Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben een hele ontwikkeling doorgemaakt en heel veel geleerd.
Op dit moment gaan we ons richten op de Germaanse geneeskunde, met hulp uit Canada.
Inmiddels is mijn gezicht weer opgeknapt! Heb er 's morgens als een reptiel uitgezien,schubben op en naast mijn neus,heeft lang geduurd. Na de Castoroil heb ik ook niet-olie geprobeerd, Skin van Dermagiq en Rescuecream van Bach. Het had gewoon tijd nodig. De lelijke plek op mijn wang is WEG! ZO blij mee! De plek is weer huid-kleurig geworden en geheel vlak. Allemaal dankzij de H2O2 waar ik steeds mee gesmeerd heb ( en later wat met Propolisolie) Ben er 3 jaar mee bezig geweest! Nu zit er een centimeter onder de vorige plek een donker moedervlekje maar die houdt zich voorlopig rustig en dat wil ik graag zo houden!Kennelijk is die wonderolie niet zo geschikt voor je huid.
Al eens iets anders geprobeerd?
ik schrijf ook dat er een reden is waarom die parasieten er zijn. Niet de oorzaak maar wel massaal aanwezig.No, it's not
Mike
Baking Soda tegen kanker
goedemiddag zou ik ook met haar in contact kunnen komen?@Gerard1618242654 ik heb je privé bericht gestuurd met info van vrouw die genezen is van borstkanker zonder tussenkomst van ziekenhuis. Je kan haar contacten als je wilt. Ze is Engels. Zie mail. Groetjes Sandra
kunt u mij de info ook sturen? Dank!Heb je privé berichtje gestuurd.
zou je met ivermectine en panacur tumoren kunnen genezen?het kost 300,- per behandeling en het lijkt me dat je niet alleen hyperthermie ondergaat.
a.s. maandag gaan wij daarnaar toe voor een intake. Naast deze therapie let mijn vrouw streng op wat ze eet en drinkt. Geen suikers een koolhydraten. alleen bio producten en totaal niets kant en klaars. verder slikt ze ivermectine en pannacur. wij zien het als aanvulling. want je bootst in feite en koorts na.