeggen ze dat wij verwarring zaaien.

Toch nog even mijn vraag. Kan ze er cannabisolie bijnemen en werkt de chemo dan toch nog wel en welke cannabisolie zal ik voor haar bestellen?

Dorothé

Dat is precies wat ik bedoel Dorothe. Meteen beginnen!!!! Geen tijd om na te denken. Misschien kun je haar overhalen TE WACHTEN.
Millecam had implantaten in haar borst en die gingen lekken. Ze had geen kanker.
Maar dat wordt niet onder de aandacht gebracht. Er wordt gelogen!
Zodra er 1 geval is die HEEL misschien om een andere reden is overleden wordt het groot gebracht in de media en over de 100.000 mensen die stervan aan kanker hebben ze het niet. Was laatst nog op de radio. Meer dan 100.000 mensen!!!alleen al in nederland.
Ik zou zeggen. Het ziekenhuis maakt haar bang! Maak jij haar ook maar bang inzake die chemo!!. Ik begrijp je moeder wel, oudere generatie, groot gebracht met chemo is de oplossing. Ze hebben zich er nooit in verdiept.
Destijds had ik voor mijn dochter alles uitgeprint inzake knobbeltjes in haar borst die NIET kwaadaardig zijn.
Dus misschien is ze over te halen öm het even aan te kijken". Dan kun je een second opinion doen.

.

zie https://thc-olie.nl
Via hen heb ik besteld met THC
Verder een wat groter flesje met DBC koop ik bij Mediwiet. 250 ml voor een redelijke prijs.

Sorry ik zei Liesje ik bedoelde natuurlijk Dorothé!
Je kan het hier ook bestellen: http://cbd4health.nl/ is allemaal met biologische olie gemaakt.

Het kan samen met de chemo, het zal als het meezit de bijwerkingen van de chemo ook verminderen.
CBD oondersteunt de mooie eigenschappen van THC bij kanker.

Als je op Youtube intikt 'cannabis bij kanker' zie je heel veel interviews.
Sterkte!

Ik heb langdurig lopen zoeken voordat ik wat bestelde en overal is THC echt heeel veel geld. Olie met THC wordt niet verkocht in de winkels. is illegaal.
voor de gewone CBD waar amper THC inzit dit verkoopt momenteel Apollyon. is wel 250 ml i.p.v. 20 ml.
Ik heb het idee als ik alle advertenties zie voor de CBD olie dat de prijs overal veel te hoog is omdat het zo populair is.
Het 1e adres is voor THC .

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan